بهترین زمانی که می‌توانید با خیال راحت به خوردن غذای خود مشغول شوید ، بازه 12 ظهر تا 1 بعدازظهر است. بعد از این زمان شلوغی به حدی‌ست که اگر اتمام غذا را هم در نظر نگیریم، تنها با انتظار بلند مدت می‌توانید میز خالی یا جایی برای نشستن بیابید.

سایت شماره یک:

منطقه 12 تهران و به خصوص قسمت بازار بزرگ، منطقه‌ای شلوغ و پر رفت و آمد است. از ساعات اولیه صبح تا انتهای شب، به دلیل وجود بازار و فروش اجناس مختلف، رفت و آمدها پرتراکم خواهد بود. برای زمان حوالی ظهر کمی از تردد کاهش می‌یابد. زیرا بسیاری از مغازه‌ها برای استراحت کوتاه بازه ناهار بسته می‌شوند. اما این به این معنا نیست که بتوانید به راحتی در میان کوچه و بازار بگردید. استفاده از خودروی شخصی، با همه راحتی آن می‌تواند برای شما دردسر آفرین باشد زیرا این منطقه در طرح محدودیت ترافیکی قرار دارد. بهترین گزینه‌های پیش روی شما، تاکسی‌های درون شهری، اتوبوس BRT و مترو تهران خواهد بود. برای رفتن با تاکسی می‌توانید از خطوط تاکسی خیابان 15 خرداد استفاده کنید.

این تاکسی‌ها شما را تا ابتدای ورودی بازار می‌رسانند. ایستگاه اتوبوس قورخانه نیز نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس BRT به بازار است که باید بعد از پیاده شدن در این ایستگاه خیابان خیام را به سمت پایین و تقاطع 15 خرداد بیایید. با وجود کمی پیاده‌روی، اتوبوس نیز می‌تواند در میان گزینه‌های مطلوب شما باشد. بهترین گزینه اما استفاده از خطوط متروی تهران است. در ایستگاه 15 خرداد ازش مترو پیاده شده و به راحتی خود را به ورودی بازار می‌رسانید.

شماره تلفن رستوران شرف الاسلامی: 02155620957

آدرس: بازار تهران، مسجد شاه، داخل حیاط مسجد شاه، سمت راست، رستوران شرف الاسلامی

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • رستوران شرف الاسلامی کجاست؟
    آدرس : تهران - بازار بزرگ - به سمت مسجد شاه - داخل حياط مسجد شاه - راه سمت راست - رستوران شرف الاسلامی
  • چه غذاهایی در رستوران شرف الاسلامی سرو می شود؟
    در منو رستوران شرف الاسلامی بازار تهران، شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی مانند ته‌چین مرغ زعفرانی، زرشک‌پلو، باقالی‌پلو با گردن، چلوخورشت قیمه‌بادمجان، چلوخورشت قورمه‌سبزی، انواع چلوکباب مانند چلو کوبیده، چلو برگ، چلوکباب سلطانی و جوجه‌کباب را مشاهده کنید. معروف ‌ترین غذای رستوران شرف الاسلامی ته‌چین مرغ است اما تمام غذاهای این رستوران خوش‌طعم‌اند. این رستوران خدمات ارسال غذا نیز دارد و شما می‌توانید در هرکجا که هستید غذاهایتان را سفارش دهید و در محل موردنظرتان تحویل بگیرید. قیمت غذاهای رستوران شرف الاسلامی بازار با توجه به حجم غذاها بسیار مناسب است. اگر به بازار بزرگ تهران رفتید، بعد از خرید می‌توانید برای صرف ناهار از ساعت 11:30 تا 16:30 به این رستوران بروید.

ارسال نظر