وام فوری | ثبت نام وام فوری

افرادی که برای تعمیر خانه خود کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک رفاه هستند، می‌توانند برای وام 200 میلیون تومانی تعمیرات مسکن درخواست بدهند. این وام در قالب عقد قرارداد جعاله به متقاضیان اعطا می‌شود.

سایت شماره یک:

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

به گزارش سایت شماره یک، به نقل از رده، افرادی که خواهان تعمیر مسکن 200 میلیون تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب بانک رفاه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اشخاصی که خواهان این وام هستند باید حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند. ضمانت وام جعاله بانک رفاه برخلاف دیگر بانک‌ها به سند ملکی نیاز ندارد. متقاضیان این نوع تسهیلات باید سه ضامن رسمی معتبر به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 48 ماه و سود آن 18 درصد اعلام شده است.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات 5 میلیون و 875 هزار تومان است. کل سود وام 81 میلیون و 999 هزار و 996 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 282 میلیون و 59 هزار و 996 تومان خواهد بود.

مختصری درباره بانک رفاه و برخی تسهیلات آن

آغاز به کار بانک رفاه کارگران به سال 1340 بازمی‌گردد. هم اکنون این بانک در زمینه انواع سپرده، تسهیلات ریالی، تعهدات ریالی و خدمات ارزی و همچنین انواع خدمات مجاز الکترونیکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. شرکت‌های صرافی رفاه، کارگزاری رفاه، ساختمانی توسعه رفاه پردیس، کارگزاری بیمه رفاه فرازان و … زیرمجموعه این بانک هستند.

این بانک وام‌هایی برای ساخت، تعمیر، ازدواج و … به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند. براساس آمار روابط عمومی بانک رفاه، این مجموعه تنها در تیرماه سال جاری بالغ بر 838 میلیارد و 600 میلیون تومان وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.

 پرداخت وام به زنان خانه‌دار ایده‌ای است که از چند سال گذشته بسیاری از بانک‌ها به استقبال آن رفتند و به زنان خانه‌دار وام خرد دادند.

اگرچه این طرح در بسیاری از بانک‌ها متوقف شده است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز برخی از بانک‌ها هستند که به زنان خانوار وام فوری می‌دهند.

یکی از این بانک‌ها، بانک دی است که به زنان خانه‌دار وام ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد. آنگونه که در وب‌سایت رسمی این بانک آمده است این وام به همه زنان -چه شاغل و چه غیرشاغل- پرداخت می‌شود.

اگر افتتاح‌کننده حساب شاغل باشد خودش می‌تواند از وام استفاده کند اما اگر شاغل نباشد، می‌تواند امتیاز این وام را به فرزند و یا همسر خود واگذار کند.

شرایط دریافت وام فوری زنان خانه‌دار

حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب و دریافت این وام، مبلغ دو میلیون تومان است. متقاضیان باید با سپرده‌گذاری دو میلیونی کار دریافت وام را آغاز کنند.

حداقل مدت سپرده‌گذاری ۳ ماه است و متقاضیان می‌توانند  معادل ۱۰۰ درصد مبلغی که سپرده‌گذاری کرده‌اند وام دریافت کنند.

سود این وام ۱۸ درصد است و ظرف ۳۶ ماه باید اقساط آن پرداخت شود. این وام فوری زنان، سقف پرداخت دارد و نهایت مبلغ پرداختی بانک ۵۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود.

نوع دیگری از وام بانک دی برای زنان، پرداخت وام با توثیق سپرده است. در این شیوه فرد می‌تواند معادل کل سپرده‌ای که در بانک دارد، وام فوری دریافت کند. اما بانک کل مبلغ سپرده فرد را به‌عنوان وثیقه نزد خود نگه می‌دارد و فرد اجازه برداشت سپرده خود از بانک را ندارد. یعنی فرد می‌تواند ۱۰۰ میلیون در بانک سپرده کند و معادل ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرد اما تا زمان بازپرداخت کامل اقساط، اجازه برداشت پول خود را ندارد.

وام ۵۰ میلیونی زنان خانه‌دار به دو تا سه ضامن معتبر نیاز دارد، شرطی که دریافت این وام برای زنان را کمی دشوار می‌کند.

شرایط وام ۴۰ میلیونی بانک مهر ایران

وام ازدواج بانک مهر ایران که با نام طرح پیوند مهر ایران پرداخت می‌شود، مانند بانک سامان بدون سود است و متقاضیان، تنها چهار درصد کارمزد وام را می‌پردازند. البته سقف این وام ۴۰میلیون تومان و نوع ضمانت آن، ضامن رسمی است.

این وام نیاز به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه در بانک مهر ایران دارد و وام‌گیرنده با ایجاد میانگین حساب و واریز مستمری مبلغ به حساب خود، پس از ۲۴ ماه می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند.

حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۳۶ماهه است و هر قسط آن، یک میلیون و ۱۱۱هزار تومان خواهد بود. به علاوه، هزینه‌های جانبی این وام به یک میلیون و ۶۶۰هزار تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است که در این طرح، وام‌گیرنده می‌تواند همزمان از وام‌های دیگر بانک مهر ایران هم استفاده کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر