هتل جام جم کیش هتلی سه‌ستاره واقع در یکی از بهترین نقاط جزیره است. موقعیت مکانی خوب هتل موجب نزدیکی به مراکز تجاری و دسترسی راحت به دریا و اسکله تفریحی شده‌است.

سایت شماره یک:

 

برای طی کردن فاصله هتل تا دریا و اسکله تفریحی تنها حدود 10 دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. پلاز ساحلی بانوان و پارک ساحلی مرجان هم فاصله چندانی با هتل ندارند. با ماشین کمتر از 10 دقیقه از این اماکن فاصله دارید. مراکز خریدی چون مروارید و پردیس 1 و 2 هم در نزدیکی هتل واقع شده‌اند.

اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده، طراحی داخلی مطلوبی داشته و امکانات رفاهی مناسبی دارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند و تختخوابهای راحتی دارند. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به تلویزیون، مبل، میز آرایش، کمد لباس و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

گفتنی است اتاق‌ها به صورت دوتخته ، سه‌تخته و چهار‌تخته ارائه می‌شود.

رستوران هتل که در طبقه همکف واقع شده و 100 نفر ظرفیت دارد در وعده‌های صبحانه و ناهار آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. بعد از خرید یا گشت‌و‌گذار در جزیره می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از صرف انواع نوشیدن یو دسر لذت ببرید.

با اقامت در هتل جام جم کیش در فضای لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و با اطلاع قبلی می‌توانید از استقبال فرودگاهی استفاده کنید. محوطه زیبا، لابی، دستگاه خودپرداز و خدمات خشک‌شویی هم ازجمله تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است ساختمان هتل دو طبقه بوده و فاقد آسانسور می‌باشد.

هتل سه ستاره جام جم از لحاظ کیفیت جزو هتل های سه ستاره تاپ جزیره کیش می‌باشد که طرفداران خاص خود را دارد، موقعیت عالی و دسترسی به مراکز تجاری و تفریحی جزیره، بازارهای مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از امکانات تفریحی متنوع شامل: جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، پاراسل، غواصی، دوچرخه سواری و بولینگ و...) اشاره نمود.

هتل جام جم مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی به ویژه خانواده ها بوده و هدف مدیریت و کارکنان هتل نیز ایجاد شرایطی ایده آل و مطلوب در جهت تامین آرامش و آسایش میهمانان در طول مدت اقامت در هتل جام جم می باشد تا در جزیره زیبای کیش بهترین خاطرات به یاد ماندنی را داشته باشند. پرسنل هتل جام جم کیش با تلاش و کار شبانه روزی آماده پذیرایی از شما عزیزان می‌باشند.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • آدرس هتل جام جم کیش
    هرمزگان- کیش- میدان امیرکبیر- پشت دانشگاه شریف- هتل جام جم
  • هتل جام جم کیش چه امکاناتی دارد؟
    هتل جام جم کیش دارای رستورانی است که 100 نفر ظرفیت داشته و با کیفیت خوبی غذاهای خود را طبخ می‌کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی توسط سرآشپزهایی ماهر طبخ می‌شوند. در این رستوران منوی بوفه وجود ندارد و شما عزیزان باید غذای خود را از منو انتخاب نمایید. هتل جام جم کیش دارای51 اتاق است که به طرز ماهرانه‌ای طراحی و چیده شده‌اند تا میهمانان احساس راحتی و آرامش کنند. در اتاق‌های این هتل کیش امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، کولرگازی، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی یکبار مصرف و ... وجود دارد. هتل جام جم کیش کافی‌شاپی دارد که از فضایی آرام بخش برخوردار می‌باشد. در این کافی‌شاپ خوشمزه ترین دسرها، خوش طعم ترین قهوه‌ها و گوارا ترین آبمیوه‌ها را نوش جان خواهید کرد. جهت رزرو میز در کافی‌شاپ هتل می‌توانید با شماره تلفن هتل تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید.

ارسال نظر