نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه در زمان درگیری‌ها با نوار غزه، شهر اشغالی عسقلان با بیش از ۱۰۰۰ فروند موشک هدف قرار گرفت، مدعی شد آنچه نیاز بود از حملات به غزه به‌دست آوردند.

سایت شماره یک:

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) به همراه «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، برای توجیه اعلام آتش‌بس یکجانبه با نوار غزه در نشست خبری شرکت کرد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، نتانیاهو با تکرار تهدیدات پوشالی علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی، مدعی شد: «من هدف اولیه‌ای را در نظر داشتم که آن حمله به سازمان‌های تروریستی و وارد آوردن ضربه سنگین به آنها بود».

وی درباره عملی‌نشدن وعده ادعایی عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ادعا کرد: «اگر نیازی به حمله زمینی به غزه بود، ما این کار را انجام می‌دادیم، اما آنچه لازم بود بدون انجام ماجراجویی‌های غیرضروری انجام دادیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود: «ما قسمت بزرگی از شبکه تونل‌های حماس را نابود کردیم و حماس نمی‌تواند دوباره از آن بهره‌برداری کند. ما بیش از ۲۰۰ تروریست از جمله ۲۵ مقام و فرمانده میدانی را به قتل رساندیم و هر کسی که زنده مانده باشد می‌داند که دست ما بلنداست».

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، نتانیاهو بدون اشاره به اینکه حملات هوایی به نوار غزه بیشتر غیرنظامیان فلسطینی از جمله زنان و کودکان را هدف قرار داد، مدعی شد: «ما بسیاری از برج‌ها و کارخانه‌های مورد استفاده حماس را تخریب کردیم...  ما ضربه‌ای به نیروی دریایی حماس وارد کردیم و بیشتر توانایی‌های آن را نابود ساختیم».

وی ارتش شکست‌خورده این رژیم را که فقط توانایی به شهادت رساندن کودکان و زنان بی‌دفاع را دارد، «اخلاقی‌ترین ارتش در جهان» ادعا کرده و گفت: «اگر حماس فکر کند می‌تواند با موشک به ما ضربه بزند، این اشتباه است و ما با قدرت پاسخ خواهیم داد».

تگ های مرتبط

ارسال نظر