اگر به دنبال فست فودهای خوشمزه می‌گردید، یکی از پیشنهادهای جذابی که پیش روی شما قرار دارد رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ است.

سایت شماره یک:

بهترین مکان برای شکموها رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ  تهرانه.خوشمزه ترین  فست فودهای تهران در  رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ پیدا میشه. منوی رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ  در همه شعبه‌ها یکسانه.رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ  با هدف ارایه غذای سالم تونسته نامی ماندگار در ذهن مردم تهران تبدیل بشه.با رستوران های زنجیره ای باروژ بیشتر آشنا بشید

شعب رستوران های زنجیره ای باروژ

میرداماد

آدرس: میرداماد، میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی

سعادت آباد

آدرس: میدان فرهنگ، ابتدای ۲۴ متری، پلاک ۷

سردار جنگل

آدرس: سردارجنگل، بلوار عدل، نبش بهار

الهیه

آدرس: الهیه، شریفی منش، مریم شرقی، انتهای مریم، پلاک ۸

کوروش

آدرس: اتوبان ستاری، پاساژ کوروش

گیشا

آدرس: گیشا، کوی نصر، خیابان ناظریان قمی، بین خیابان ۱۵ و ۱۷

یوسف آباد

آدرس: یوسف آباد، نبش خیابان ۶۰، پلاک ۴۳۴

آجودانیه

آدرس: آجودانیه، نبش دهم شرقی

بام لند

آدرس: اتوبان همت، کاشانی جنوبی، دور دریاچه چیتگر، مجموعه بام لند، بلوک  A

نمایشگاه

آدرس: خیابان سئول، نمایشگاه بین المللی تهران

هایپر استار

آدرس: اتوبان باکری، هایپر استار

منوی رستوران های زنجیره ای باروژ

رستوران های زنجیره ای باروژباروژ، محصولات خود شامل انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری، برگر، پاستا، سالاد، پیش غذا و… را با رعایت استانداردها و اصول بهداشتی طبق دستورالعمل‌های ویژه پخت عرضه می‌کند و مشتریان این رستوران، از تازگی و بهداشتی بودن محصولات به عنوان ویژگی برتر باروژ نام می‌برند.

در منوی رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ که در همه شعبه‌ها یکسان هستند، گزینه‌های جذابی برای طرفداران فست‌فود وجود دارد که افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. پیتزاهای باروژ در دو سایز 30 و 24 سانتیمتری و با خمیر ایتالیایی پخت می‌شود.

چند آیتم از منوی باروژ به شرح زیر است:

پیتزا نوستالژی

این پیتزا حاوی ژامبون ژیگو، ژامبون دودی، سوسیس، قارچ، فلفل دلمه‌ای رنگی، سس مخصوص و پنیر است و طعم اولین پیتزاهایی را می‌دهد که پیتزا فروشی‌ها در ایران ارائه می‌کردند.

پیتزا گریل میکس

یک پیتزای خوشمزه دارای خمیر پیتزا ایتالیایی، فیله مرغ و گوشت طعم‌دار شده، فلفل دلمه‌ای رنگی، زیتون، قارچ، سس مخصوص و پنیر که در آن مزه گوشت را به خوبی احساس می‌کنید. البته پیتزا گریل مرغ و پیتزا گریل گوشت به طور جداگانه هم برای ذائقه‌های مختلف در منو وجود دارد.

پیتزا سبزیجات

یکی از گزینه‌هایی که باروژ برای طرفداران سبزیجات و گیاهخواران تدارک دیده. در این پیتزا می‌توانید با طعم بادمجان، زیتون، ذرت، فلفل دلمه‌ای رنگی، قارچ، پیاز و سس مخصوص مواجه شوید.

پاستا پنه پستو

یکی از لذیذترین و پرطرفدارترین پاستاها، پستو است. در پاستای پستوی باروژ 260 گرم پاستا پنه، پنیر پارمزان، سس پستو و 120 گرم مرغ به کار رفته. اگر از محتویات یا طرز تهیه سس پستو اطلاع ندارید، می‌توانید در بلاگ شاپ مارکت آن را بخوانید.

ساندویچ رست بیف

یک پیشنهاد خوشمزه برای علاقمندان به ساندویچ. در ساندویچ رست بیف باروژ 150 گرم گوشت ریش ریش شده، کاهو، خیار تازه، پنیر گودا و سس مخصوص وجود دارد و با نان چاودار سرو می‌شود.

چیکن ناگت

علاوه بر گزینه‌های مختلف سوخاری تند و معمولی، باروژ چیکن ناگت هم در منوی خود دارد. ناگت مرغ با دورچین سیب‌زمینی سرخ کرده، نان بروتچن و یک سس ویژه اجزای تشکیل دهنده این غذا هستند.

کلنل کریپسی

یکی از برگرهای خاص باروژ که اشتهای شما را به هیجان می‌آورد. در این برگر با طعم سینه مرغ اسپایسی کریسپی شده، بیکن، پنیر گودا، کاهو و سس مخصوص روبرو می‌شوید.

سالاد کرنبری با مرغ

یکی از سالادهای متنوع و جذاب باروژ که با میوه خوش‌طعم کرنبری سرو می‌شود. این سالاد همچنین شامل کاهو، پنیر پارمزان، ریحان، خیار، نان سرخ شده و 100 گرم سینه مرغ است. البته سالاد کرنبری بدون مرغ هم ارائه می‌شود.

تاریخچه رستوران های زنجیره ای باروژ

رستوران های زنجیره ای باروژشرکت کوشا فرین جم (مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ) که از سال 1389 در تهران آغاز به کار کرد، با یازده شعبه در تهران به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه فست فودهای زنجیره‌ای کشور شناخته شده است. باروژ از ابتدا هدف خود را ارائه غذای سالم، با کیفیت و خوشمزه قرار داد و هم اکنون نیز طرفداران زیادی در نقاط مختلف پایتخت دارد.

 

بعد از سال‌های اولیه شروع فعالیت، به دلیل استقبال دوست‌داران باروژ، فرآیند گسترش رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ آغاز شد و برنامه‌های توسعه برند و شعب رستوران‌ها به صورت پیوسته ادامه دارد. باروژ تاکنون توانسته در نقاط مختلفی از تهران شعبه دارد و به این ترتیب، شهروندان می‌توانند به راحتی به نزدیکترین شعبه مراجعه کرده یا از همان شعبه بصورت آنلاین، غذا سفارش دهند.

 

باروژ، محصولات خود را شامل : انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری، برگر، پاستا، سالاد، پیش غذا و... را با رعایت استانداردها و اصول بهداشتی طبقدستورالعمل های ویژه پخت، به مشتریان عرضه می دارد.

بعد از سالهای اولیه شروع فعالیت، به دلیل استقبال دوستداران باروژ، فرآیند گسترش رستورانهای زنجیره ای باروژ آغاز گردید و برنامه های توسعه ی برند و شعب رستورانها به صورت پیوسته ادامه دارد.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • رستوران های زنجیره ای باروژ کی افتتاح شد
    شرکت کوشا فرین جم (مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ) از سال 1389 در تهران آغاز به کار کرد
  • آدرس رستوران های زنجیره ای باروژ
    بلوار نلسون ماندلا خ عاطفی شرقی پلاک ۱۳

ارسال نظر