هتل داریوش کیش توسط یکی از ثروتمندترین اشخاص ایرانی به نام آقای حسین ثابت بکتاش ساخته شد. ایشان تمامی عمر خود را صرف تجارت های بین المللی و ساخت، ساز هتل کرد. حسین ثابت بکتاش زاده خرداد ۱۳۱۳ در مشهد است که علاقه خاصی به وطن خود دارد.

سایت شماره یک:

اتاق های لوکس هتل داریوش 190 عدد می باشند و از نمای بیرونی و داخلی جذابی داشته که از چیدمان و دیزاین خاصی تشکیل شده اند و سلیقه خوب کاملا در آن هویدا است. بافت معماری کلیه واحد های اقامتی هتل داریوش به بهترین شیوه طراحی شده و اقامتی متفاوت را برای میهمانان خود رقم می زنند.

چشم انداز های هتل برجسته داریوش کیش دریای بی کران خلیج فارس و ساحل، باغ محوطه هتل است. معمولا هزینه واحد های اقامتی رو به دریا بیشتر از سوئیت های رو به ساحل و باغ می باشد. اما با وجود این اکثر گردشگران تمایل دارند واحدی انتخاب کنند که پنجره های آن حتما رو به دریا باز شود، چرا که صدای امواج و پرنده های ماهی خوار و دیدن دریای شفاف لذتی بی حد اندازه دارد.

تجهیزاتی مدرن در اتاق های هتل لاکچری داریوش

اتاق های هتل درجه یک داریوش از تجهیزاتی همانند، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، مینی بار، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات، چای ساز، میز تحریر، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی تشکیل شده است.

امکانات و خدمات مطلوب هتل مجلل داریوش کیش

امکانات هتل بی نظیر داریوش کیش از بهترین لوازم روز دنیا بهره گرفته شده زیرا امکانات از مهم ترین ویژگی های هتل محسوب می شود. تمامی این تجهیزات در سطح لول هتل و متنوع هستند. این هتل با قرار دادن چنین لوازمی سعی در بالا بردن سطح خود و رضایت بیشتر گردشگران است.

این هتل امکاناتی از قبیل: اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن همایش، امکانات ویژه برای معلولین، بیلیارد، اتاق چمدان، لاندری، فضای سبز، مجموعه ورزشی، بالکن قابل استفاده، صندوق امانات، گیم نت، زمین تنیس، ماساژ و ... دارد.

از خدمات هتل فوق العاده داریوش کیش می توان به روم سرویس 24 ، پذیرش 24 ساعته، سرو صبحانه در اتاق، میز گردشگری برای خرید تفریحات کیش و هماهنگی گشت جزیره، مینی بار در اتاق ها، نظافت روزانه، استقبال و بدرقه، روزنامه، مسلط بودن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، میز صبحانه به صورت بوفه، خدمات باربری، خدمات بیدار باش و ... اشاره کرد.

مجموعه آبی هتل دیدنی داریوش با تجهیزاتی متنوع

مجموعه آبی خاص ترین امکان در هتل داریوش بوده که طرفداران بسیار دارد. این مجموعه از تجهیزاتی مثل: سونا، جکوزی، استخر، ماساژ تشکیل شده است. استخر هتل داریوش آب های شفاف و عمق مناسبی دارا می باشد و در طول روز قابل استفاده است. ناگفته نماند تایم شنای خانم ها و آقایان متفاوت بوده و باید طبق همان ساعت به این مکان مراجعه نمایند.

طعم بی نظیر غذا در رستوران های هتل منحصر به فرد داریوش کیش 

رستوران های هتل داریوش کیش از سبک طراحی های مختلفی بهره مند هستند و زیبایی خاصی در دید گردشگران به ارمغان می آورند. این هتل دارای دو رستوران به نام آپادانا و پاسارگاد دارد. هر دوی این رستوران ها محبوبیت فوق العاده ای در بین کیشوندان و گردشگران داشته و غذاهایی لذیذ سرو می نمایند.

رستوران آپادانا سرآشپزی را استخدام کرده که دستپختی بی نظیر دارد. کلیه غذاهایش را با تازه ترین مواد اولیه طبخ کرده و با میزان ادویه ای که درون غذاها می زند طعمی تکرار نشدنی برای میهمانان به وجود می آورد.  در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی به خوبی آماده سازی می شود. 

رستوران پاسارگاد هتل داریوش کیش سرویس دهی و خدمات رسانی منظمی داشته که با نهایت حترام و ادب انجام می شود. سرآسپز این مجموعه نیز غذاهایی متنوع با کیفیتی مطلوب طبخ نموده و با سلیقه عالی که به خرج می دهد شیک ترین ظروف را انتخاب می کند و غذاها را به بهترین نحو تزیین  و آماده سرو می نماید. همچنین از ساعت 13 الی 24 افراد می توانند برای صرف غذا به این مکان مراجعه کنند.

کافی شاپ های هتل 5 ستاره داریوش 

هتل داریوش کافی شاپ هایی شیک داشته که از قبیل کافی شاپ لابی، کافی شاپ استخر، کافی شاپ لانج هستند. کافی شاپ لابی واقع در لابی هتل بوده که صندلی های بسیار لوکس طلایی را در بر داشته همچنین فضایی مجلل را برای میل کردن نوشیدنی های سرد و گرم، کیک های خوش مزه و بستنی های متنوع را به وجود آورده است.

