سحر زکریا در ایسنتاگرامش از همه مردم خداخافظی کرد

لایو عجیب «سحر زکریا»؛ همه در مرگ من سهیم هستید!

سایت شماره یک:

سحر زکریا خبر از حداحافظی با زندگی داد.سحر زکریا لحظاتی پیش پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد و سپس آن را حذف کرد.سحر زکریا چند وقتی است فشارهای عصبی را تحمل می کند.امین فردین شخصیتی که به گفته خودش کارش افشای روابط و فسادهای سینمای ایران است، چندین بار ادعایی درباره روابط پشت پرده سحر زکریا با مهران مدیری در گذشته را منتشر کرد و باعث شد موجی از قضاوت ها و هجمه ها روانه سحر زکریا بشود.

لحظاتی قبل هم لایوی بدون صدا در اینستاگرامش در حال انجام بود که ظاهر ایشان بسیار آشفته و در حال گریه و فریاد بودند، امیدواریم حال ایشان خوب باشد و آزاده نامداری دیگری تکرار نشود:

 

 

سحر زکریا

 

 

و این متن عجیب که قصد خودکشی در آن نمایان است را چند ساعت قبل در صفحه خود به اشتراک گزاشته است.

سحر زکریا

 

 

سحر زکریا

بیوگرافی سحر زکریا

سحر زکریا در تاریخ دوم مهرماه 1352 در اراک بدنیا آمد.سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش ها و تله تأترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش های نه چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر