سحر زکریا | هدیه تهرانی | حمله سحر زکریا به هدیه تهرانی |

سحر زکریا این بار در یک مصاحبه که در فضای اینستاگرام منتشر شد، هدیه تهرانی را نشانه رفت و او را به باد انتقاد بست.

سایت شماره یک:

سحر زکریا از جمله هنرمندانی است که با بازی در سریال‌ های نود قسمتی مهران مدیری بیشتر دیده شد. سحر زکریا علاوه بر همکاری با مهران مدیری در سینما و تلویزیون با کارگردان های دیگری نیز همکاری داشته است. سحر زکریا اما مدتی است که با تیم مهران مدیری کار نمی کند یا بهتر است بگوییم کلا در سینما و تلویزیون کار نمی کند. سحر زکریا این روزها، فضای مجازی را تریبون خود کرده و دست به افشاگری علیه بازیگران و سایر هنرمندان می زند. سحر زکریا مدت هاست ممنوع الکار است. سحر زکریا این بار هدیه تهرانی را به باد انتقاد گرفته است و با صحبت هایی شخصیت و رفتار هدیه تهرانی را نشانه گرفته که باعث آزرده خاطری طرفداران هدیه تهرانی نیز شده است.

بیوگرافی سحر زکریا

سحر زکریا متولد 28 آذر 1352 در گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانش آموخته رشته اقتصاد در دبیرستان و لیسانس تئاتر از جهاد دانشگاهی می باشد که با کارهای طنز مشهور شد و از علاقمندان آشپزی و موسیقی پاپ است .

سحر زکریا

تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد مادرش شمالی و پدرش اهل اراک و مهندس برق بوده به همین دلیل تا پنجم ابتدایی در شهرهای مختلفی زندگی کرده است.

سوابق هنری سحر زکریا

سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» در نقش دخترعموی رامین وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش ها و تله تاترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش های نه چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.سال 1376 با سریال قطار ابدی چهره اش شناخته تر شد تا اینکه سال 1381 با سریال پاورچین مهران مدیری در نقش مهتاب مهتابی به شهرت زیادی دست یافت.

سحر زکریا

او سپس با سریال مرد دوهزار چهره ، قهوه تلخ و در حاشیه با مدیری تجربه های موفقی بدست آورد. بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده است.

سحر زکریا

حدود یک سال قبل بود که سحر زکریا با انتشار تصویری از مهران مدیری و خبر ساخت هیولا ۲ علیه او موضع گرفت.

سحر زکریا در یادداشتی اعتراضی در اینستاگرامش در این رابطه نوشت: واقعا به چه حقی به ما توهین می کنید؟ اگر قرار است کاری ساخته شود، بسازنند، ولی این چه نوع خبری ست که ایشان از تیم سابق خود استفاده نخواهند کرد و به سراغ بازیگران درجه یک خواهند رفت.ممنون از این همه وقاحت، معلوم است دستانتان با هم در کاسه است از امروز دیگر حرمتی نگه نخواهم داشت، زیرا حرمتم را زیر سوال بردید و به شما اجازه نمی دهم شاید همکارانم عادت به بی حرمتی کرده اند و یا همچنان نشسته اند که روزی ایشان لطف کنند و باز دستی به سرشان بکشند، ولی من از این توهین نمی گذرم.  

سحر زکریا

پس از آن هم سحر زکریا بار‌ها در گفتگو‌های زنده اینستاگرامی، پست‌ها و استور‌های متعدد به مهران مدیری تاخت.البته به جز مهران مدیری، شهاب حسینی نیز مورد حمله سحر زکریا قرار است. او در یادداشت‌هایی جداگانه شهاب حسینی را به رفتار مافیایی متهم کرده بود.  

 

اما جنجال‌های سحر زکریا به این جا ختم نمی‌شود. او در طول یک سال اخیر در مورد تهیه واکسن، جشنواره فجر، قطعی برق، حذف تصویر دختران از ریاضی سوم دبستان موضع گیری‌های اغلب تندی داشته است. پس از این جنجال‌ها او فروردین امسال مدعی شد که به دلیل اعتراض به عدم تهیه واکسن پس از فوت علی انصاریان، از سوی صدا وسیما ممنوع التصویر شده است.

سحر زکریا

البته تاکنون رسانه ملی به این موضوع واکنشی نشان نداده است. سحر زکریا که اکنون ۴۷ سال سن دارد و بازیگری را نخستین بار ۲۶ سال قبل در سریال تلویزیونی در پناه تو تجربه کرد. اما به شهرت رسیدن او همزمان با حضور در آثار مهران مدیری بود.

او آخرین بار سال ۹۷ در فیلم سینمایی جانان به کارگردانی کامران قدکچیان مقابل دوربین رفته است.

ازدواج  سحر زکریا

او میگوید: ازدواج نکردن نباید به معنای نداشتن فرصت یا سرخوردگی باشد. وقتی شما در 40 سالگی ازدواج نکرده اید، نشان می دهد که در این موضوع کمی سختگیر بودید و مسائل کاری و تحصیلی تان در اولویت قرار داشت یا اینکه فرد مورد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید. به همین خاطر نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینکه سایر دوستان تان متاهل شدند و شما هنوز مجردید، تن به هر ازدواجی بدهید بلکه باید همچنان در مقام یک انتخابگر باشید.

سحر زکریا

علاقه مندی های سحر زکریا

او به گوش دادن موسیقی علاقمند است هم پاپ و هم سنتی ، صدای همایون شجریان ، علیرضا عصار و بابک جهانبخش را دوست دارد شنیدن آلبوم باران تویی گروه چارتار هم بسیار لذت می برد اما سبکی مثل رپ را نمی پسندد چون فکر می کند واقعا بی محتواست و موضوع مثبتی ندارد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر