رستوران شرف الاسلامی همه روزه از ساعت 11 صبح تا 17 عصر باز است. در تمامی این ساعات غذا طبخ می‌شود و در مواقع خیلی نادر، احتمال کم آمدن غذا وجود دارد.

سایت شماره یک:

 بهتر است اگر برای خوردن وعده ناهار به رستوران سر می‌زنید، اینکار را زودتر از ساعت 5 عصر انجام دهید. شاید در نگاه اول، سرو فقط وعده‌ی ناهار کمی توی ذوق بزند اما نشان از تمرکز رستوران بر یک وعده خاص دارد. البته ساعات کاری مسجد نیز در این موضوع بی تاثیر نیست. منوی رستوران شرف الاسلامی تنوع بالایی دارد. انواع غذاهای ایرانی و سنتی در این رستوران طبخ می‌شود.

منوی رستوران مملو از غذاهای خوشمزه مانند چلوکباب، چلو ماهیچه، چلو جوجه کباب (با استخوان و بی استخوان) و باقالی پلو وکباب سلطانی‌ست. این غذاها از پرطرفدارترین غذاهای رستوران هستند که خیلی زود به اتمام می‌رسند.

قیمت غذاها در رستوران شرف الاسلامی کاملاً رقابتی بوده و بازه متوسط به بالا را شامل می‌شوند. برای یک وعده ناهار حدود 40 هزار تومان باید هزینه کنید که قیمت منصفانه‌ای به نظر می‌رسد. خوبی این رستوران نسبت به دیگر غذاخوری‌های بازار این است که شما علاوه بر خوردن یک وعده غذای خوشمزه و به یاد ماندنی، می‌توانید از دیدن مناظر سنتی و قدیمی رستوران، مسجد شاه و بازار بزرگ تهران لذت ببرید. رستوران شرف الاسلامی، پیک رایگان نیز برای محدوده بازار دارد و می‌توانید بدون حضور در رستوران، خوردن غذای لذیذ آن را تجربه کنید.

منوی رستوران شرف الاسلامی تهران:

جوجه کباب فیله ممتاز با برنج 

باقالی پلو با مرغ 

ته چین مرغ زعفرانی 

چلو کباب کوبیده ممتاز کاردی 

چلو خورشت قورمه سبزی

زرشک پلو با مرغ 

باقالی پلو با ماهیچه با روغن حیوانی 

چلو کباب برگ ممتاز گوسفندی

چلو خورشت قیمه بادمجان

چلوکباب برگ گوسفندی 

جوجه کباب بدون استخوان با برنج

چلو کباب سلطانی گوسفندی 

باقالی پلو با گردن با روغن حیوانی 

چلو کباب کوبیده معمولی 

سالاد فصل 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • رستوران شرف الاسلامی کجاست؟
    آدرس : تهران - بازار بزرگ - به سمت مسجد شاه - داخل حياط مسجد شاه - راه سمت راست - رستوران شرف الاسلامی
  • چه غذاهایی در رستوران شرف الاسلامی سرو می شود؟
    در منو رستوران شرف الاسلامی بازار تهران، شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی مانند ته‌چین مرغ زعفرانی، زرشک‌پلو، باقالی‌پلو با گردن، چلوخورشت قیمه‌بادمجان، چلوخورشت قورمه‌سبزی، انواع چلوکباب مانند چلو کوبیده، چلو برگ، چلوکباب سلطانی و جوجه‌کباب را مشاهده کنید. معروف ‌ترین غذای رستوران شرف الاسلامی ته‌چین مرغ است اما تمام غذاهای این رستوران خوش‌طعم‌اند. این رستوران خدمات ارسال غذا نیز دارد و شما می‌توانید در هرکجا که هستید غذاهایتان را سفارش دهید و در محل موردنظرتان تحویل بگیرید. قیمت غذاهای رستوران شرف الاسلامی بازار با توجه به حجم غذاها بسیار مناسب است. اگر به بازار بزرگ تهران رفتید، بعد از خرید می‌توانید برای صرف ناهار از ساعت 11:30 تا 16:30 به این رستوران بروید.

ارسال نظر