سردار آزمون | حواشی سردار آزمون | بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون امین فردین را جلب کرد.

سایت شماره یک:

سردار آزمون مهاجم گلزن تیم ملی است.سردار آزمون بازیکن 27 ساله باشگاه بایر لورکوزن است.سردار آزمون سابقه بازی درتیم زنیت را دارد.سردار آزمون از گلزنان برتر تاریخ ایران در عرصه ملی است.سردار آزمون ارزشمندترین بازیکن حال حاضر ایران است.

سردار آزمون

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدزکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

یکی از بزرگ ترین شانس های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.

سردار آزمون، به تبعیت از پدرش ابتدا ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته مهارت خوبی داشت، ولی یکی از مربیان فوتبال از او دعوت کرد تا در تیم جدیدی که در شهرشان دایر شده بود، حضور پیدا کند. پدر و مادر سردار از این دعوت استقبال کردند و این گونه بود که وارد عرصه ی فوتبال شد.وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن های ایران و سنی مذهب است.

سردار آزمونزندگی حرفه‌ای سردار آزمون

سردار فوتبال را از سال 1382 وقتی 9 ساله بود از تیم «عقاب شهر گنبد» شروع کرد سپس در 13 سالگی به مدت یک سال در «شموشک گرگان» حضور داشت.

در سال 1386 تا 1387 در تیم «اتکای گلستان» بازی کرد تا اینکه سال 1388 در 15 سالگی به تیم جوانان «سپاهان» دعوت شد و یکسال بعد به تیم بزرگسالان رفت.

سردار آزمون در مهر 1391 از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست.وی زمانی به روبین کازان رفت که تنها 17 سال داشت و لقب جوانترین لژیونر فوتبال ایران را بدست آورد.

او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.

وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن 7 گل در 6 بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی 2014 برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی 2014 بازماند.

او در جام ملت های آسیا 2015 در میان ملی پوشان ایران حضور داشت و موفق شد 2 گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می آمد. وی در اسفند 1393 به صورت قرضی به روستوف پیوست.

در 22 خرداد 1396 تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی 2018 روسیه پیوست. همچنین آزمون در تیم روستوف موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

سردار آزمونماجرای جلب امین فردین توسط سردار آزمون

حکم جلب امین فردین در دست سردار آزمون است که البته این ادعای خود این بازیکن تیم ملی ایران است و باید دید واکنش فردین به این موضوع چیست؟

به گزارش انصاف ورزشی، امین فردین یکی از چهره‌های جنجالی شبکه های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام در یکی دو سال گذشته بوده است؛ شخصی که خود را به اصطلاح پاپاراتزی معرفی می‌کند و ادعا دارد پشت پرده های افراد مشهور را برملا می‌کند.

بسیاری حتی ریشه‌ی مرگ و خودکشی زهره فکور صبور را صحبتهایی میدانند که فردین بر علیه او مطرح کرده بود؛ موضوعی که حتی سبب شهرت چندبرابر این خبرنگار پاپاراتزی شد.

حالا اما سردار آزمون که به دفعات سوژه به اصطلاح افشاگری‌های امین فردین بوده است خبر از صدور حکم جلب و استرداد امین فردین به ایران توسط اینترپل داده است.

آزمون سه استوری در این باره منتشر کرده است که اولین استوری او از قول دکتر چلبیانلو است نامی که این گمان را به اذهان متبادر کرده است که وی همان همسر آناشید حسینی است و او یکی از شاکیان خصوصی فردین است.

گفتنی است فردین همواره مدعی شده است که بارها از او به اینترپل شکایت شده است چون واقعیت ها را می‌گوید و پشت پرده افراد مشهور را افشا می‌کند.

سردار آزمون ، مهاجم تیم ملی ایران که بارها از طرف امین فردین با خبرهای جعلی مورد حمله قرار گرفته بود با انتشار استوری از روزهای شومی که در انتظار این آقای پاپاراتزی است پرده برداشت.

استوری که سردار آزمون در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته نشان می دهد شاکی اصلی این آقای پاپاراتزی که اقدام به شکایت کرده است فردی به نام دکتر چلبیانلو است.

گمانه زنی ها از استوری سردار آزمون بر این است که این فردی شاکی می تواند آقای دکتر امین چلبیانلو همسر جدید آناشید حسینی باشد.

این گمانه ها از آنجایی آب می خورد که امین فردین پاپاریزی معروف مدتی آناشید حسینی را سوژه خبرهای جعلی خود برای جذب مخاطب کرده بود.

بنابراین فکر تمام کاربران با دیدن اسم دکتر چلبیانلو در انتهای استوری سردار آزمون به سمت همسر جدید آناشید حسینی رفت.

اما تا این لحظه هنوز صحت و سقم این موضوع که فرد شاکی از امین فردین همسر آناشید حسینی است یا تنها یک تشابه اسمی با ایشان دارد مشخص نشده است.

امین فردین پاپاراتزی جنجالی در سالهای قبل به عنوان خبرنگار در ایران مشغول به فعالیت بود.

اما مدتی است که از ایران مهاجرت کرده و با انتشار خبرهایی کذب به عنوان پاپاراتزی درباره افراد مشهور و سلبریتی ها سعی در دیده شدن و جذب مخاطب دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر