سایت شماره یک:

دیاگ ولوو، بهترین وسیله برای عیب‌یابی موتور

دیاگ ولوو در واقع ابزاری مناسب برای عیب‌یابی موتور توسط مکانیک است که باعث می‌شود تعمیرکار آسان‌تر از گذشته بتواند عیب اصلی موتور خودرو را پیدا و آن را برطرف کند. این ابزار باعث شده تعمیرکار دیگر نیازی به گذراندن زمان طولانی برای یافتن عیب خودرو نداشته باشد و در نتیجه اتلاف وقت و انرژی بسیار کمتر از گذشته شده است.

 

کاربرد دیاگ ولوو در مکانیکی چیست؟

 

در خودروهای سنگین به دلیل پیچیدگی بیشتر موتورشان، نیاز به زمان بیشتری داریم تا عیب آن را پیدا کنیم. دستگاه دیاگ ولوو در واقع به کامپیوتر خودرو متصل است و از طریق آن می‌توانید اطلاعات مربوط به موتور خودرو را به دست آورید و آن را مورد بررسی قرار دهید. این دستگاه در واقع نوعی کدخوان است که با بررسی دقیق قطعات مختلف موتور، عیب آن را می‌یابد و به مکانیک اعلام می‌کند. در عین حال این دستگاه بر روی قطعات مهم خودرو مانند قطعات نیز نصب می‌شود تا کار برای تعمیرکار آسان‌تر شود.

 

دیاگ ولوو در چه خودروهایی کاربرد دارد؟

 

این دستگاه توانایی این را دارد که همه نیازهای تعمیرکار را در زمینه یافتن عیب‌های موتور خودرو به طور کامل برطرف کند. دیاگ ولوو، در انواع کامیون‌های ولوو و رنو و ماشین‌‌های سنگین مربوط به راه‌سازی، معدن، و انواع اتوبوس‌ها و تریلی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر این دستگاه نسل جدید دیاگ‌ها است که نسبت به قبل پیشرفته‌تر نیز شده است و محدودیت‌های گذشته آن در زمینه برنامه‌ریزی موتور خودروهای سنگین نیز از میان رفته است. البته این را هم در نظر داشته باشید که برای استفاده از این برنامه، نصب کامپیوتر هوشمند بر روی خودرو نیز نیاز است.

دیاگ اسکانیا

دیاگ اسکانیا  VCI1 جهت خودروهای قدیمی دیاگ اسکانیا مورد استفاده قرار گرفته ,که مربوط به تولیدات قبل از سال ۲۰۰۴میلادی می باشد . نوع سوکت مورد استفاده از دیاگ مذکور 16 پین گرد بوده که 4 پین برق و دیتای آن فعال می باشد.

 

.همچنین به کمک برنامه Sops Editor  شما قادر خواهید بود نسبت به دسترسی به برنامه موتور و ویرایش آن و انجام اقداماتی از قبیل حذف ادبلو و باسکول اقدام نمایید . جهت آشنایی با نحوه استفاده از نرم افزارهای مذکور با ما تماس بگیریدلازم به ذکر است برنامه های مذکور هرچند ماه یکبار توسط کمپانی اسکانیا بروز رسانی میشودWABCO طیف کاملی از ابزارهای تشخیصی با تکنولوژی بالا را برای خودروهای تجاری در اختیار شما قرار می دهد. با WABCO ، شما متخصص هستید.WABCO System Diagnostics (SD) طیف وسیعی از راه حل های نرم افزاری مبتنی بر Windows را ارائه می دهد (به علاوه تمام سخت افزارهای لازم برای انجام کارهای تشخیصی در اکثر سیستم های WABCO ، مانند EBS ، ECAS ، ACC).

 

نرم افزار تشخیصی

نرم افزار WABCO SD تقریباً برای  دیاگ وابکو همه اجزای تولید شده توسط WABCO که نیاز به تشخیص دارند ، در دسترس است ، هم به صورت بارگیری جداگانه و هم به صورت بسته های جداگانه اتوبوس ، کامیون و تریلر. آنها به 23 زبان مختلف در دسترس هستند و بارگیری و به روز رسانی نرم افزار به راحتی امکان پذیر است.با کلیک سریع موس ، جدیدترین نرم افزار تشخیصی WABCO آماده است تا بتوانید در خودروهای مشتری خود تشخیص دهید. برای پیوستن آنلاین به انجمن اشتراک ، نیازی به ارسال حامل داده یا پرداخت هزینه جداگانه نیست و مهمتر از همه ، دیگر نگران آخرین نسخه آن نباشید.پس از اتمام آموزش های لازم ، PIN هایی را برای عملکردهای امنیتی مربوط به نرم افزار تشخیصی WABCO دریافت می کنیدپس از دریافت پرداخت شما ، ما بطور خودکار کدهای دسترسی برای بارگیری نرم افزار تشخیصی را برای شما ارسال می کنیم. اشتراک شامل تمام نسخه ها و به روز رسانی های زبان و همچنین نرم افزار تشخیص سیستم های جدید است که در طول دوره اشتراک به بسته اضافه شده است.اشتراک می تواند با اطلاع شش هفته در پایان مدت زمان آن لغو شود. در دوره باقیمانده ، هیچ هزینه ای مسترد نمی شود. در صورت عدم اطلاع ، هزینه اشتراک سال بعد باید در زمان مقرر در پایان دوره اشتراک پرداخت شود. در این صورت فاکتور دریافت خواهید کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر