شاید در نگاه اول، سرو فقط وعده‌ی ناهار کمی توی ذوق بزند اما نشان از تمرکز رستوران بر یک وعده خاص دارد.

سایت شماره یک:

منوی رستوران شرف الاسلامی تنوع بالایی دارد. انواع غذاهای ایرانی و سنتی در این رستوران طبخ می‌شود. منوی رستوران مملو از غذاهای خوشمزه مانند چلوکباب، چلو ماهیچه، چلو جوجه کباب (با استخوان و بی استخوان) و باقالی پلو وکباب سلطانی‌ست. این غذاها از پرطرفدارترین غذاهای رستوران هستند که خیلی زود به اتمام می‌رسند.

 

پرت شدن به گذشته و احساس رنگ و بوی نوستالژیک، در بسیاری از موارد دلپذیر و دوست‌داشتنی‌ست. رستوران شرف الاسلامی تهران این قابلیت را دارد که شما را به میانه تهران قدیم ببرد؛ آنجا که هنوز پیتزا و دیگر فست‌فودها برای مردم ناشناخته بودند. چه غذای ایرانی را دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، نمی‌توانید میل کردن غذا در رستورانی تاریخی را رد کنید. زیرزمین مسجد شاه، از سال 1317 پذیرای غذاخوری سنتی و باکیفیت است. جذابیت‌های رستوران شرف الاسلامی تنها به مکان قدیمی و میز و صندلی‌های کهنه خلاصه نمی‌شود. در تمامی جزییات، حتی سفارش غذا این سنت جریان دارد.

با توجه به ساعت کاری محدود رستوران باید در رفتن به رستوران شرف الاسلامی کمی سرعت به خرج دهید. از 11 صبح تا 17 عصر می‌توانید به رستوران بروید و غذا سفارش دهید. این سفارش می‌تواند به شکل حضوری یا غیرحضوری انجام شود و نگرانی از بابت پیک نداشته باشید زیرا هزینه‌ای برای پیک در محدوده بازار گرفته نمی‌شود. خوردن غذا در این رستوران می‌تواند هم برای بازارگردان و هم برای گردشگران توصیه شود. بازارگردها می‌توانند برای ناهار و رفع خستگی این رستوران را انتخاب کنند. همین یکساعت استراحت می‌تواند انرژی کافی برای ادامه روز را به شما تزریق کند. توریست‌ها و گردشگران نیز، فارغ از استراحت و خوردن یک وعده غذای خوشمزه، می‌توانند از بازدید مسجد شاه و محیط بی‌نظیر آن لذت ببرند.  

وارد مسجد شاه شده و به سمت راست بپیچید. از پله‌های زیرزمین پایین رفته تا به ورودی رستوران برسید. احتمالا در همان نگاه اول، میز و صندلی‌های قدیمی توجه شما را به خود جلب کند. همچون تمامی رستوران‌های قدیمی، این خود  شما هستید که باید برای سفارش غذا اقدام کنید و خبری از گارسون و مسئول سفارش‌گیری نخواهد بود. بعد از انتخاب غذا و پرداخت هزینه‌های آن، متناسب با سفارش‌تان ژتون دریافت می‌کنید. ژتون‌ها، خاطره‌انگیزترین قسمت رستوران شرف الاسلامی هستند که اکثر بزرگترها با آن خاطره دارند. این زتون‌ها را هنگام دریافت غذا باید بازگردانید پس در نگهداری از آن‌ها دقت داشته باشید. حین خوردن غذا شاید متوجه شوید که طعم غذا، چندان تفاوتی با دیگر رستوران‌ها ندارد اما قسمت بارز رستوران شرف الاسلامی در مقابل دیگر رقبایش، حسی‌ست که در پشت طبخ آن قرار دارد. سعی کنید از لحظاتتان لذت ببرید.

آدرس : تهران - بازار بزرگ - به سمت مسجد شاه - داخل حیاط مسجد شاه - راه سمت راست - رستوران شرف الاسلامی

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • رستوران شرف الاسلامی کجاست؟
    آدرس : تهران - بازار بزرگ - به سمت مسجد شاه - داخل حياط مسجد شاه - راه سمت راست - رستوران شرف الاسلامی
  • چه غذاهایی در رستوران شرف الاسلامی سرو می شود؟
    در منو رستوران شرف الاسلامی بازار تهران، شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی مانند ته‌چین مرغ زعفرانی، زرشک‌پلو، باقالی‌پلو با گردن، چلوخورشت قیمه‌بادمجان، چلوخورشت قورمه‌سبزی، انواع چلوکباب مانند چلو کوبیده، چلو برگ، چلوکباب سلطانی و جوجه‌کباب را مشاهده کنید. معروف ‌ترین غذای رستوران شرف الاسلامی ته‌چین مرغ است اما تمام غذاهای این رستوران خوش‌طعم‌اند. این رستوران خدمات ارسال غذا نیز دارد و شما می‌توانید در هرکجا که هستید غذاهایتان را سفارش دهید و در محل موردنظرتان تحویل بگیرید. قیمت غذاهای رستوران شرف الاسلامی بازار با توجه به حجم غذاها بسیار مناسب است. اگر به بازار بزرگ تهران رفتید، بعد از خرید می‌توانید برای صرف ناهار از ساعت 11:30 تا 16:30 به این رستوران بروید.

ارسال نظر