هتل جام جم کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره است که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. با اقامت در این هتل کیش درخواهید یافت که خدمات بیشتری نسبت به هزینه‌ی پرداخت شده دریافت کرده‌اید

سایت شماره یک:

هتل جام جم کیش دارای 2 طبقه ساختمانی است که 51 اتاق در این طبقات جای گرفته اند. لابی هتل نیز با امکانات خوبی نظیر تلویزیون LED، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان‌های راحت و سلطنتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... تجهیز شده است. این هتل کیش در بهترین موقعیت مکانی جزیره یعنی در میدان امیر کبیر، پشت دانشگاه صنعتی شریف واقع شده است.

رستوران، اتاق‌ها و کافی‌شاپ هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش دارای رستورانی است که 100 نفر ظرفیت داشته و با کیفیت خوبی غذاهای خود را طبخ می‌کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی توسط سرآشپزهایی ماهر طبخ می‌شوند. در این رستوران منوی بوفه وجود ندارد و شما عزیزان باید غذای خود را از منو انتخاب نمایید.

هتل جام جم کیش دارای51 اتاق است که به طرز ماهرانه‌ای طراحی و چیده شده‌اند تا میهمانان احساس راحتی و آرامش کنند. در اتاق‌های این هتل کیش امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، کولرگازی، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی یکبار مصرف و ... وجود دارد. 

هتل جام جم کیش کافی‌شاپی دارد که از فضایی آرام بخش برخوردار می‌باشد. در این کافی‌شاپ خوشمزه ترین دسرها، خوش طعم ترین قهوه‌ها و گوارا ترین آبمیوه‌ها را نوش جان خواهید کرد. جهت رزرو میز در کافی‌شاپ هتل می‌توانید با شماره تلفن هتل تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید.

آیا هزینه اقامت در هتل جام جم کیش بالاست؟

هتل جام جم کیش یک هتل 3 ستاره است که از نظر هزینه بسیار مناسب بوده و بیشتر گردشگران تور کیش می توانند در این هتل اقامت کنند.

از هتل جام جم کیش تا دریا چه مقدار فاصله وجود دارد؟

فاصله هتل جام جم کیش تا دریا کمتر از 5 دقیقه است که همین موقعیت مکانی سبب شده تا در لیست هتل های کیش نزدیک دریا جای داشته باشد.

امکانات هتل جام جم کیش شامل چه مواردی می شود؟

از امکاناتی که در هتل جام جم کیش وجود دارد توانسته رضایت میهمانان را جلب کند که این امکانات شامل خدمات لاندری، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار با هزینه، رستوران و کافی شاپ و ... می شود.

هتل جام جم کیش به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره جام جم کیش به دانشگاه کیش، بازار ونوس کیش، اسکله تفریحی کیش، پلاژ آقایان و دریای خلیج فارس نزدیک می باشد.

امکانات هتل جام جم کیش شامل چه مواردی می شود؟

استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... مسلماً در هتل جام جم کیش وجود ندارد چون از یک هتل 3 ستاره توقع چنین امکاناتی نمی رود. اما امکانات رفاهی مقبول هتل شامل اینترنت رایگان؛ رستوران و کافی شاپ، لاندری و ... می شود.

موقعیت مکانی هتل جام جم کیش چگونه است؟

هتل زیبای جام جم کیش در میدان ساحل، پشت دانشگاه امیر کبیر، رو به روی بازار ونوس قرار گرفته است. دسترسی به بازارها و دریا از ویژگی های این موقعیت مکانی است.

چه هتلی با هتل جام جم در کیش مشابه است؟

هتل پارسیان کیش و هتل تعطیلات کیش از جمله هتل هایی هستند که مشابه هتل جام جم از نظر کیفیت هستند. اما از نظر موقعیت مکانی می توان هتل 4 ستاره فلامینگو را با این هتل مشابه دانست.

قانون هتل جام جم کیش برای کنسلی چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل جام جم کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی برای رزرو هتل جام جم ارائه می دهد؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

چرا رزرو هتل از پرشین هتل؟

رزرو هتل از پرشین هتل مزیت های بسیاری دارد که شامل تخفیف رزرو هتل، تضمین کمترین قیمت هتل، پشتیبانی 24 ساعته در زمان رزرو هتل، نظر سنجی های مداوم در طول سفر، تخفیف ویژه برای سفر های بعدی و ... می شود. با پرشین هتل شما می توانید در تمامی نقاط ایران رزرو هتل را انجام دهید.

هرمزگان- کیش- میدان امیرکبیر- پشت دانشگاه شریف- هتل جام جم

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • آدرس هتل جام جم کیش
    هرمزگان- کیش- میدان امیرکبیر- پشت دانشگاه شریف- هتل جام جم
  • هتل جام جم کیش چه امکاناتی دارد؟
    هتل جام جم کیش دارای رستورانی است که 100 نفر ظرفیت داشته و با کیفیت خوبی غذاهای خود را طبخ می‌کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی توسط سرآشپزهایی ماهر طبخ می‌شوند. در این رستوران منوی بوفه وجود ندارد و شما عزیزان باید غذای خود را از منو انتخاب نمایید. هتل جام جم کیش دارای51 اتاق است که به طرز ماهرانه‌ای طراحی و چیده شده‌اند تا میهمانان احساس راحتی و آرامش کنند. در اتاق‌های این هتل کیش امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، کولرگازی، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی یکبار مصرف و ... وجود دارد. هتل جام جم کیش کافی‌شاپی دارد که از فضایی آرام بخش برخوردار می‌باشد. در این کافی‌شاپ خوشمزه ترین دسرها، خوش طعم ترین قهوه‌ها و گوارا ترین آبمیوه‌ها را نوش جان خواهید کرد. جهت رزرو میز در کافی‌شاپ هتل می‌توانید با شماره تلفن هتل تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید.

ارسال نظر