سایت شماره یک:

پخش عمده لوازم جانبی موبایل باسئوس

امروز میخواهیم یکی ازوارد کننده های لوازم جانبی موبایل با نام تجاری ( سوکت ) را که با عرضه محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه و با بهترین قیمت به مغازه داران و مصرف کنندگان ارائه می دهد را معرفی کنیم و همچنین به معرفی برند باسئوس (baseus) و 5 محصول محبوب و پرطرفدار این کمپانی بی نظیرخواهیم پرداخت و حتما با ما همراه باشید.

معرفی فروشگاه اینترنتی سوکت 

سوکت یک فروشگاه اینترنتی میباشد که وارد کننده مستقیم محصولات باسئوس، شیائومی، هدفون های نیا، آوی، الدینیو، ریمکس، و پخش کننده عمده لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت کف بازار و تضمین قیمت میباشد، همچنین نماینده رسمی شرکت تسکو در تهران هستند، همانطور که مدیران سوکت اظهار کردند هیچ محصول غیر اصل و کپی در سایت سوکت به آدرس https://souket.ir/ بفروش نمی رسد و میتوانید با خیال راحت و با گارانتی ۱ ماهه عودت و مرجوعی، کالا های مورد علاقه خود را از سوکت تامین کنید واگر قصد خرید عمده لوازم جانبی موبایل دارید میتوانید از تخفیفات بسیار جذاب این مجموعه استفاده کنید و با ارائه لینک این مقاله میتوانید 10 درصد تخفیف روی همه محصولات دریافت کنید.

کمپانی باسئوس یک برند شناخته شده در سطح جهانی است، که در نوامبر 2017، Baseus ادعا کرد که بیش از 180 کشور و منطقه در سراسر جهان را از طریق 600 فروشگاه فیزیکی جهانی و همچنین بیش از 100 فروشگاه پرچمدار تحت پوشش قرار داده است. محصولات آن نیز به صورت آنلاین در چندین فروشگاه اینترنتی محبوب در اطراف فروخته می شوند، از جمله آمازون، AliExpress، Tmall، و غیره. محبوبیت آن به کیفیت و محصولات مقرون به صرفه و طراحی خاص آن است، این شرکت امروز محصول خود را در شنژن چین معرفی کرد و 124 محصول جدید را در محل عرضه کرد.

محصولاتی که عرضه شدند در دسته بندی های مختلفی مانند: لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، محافظ تلفن همراه، کابل، محصولات صوتی، لوازم جانبی خودرو، شارژر، نگهدارنده تلفن، لوازم خانگی کوچک، هاب، بازی و قرار گرفتند.

پخش عمده محصولات باسئوس

معرفی محصولات جدید باسئوس

شاید جالب‌ترین محصول baseus آداپتور شارژ سریع GaN Mini باشد. اندازه کوچک، اما قدرت شارژ سریع 65 واتی را ارائه می دهد. پین شارژ قابل جمع شدن است، خود شارژر مستطیل شکل است، همچنین دارای سه پورت شارژ است. دو پورت USB-C و یک پورت USB-A. نوع C1 حداکثر 45 وات را ارائه می دهد، صرف نظر از اینکه آیا هر یک از دو پورت دیگر استفاده می شود یا خیر. از پروتکل شارژ سریع PD و همچنین QC، FCP، SCP، AFC، PE+ پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر، تمام سیستم های شارژ تلفن همراه رایج که در حال حاضر در بازار استفاده می شوند، پشتیبانی می شوند.

دسته دیگری از محصولات باسئوس که چشم نواز هستند، دسته صوتی هستند. Baseus در طول کنفرانس اعلام کرد که قرارداد مشارکتی با Bongiovi Acoustic Labs، یک رهبر جهانی در صنعت پردازش صوتی دیجیتال امضا کرده است. این در تلاشی برای توسعه چندین محصول صوتی با کیفیت بالا، وفاداری بالا در زمان واقعی و بهبود صدا است. این شرکت سه محصول صوتی را منتشر کرد که شامل آداپتور بلوتوث صوتی BA03، هدست بازی سه بعدی مجازی فراگیر Baseus GAMO D05 و هدست بازی مجازی سه بعدی نوع C همه جانبه GAMO C18 است. بیسئوس ادعا می کند که ترکیبی از الگوریتم نرم افزار Bongiovi می تواند کاربر را به سطح استودیو زنده برساند.

