هتل داریوش کیش، یکی از بهترین هتل های کیش و معروف ترین هتل های ایران است. ه

سایت شماره یک:

این هتل یادآور معماری خاص و بی بدیل ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز در کیش رقم خواهد زد، همچنین هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیری ست که چشم هر بیننده ای را مسحور میکند، چشم انداز هتل داریوش به آب های نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما بر جای خواهد گذاشت.

تل داریوش کیش در سه طبقه با 168 باب اتاق بنا شده است. در طراحی این هتل از تخت جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده و به عنوان هتلی با نماد ایرانی در جنوب کشور به فعالیت پرداخته است. هتل داریوش با فضای لوکس مربوط به دوره هخامنشیان و ارائه خدمات برتر رفاهی، اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای مهمانان گرامی مهیا کرده است. موقعیت مکانی مناسب هتل پنج ستاره داریوش کیش، دسترسی به مجتمع تجاری سارینا 1، بازار پردیس 2 و ساحل را به آسانی امکان پذیر ساخته است.

***هزینه برای اقامت کودکان زیر 7 سال رایگان، 7 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می شود.// مسافرانی که 2 نفر بزرگسال و 2 کودک کمتر از 7 سال داشته باشند در اتاق های مجاز با ظرفیت، یک سرویس کودک 7 الی 12 سال را خریداری نموده و کودک دوم به صورت رایگان و بدون خدمات می باشد.// *** لازم به ذکر است،کابانا ها پذیرش خردسال ندارد و اتاق های استاندارد و لوکس مجاز به پذیرش یک نوزاد و بدون سرویس می باشند.

خدمات رایگان هتل : بوفه صبحانه کامل، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، اینترنت، زمین تنیس، استخر روباز جهت استفاده آقایان.

پذیرش خانم تنها با ارائه مدارک معتبر امکان پذیر است.

اتاق های دو تخته هتل داریوش فقط به صورت یک تخت دو نفره (دبل) می باشد و در صورت درخواست اتاق دو تخته توئین یک عدد کاناپه تخت خوابشو بدون دریافت هزینه اضافه می گردد.

قابل توجه مهمانان گرامی، منظور از اتاق های کابانا تریپل برای سه نفر دید به دریا، جهت اتاق ها به سمت دریا می باشد و تنها چشم انداز دوری از دریا قابل مشاهده است.

ویلاها هتل داریوش دارای مسیری با پله است و با پذیرش فاصله دارد و مناسب سالمندان و معلولین نمی باشد

به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال و بدرقه رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر 24 ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.

لازم به ذکر است: به دلیل چارتر بودن هتل های کیش، نرخ های اعلام شده به صورت لحظه ای می باشد و امکان تغییر نرخ وجود دارد.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • هتل داریوش کیش کجاست؟
    جزیره کیش ، میدان داریوش
  • وضعیت منوی هتل داریوش کیش به چه صورتی است؟
    رستوران های هتل داریوش کیش از سبک طراحی های مختلفی بهره مند هستند و زیبایی خاصی در دید گردشگران به ارمغان می آورند. این هتل دارای دو رستوران به نام آپادانا و پاسارگاد دارد. هر دوی این رستوران ها محبوبیت فوق العاده ای در بین کیشوندان و گردشگران داشته و غذاهایی لذیذ سرو می نمایند. رستوران آپادانا سرآشپزی را استخدام کرده که دستپختی بی نظیر دارد. کلیه غذاهایش را با تازه ترین مواد اولیه طبخ کرده و با میزان ادویه ای که درون غذاها می زند طعمی تکرار نشدنی برای میهمانان به وجود می آورد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی به خوبی آماده سازی می شود. رستوران پاسارگاد هتل داریوش کیش سرویس دهی و خدمات رسانی منظمی داشته که با نهایت حترام و ادب انجام می شود. سرآسپز این مجموعه نیز غذاهایی متنوع با کیفیتی مطلوب طبخ نموده و با سلیقه عالی که به خرج می دهد شیک ترین ظروف را انتخاب می کند و غذاها را به بهترین نحو تزیین و آماده سرو می نماید. همچنین از ساعت 13 الی 24 افراد می توانند برای صرف غذا به این مکان مراجعه کنند.

ارسال نظر