رستوران مسلم نمونه بارز یک رستوران با غذاهای سالم و لذیذ ایرانیه...مهم ترین ویژگی مسلم حجم زیاد و کیفیت غذاهای سنتی و لذیذشه...

رستوران مسلم یکی از معروف ترین رستوران های تهرانه که در باراز تهران قرار گرفته.رستوران مسلم غذاهای فوق العاده با کیفیتی داره.یکی از دلایل معروف بودن رستوران مسلم همین کیفیت غذاهاش و حجم زیاد هر نوع از غذاشه.بیشتر کسایی که در طول روز مسیرشون به بازار تهران می افته حتما به رستوران مسلم سر میزنن.در ادامه درباره رستوران مسلم جزییاتی میخونیم.

رستوران مسلم

رستوران مسلم کجاست ؟

رستوران مسلم در بازار تهران و خیابان 15 خرداد واقع شده است.به علت قرار گرفتن این رستوران در محیط شلوغ بازار تهران بهتر است که برای رفتن به رستوران مسلم از وسیله نقلیه عمومی استفاده بشه. متروی 15 خرداد راحت ترین و نزدیکترین ایستگاه به رستوران مسلم هست.رستوران مسلم بااینکه در منطقه شلوغ شهر قرار گرفته اما در طول روز میزبان خیلی از مردم هستش که شلوغی و انتظار در صف رو تحمل میکنن تا غذاهای خوشمزه مسلم رو میل کنن.رستوران مسلم علاوه بر کیفیت غذاهاش دارای محیطی تمیز و بهداشتیه که باعث استقبال بسیاری از مردم در این رستوران دوس داشتنی میشه.

رستوران مسلم

منوی رستوران مسلم

رستوران مسلم منوی متنوعی از غذاهای ایرانی داره و با بهترین آشپزا لذیذترین غذاها رو عرضه میکنه.رستوران مسلم با توجه به اینکه ظاهر ساده ای داره بنابراین قیمت غذاهاش از دیگر رستورانا مناسب تره و شما میتونید با قیمت مناسب بهترین و لذیذ ترین غذاهارو میل کنید و بدون شک با امتحان رستوران مسلم از مشتری های ثابت این رستوران میشید.ته چین از معروف ترین غذاهای این رستورانه و درواقع مسلم از غذاهای سنتی بهترین کیفیت رو برای شما داره.

رستوران مسلم

رستوران مسلم

رستوران مسلم

رستوران مسلم؛با کیفیت و به صرفه

شاید اگر از رستوران مسلم چیزی ندونید خیلی راحت از کنارش رد بشید چون مسلم زرق و برق خیلی از رستورانایه دیگه رو نداره اما این مساله اصلا برای مشتری های این رستوران دوس داشتنی مهم نیس چون اون قدر کیفیت غذاهای مسلم عالیه که جای هیچ حرفی رو باقی نمیزاره.در واقع مسلم در عین سادگی بهترین کیفیت رو در غذاهاش به شما نشون میده و همین باعث استقبال بسیاری از مردم و حضورشون در این رستوران شده.

 

پرسش و پاسخ

  • آدرس رستوران مسلم کجاست؟
    پانزده خرداد؛بازار تهران
  • آیا کیفیت غذاهای رستوران مسلم قابل قبول است ؟
    بله
تگ های مرتبط

ارسال نظر