Beaseus همچنین اولین مجموعه از محصولات روشنایی هوشمند خود را منتشر کرد که شامل چراغ‌های آینه‌ای کم‌رنگ و چراغ‌های کمد القایی است، گزارش شده است که اولین دسته از سری نورپردازی بیسئوس دارای 4 مدل است که همگی ظاهری ساده و بدون طراحی حاشیه دارند. نه تنها می تواند با محیط های مختلف تم خانگی سازگار شود، بلکه دارای عملکرد حسگر هوشمند برای تشخیص حرکت یک انسان است. دمای رنگ 4000K نور را طبیعی، راحت و خیره کننده می کند و زندگی را آسان تر و راحت تر می کند.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

۵ محصول برتر باسئوس

1. دستگاه مایع اتوماتیک هوشمند 

در بیماری های همه گیر، شستن دست ها برای در امان ماندن از کرونا بسیار مهم است. دستگاه پخش خودکار مایع دستشویی بیسئوس شستن دست ها را کمتر کسل کننده می کند. با استفاده از حسگرهای مادون قرمز، دستگاه پخش کننده مقدار زیادی فوم متراکم و ظریف پخش می کند. پاک کردن نیاز به لمس بطری مایع به خودی خود آن را بهداشتی تر می کند و در عین حال از موقعیت هایی که دست های چرب شما بطری را کثیف می کنند اجتناب می کند. این نازل 45 درجه به سمت پایین متمایل شده است و با القای میدان نزدیک 6 سانتی‌متری، شستن دست‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.

2. شارژر GaN2 با قابلیت شارژ سریع 

یک شارژ دیواری فشرده برای تمام نیازهای شارژ شما، با ظاهری باریک، دو پورت USB-C و دو پورت USB، قابلیت شارژ سریع به شما این امکان را می دهد که تا 50 درصد از گوشی اپل خود را در نیم ساعت شارژ کنید. شارژر همچنین دارای یک سیستم خنک‌کننده کارآمد است تا از ایمن بودن شارژ همزمان چهار دستگاه اطمینان حاصل کند. این شارژر با اکثر برندهای گوشی مانند اپل، سامسونگ، هوآوی و شیائومی سازگار است. همچنین می‌تواند مک‌بوک‌های اخیر، آی‌پدها و نینتندو سوییچ را شارژ کند. در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود.

3. جاروبرقی خودرو

یک پاک کننده جمع و جور برای مقابله با آشفتگی در ماشین، جاروبرقی مملو از فناوری است تا قابلیت مکش و دمیدن قوی را ایجاد کند. این دستگاه می‌تواند تا 5000 پا قدرت مکش تولید کند و فن‌ها می‌توانند تا 44000r/min حرکت کنند تا مکش متمرکزی ایجاد کنند تا به طور موثر کثیفی‌ها و باقیمانده‌ها را هر جا که تمیز می‌کنید، از بین ببرد. تمیزکننده با یک پسوند ارائه می‌شود تا اطمینان حاصل شود که از هر گوشه و کناری استفاده می‌کنید. عمر باتری آن 18 دقیقه است و می توان آن را با USB-C شارژ کرد. این محصولچ می تواند تا 60 میلی لیتر زباله را حمل کند و جعبه گرد و غبار قابل جدا شدن امکان تمیز کردن آسان تر را فراهم می کند.

4. خوشبو کننده هوا خودرو 

یکی دیگر از محصولات مفید برای خودرو، Baseus با احتیاط ترین خوشبو کننده هوا را ایجاد کرده است، این دستگاه خود را به دریچه تهویه مطبوع محکم می کند و یک رایحه معطر را به هوای سردی که خارج می شود متصل می کند و از پخش یکنواخت رایحه در ماشین اطمینان می دهد. فقط ۲۰۰ هزار تومان، خوشبوکننده گیره دار، سه ادکلن، دو عطر دریایی و یک بسته عطر گاردنیا ارائه می شود. همه رایحه ها برای نوزادان و زنان باردار تایید شده اند، بنابراین برای خانواده بی خطر است.

۵. پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعتی 

 یک محصول عالی برای دانشجویان، رانندگان اسنپ، و افرادی که در دسترسی به برق ندارند، دلایل زیادی وجود دارد که چرا این پاوربانک قابل حمل ارزش هر ریال را دارد. در مرحله اول، یک USB-C و چهار پورت USB با پورت USB-C دارای قابلیت شارژ سریع، هر دستگاهی را که می توانید از خانه خود خارج کنید و با خود همراه کنید، چون هر دستگاهی را بخواهید شارژ می کند. ثانیاً، شارژر دارای 65 وات قدرت و 30000 میلی آمپر ساعت ظرفیت است که به شما امکان می دهد رایانه و تلفن خود را همزمان شارژ کنید. در نهایت، در پروازها مجاز است، بنابراین نگران از کار افتادن دستگاه های خود در هواپیما نباشید.

میتوانید برای خرید عمده محصولات باسئوس به فروشگاه اینترنتی سوکت مراجعه کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر