نمایش|پوزه چرمی|ندا مقصدی

به بهانه نمایش پوزه چرمی با بازیگر توانمند سینما تئاتر و تلویزیون ندا مقصودی به گفتگوی اختصاصی نشستیم

سایت شماره یک:

پوزه چرمی متنی از هلموت کراوزر که پیش از این هم با کارگردانی های متفاوت و با بازی های مختلف به روی صحنه رفته است . اما آنچه این  اجرا را متفاوت تر از سایر اجرا کرده است ، بیگمان بازی بی نظیر بازیگران نمایش پوزه چرمی است .

به بهانه بازی بی نظیر ندا مقصودی در نمایش «پوزه چرمی» به کارگردانی محمد علی زمانی که هفته آخر اجرای خود را در تماشا خانه شانو سپری میکند خبر گزاری شماره یک گفت گوی متفاوت و اختصاصی را با ندا مقصودی داشته که با هم در ادمه می خوانیم :

 

 

 ندا

 

ندا مقصودی در رابطه با انتخاب و پذیرش نقشش در پوزه چرمی گفت :

 من با وحید جباری در نمایش دیگری همبازی بودم ، با من تماس گرفت و عنوان کرد که آقای زمانی متن پوزه چرمی را میخواهند به روی صحنه ببرند و وقتی نمایشنامه را خواندم احساس کردم کمتر بازیگری شاید بتواند متن را بخواند و برای چنین نقشی وسوسه نشود ،محصوصا برای من که همیشه نقش زن های مقتدر و مستقل به من داده می شد نقش دختر جوان ، شکننده برای خودم جذابیت ویژه ای داشت و چون از کارهای سخت و نقش های ویژه استقبال میکنم و با توجه به وجود دو بازیگر روی صحنه و اینکه بار نمایش به روی دوش بازیگرن بود برای من چالش بر انگیز بود و از انتخابم خوشحالم و احساس رضایت دارم .

 ندا مقصودی در ادامه گفت :در رابطه با متن و بازی و جنونی که این زوج نسبت به همدیگر دارند به نظر من این زوج همیشه این بازی ها را راه می انداختند و شاید این دفعه سر و صدای بیشتری به پا کردند ، زن همیشه در بازی های مرد علی رغم غر و لند کردن هایش همراه و همقدم است چون همسرش را عاشقانه دوست دارد .

 زن از همه اجزی بازی لذت می برد ،اره برقی ، جنون مرد و زن خودش هم در جنونی متفاوت از همسرش غرق است .

 

 

ندا

مقصودی در رابطه با بازی باور پذیر زوج نمایش افزود :

 من بازی وحید جباری را از قبل میشناختم ،و به دلیل تمرین های زیاد نمایش و اینکه هر دو ما متن را دوست داشتیم و کشف و شهود شخصیت هایی که دوست داشتیم و مال خود کردن کاراکتر ها به نوعی ما کاراکتر ها را زندگی کردیم و در نهایت انرژی های ما به هم نزدیک شد و ماحصل کار به این صورت در آمد .

 وی افزود :من اجراهای قبلی پوزه چرمی را ندیدم تا بدون پیش زمینه بتوانم در پوزه چرمی بازی کنم ، پیش نهاد آقای جباری به من این بود که من زنانگی نقش را بالا ببرم و من با تمام محدودیت ها تمام تلاشم را برای نزدیکی به نقش انجام دادم .

 

 

 ندا

 

 مقصودی در رابطه با پیش نهاد ها و کار های آینده به شماره یک گفت :در تاتر تا قبل از کرونا روی صحنه بودم و بعد با وجود کرونا و توقف نمایش ها همه ما کم کار شدیم و به محض باز شدن سالن ها دو پیش نهاد داشتم اولی متنی از محمد رحمانیان که متاسفانه متوقف شد و دومی هم کار پوزه چرمی چندین فیلم کوتاه بازی کردم .

 

 نمایش پوزه چرمی به کارگردانی محمد علی زمانی و بازی ندا مقصودی و وحید جباری هر شب ساعت 19 در تماشاخانه  شانو به روی صحنه می رود.

 

مه سا جلوه

تگ های مرتبط

ارسال نظر