کافی شاپ استخر همجواری استخر می باشد که آب و هوایی تازه قابل استشمام است. عصرانه خوری هتل داریوش در کافی شاپ لانج سرو می گردد. این کافه در ارائه غذاهای فست فودی بی نظیر بوده که برای مهمانان اتاق ها و سوییت های لوکس از ساعت 18 الی 21 سرویس رایگان عرضه می دهد.

 

آیا رزرو هتل داریوش کیش هزینه بالایی دارد؟

هتل داریوش کیش یکی از هتل های برتر جزیره کیش است که در میان دیگر هتل های کیش از نظر ساختمانی و معماری نمونه است. مسلماً اقامت در یک هتل 5 ستاره با کیفیت و دریافت خدماتی فوق العاده می طلبد که قیمتی گران نیز داشته باشد، اما کیشلندیار با قیمتی مناسب این هتل کیش را برای شما رزرو می کند..

1 شب اقامت در هتل داریوش کیش ، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل داریوش کیش با توجه به نوع اتاق متفاوت بوده که ارزان ترین اتاق این هتل کیش، سوئیت های کابانا بوده که از 2 میلون تومان شروع و گران ترین نوع اتاق در این هتل کیش سوئیت رویال لوکس رو به دریا می باشد که هزینه ای 4 میلیون دارد..

چرا هتل داریوش کیش را تخت جمشید کوچک می نامند؟

هتل داریوش کیش با توجه به معماری منحصر به فردش تخت جمشید کوچک ایران نام دارد. زیرا تمامی نماد های تخت جمشید از مجسمه سربازان هخامنشی تا تندیس کوروش کبیر،از سر ستون های پرسپولیس تا نام اصیل اتاق ها و رستوران ها باعث شده تا لقب تخت جمشید کوچک ایران را از آن خود کند.

هتل داریوش کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل داریوش کیش در میدان داریوش قرار دارد و تا اسکله تفریحی فاصله کمی دارد. هرچند به دلیل این که هتل داریوش دارای ساحل اختصاصی و تفریحات دریایی می باشد، گردشگران تور کیش را از مراجعه به اسکله تفریحی بی نیاز می کند.

خدمات ارائه شده در هتل داریوش کیش چیست؟

هتل داریوش کیش خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهد که شامل استفاده رایگان از مجموعه آبی، سالن تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی رایگان،اینترنت رایگان، مینی بار رایگان و ... می شود.

اتاق های لوکس هتل داریوش کیش چه ویژگی دارند؟

هتل داریوش کیش در سوئیت های لوکس خود که شامل سوئیت 2 تخته آتوسا لوکس رو به باغ و دریا، سوئیت 4 تخته رویال لوکس رو به باغ و رو به دریا می شود.از ویژگی سوئیت های لوکس هتل دریوش کیش می توان به دارا بودن تراس، سشوار، خدمات ویژه، متراژ بالای اتاق، صبحانه رایگان و ... اشاره کرد.

هتل داریوش کیش چه امکاناتی دارد؟

سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان، خدمات خانه داری، ساحل اختصاصی، کلوپ تفریحات دریایی،تاکسی سرویس و ... از جمله امکانات مهم در هتل داریوش کیش می باشند.

دسترسی هتل داریوش کیش به اماکن مهم چگونه است؟

هتل داریوش کیش تا بیمارستان جزیره کیش 10 دقیقه با خودرو و تا فرودگاه کیش 15 دقیقه با خودرو فاصله دارد. اسکله تفریحی کیش با 5 دقیقه رانندگی در دسترس است و رستوران میرمهنا کیش و بازار پانیذ کیش و میکا مال در نزدیکی هتل داریوش کیش قرار گرفته اند.

هتل داریوش کیش چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

ساعت چک این (تحویل اتاق) 14 عصر و ساعت چک اوت (خروج از اتاق) 12 ظهر می باشد که این قانون جهانی بوده و در تمامی هتل های جهان اعمال می شود. البته با پرداخت هزینه نیم شارژ ورودی می توان ساعت بیشتری را درون اتاق ماند که آن هم با هماهنگی پذیرش انجام می شود.

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • هتل داریوش کیش کجاست؟
    جزیره کیش ، میدان داریوش
  • وضعیت منوی هتل داریوش کیش به چه صورتی است؟
    رستوران های هتل داریوش کیش از سبک طراحی های مختلفی بهره مند هستند و زیبایی خاصی در دید گردشگران به ارمغان می آورند. این هتل دارای دو رستوران به نام آپادانا و پاسارگاد دارد. هر دوی این رستوران ها محبوبیت فوق العاده ای در بین کیشوندان و گردشگران داشته و غذاهایی لذیذ سرو می نمایند. رستوران آپادانا سرآشپزی را استخدام کرده که دستپختی بی نظیر دارد. کلیه غذاهایش را با تازه ترین مواد اولیه طبخ کرده و با میزان ادویه ای که درون غذاها می زند طعمی تکرار نشدنی برای میهمانان به وجود می آورد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی به خوبی آماده سازی می شود. رستوران پاسارگاد هتل داریوش کیش سرویس دهی و خدمات رسانی منظمی داشته که با نهایت حترام و ادب انجام می شود. سرآسپز این مجموعه نیز غذاهایی متنوع با کیفیتی مطلوب طبخ نموده و با سلیقه عالی که به خرج می دهد شیک ترین ظروف را انتخاب می کند و غذاها را به بهترین نحو تزیین و آماده سرو می نماید. همچنین از ساعت 13 الی 24 افراد می توانند برای صرف غذا به این مکان مراجعه کنند.

ارسال نظر