هتل چهارستاره مریم عضوی دیگر از گروه هتل های سورینت می باشد که در اسفند ماه سال 1390 در حاشیه جنوب شرقی یکی از میادین اصلی و مرکزی جزیره کیش، میدان امیرکبیر بهره برداری گردید.

سایت شماره یک:

 آخرین بازسازی این هتل در سال 1392 توسط مهندسین مجرب انجام شده است. این هتل با معماری برگرفته از دوران باروک اروپا دارای چهار طبقه متشکل از 56 باب واحد اقامتی مدرن می باشد. نمایی شبیه به کیک عروسی که در شب های جزیره خودنمایی می کند از ویژگی های برجسته این هتل به شمار می رود.

فاصله نزدیک به ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز تجاری و خرید نظیر بازار مروارید، پانیذ، پردیس یک و دو، هایپر مارکت از دیگر ویژگی های این هتل محسوب می شوند. رستوران زیبا با موسیقی آرام و غذاهای بینظیر، کافی لانژ با اجرای زنده پیانو، خدمات ویژه خانه داری و خشکشویی، سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی و کافی نت از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشند. امکانات رایگان هتل نیز شامل استقبال فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، سرویس چای ، برای خوش آمدگویی به میهمانان،می شود.

آدرس هتل: جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر، هتل سورینت مریم

شماره تلفن هتل سورینت مریم کیش

07644467511

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • آدرس هتل سورینت مریم کیش
    آدرس هتل: جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر، هتل سورینت مریم
  • منوی هتل سورینت مریم کیش
    رستوران و کافی شاپ هتل سورینت مریم از دیگر امکانات این هتل بوده که جزء مزیت های هتل مریم محسوب می شوند. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ نموده و به بهترین شیوه برای میهمانان خود سرو می نماید. آشپزی مجرب در آشپزخانه رستوران هتل سورنت مریم مشغول به کار می باشد که دارای دستپخت بی نظیری است. کافی شاپ هتل سورینت مریم دارای نمای داخلی بسیار شیکی بوده که موسیقی لایت همواره در حال پخش است، همین امر موجب شده تا میهمانان هتل از آرامش زیادی برخوردار شوند. انواع آبمیوه های طبیعی، نوشیدنی های گرم، کیک های تازه، بستنی و ... در این مکان ارائه می شود. هتل سورینت صدف کیش و هتل آریان کیش از هتل های قدمت دار جزیره بوده که هرکدام مزیت های خاص خود را دارند. گردشگران با انتخاب این هتل ها نیز می توانند لحظات خوبی را در کیش سپری نمایند، چرا که دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی هستند.

ارسال نظر