شیر خلاء شکن یکی از انواع شیرهای صنعتی می باشد که جهت مخازن و خطوط انتقال دچار فشار منفی مورد استفاده قرار می گیرد . گاها تخلیه سیال در مخازن موجب مکش و وکیوم مخازن می گردد و در صورتیکه در صدد برطرف نمودن این فشار منفعی نباشیم ، ممکن است مخزن مچاله شود و خسارات مالی را در پی داشته باشد . همچنین گاهاً خلاء ایجاد شده در خطوط انتقال مانع از حرکت سیال می شود و یا حداقل در روند انتقال تداخل ایجاد می نماید و باعث کاهش سرعت جریان می شود . در همچین مواقعی جهت پیشگیری و برطرف نمودن مشکل از شیر خلاء شکن یا همان وکیوم بریکر استفاده می نماییم.

سایت شماره یک:

دیجی بخار www.DigiBokhar.ir از فروشندگان بنام شیرآلات صنعتی ، فروش شیر خلاء شکن در برندهای متنوع را نیز در مارتینگ خود ارائه می نماید . تولیدکنندگان داخلی و خارجی زیادی در زمینه طراحی و تولید شیرهای وکیوم بریکر را دارند ، یکی از این شرکت ها کمپانی عیوض تکنیک می باشد که در زمینه ی شیرخلاء شکن نیز ، دستی دارد. در ادامه به معرفی و فروش دو نمونه از شیرهای خلاء شکن که تولید عیوض تکنیک می باشد خواهیم پرداخت ،  همچنین جهت مشاهده و خرید سایر محصولات شیرآلات صنعتی و  ادوات بخار و ... ما را در سایت دیجی بخار www.DigiBokhar.ir دنبال نموده و یا با ما با شماره شبانه روزی 09102551161 در تماس باشیبد .

عیوض تکنیک

خرید از : دیجی بخار www.DigiBokhar.ir   تماس 09102551161

شیر خلاء شکن 1501 عیوض

شیر خلاء شکن 1501 عیوض یا همان شیر وکیوم بریکر یکی از دو نوع تولیدات عیوض در زمینه ی خلاء شکن می باشد . این وکیوم بریکر از متریال بدنه و متعلقات داخلی استیل طراحی گردیده است . سایز و استاندارد اتصال 1/2 رزوه می باشد که تا 400 درجه سانتیگراد تحمل دما و PN25 طراحی فشار بدنه آن می باشد . از شیر خلاء شکن 1501 عیوض تکنیک با توجه به متریال و مشخصه فنی ذکر شده جهت تمام سیالات گازی و مایع استفاده می شود . استفاده فراروان این وکیوم بریکر در صنایع بخار ، صنایع غذا و دارو ، صنایع لبنی ، مواد بهداشتی و دهها صنایع دیگر ، ما را بر آن داشت که ضمن معرفی محصول در مارتینگ دیجی بخار www.DigiBokhar.ir در این مقاله به ویژگی های آن بپردازیم.

مکانیزم عملکردی شیرخلاء شکن 1501 عیوض بسیار ساده اما کاربردی است . در درون خلاء شکن ساچمه ی تعبیه شده که در حالت عادی مسیر اروفیس وردی به داخل مخازن یا خطوط را مسدود نموده است . بعد از ایجاد فشار منفی و خلاء ساچمه به سمت بالا حرکت کرده و مکش از بیرون به داخل صورت می پذیرد . سپس خلاء از بین رفته و ساچمه مجدد اروفیس را مسدود می سازد . جهت مشاهده و خرید شیر خلاء شکن 1501 عیوض و سایر محصولات شیرآلات صنعتی و  ادوات بخار و ... ما را در سایت دیجی بخار www.DigiBokhar.ir دنبال نموده و یا با ما با شماره شبانه روزی 09102551161 در تماس باشیبد .

شیر خلاء شکن عیوض تکنیک

خرید از : دیجی بخار www.DigiBokhar.ir   تماس 09102551161

شیر وکیوم بریکر 1502 عیوض

شیر وکیوم بریکر 1502 عیوض نیز از شیرهای خلاء شکن بازار می باشد . این وکیوم بریکر بسیار شبیه به مدل 1501 می باشد و از نظر مکانیزم عملکردی نیز تفاوتی ندارند . اما بواسطه ی متریال برنجی بدنه جهت ماکزیمم دمای 250 درجه و فشار PN16 طراحی گردیده است . البته ساچمه همچنان از استیل می باشد . سایز کانکش نیز 1/2 رزوه ای می باشد . با توجه به متریال برنجی وکیوم بریکر دیگر مناسب سیالات خورنده و صنایع غذا و دارو نمی باشد ، اما همچنان مناسب صنایع بخار ، آب و هیدروکربن ها ، سیالات گازی مناسب می باشد . جهت مشاهده و خرید شیر وکیوم بریکر 1502 و سایر محصولات شیرآلات صنعتی و  ادوات بخار و ... ما را در سایت دیجی بخار www.DigiBokhar.ir دنبال نموده و یا با ما با شماره شبانه روزی 09102551161 در تماس باشیبد .

شیر وکیوم بریکر عیوض تکنیک

خرید از : دیجی بخار www.DigiBokhar.ir   تماس 09102551161

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر