مجروحیت منجر به فوت سوخت‌بر در زاهدان ویژه پیگیری می‌شود.

سایت شماره یک:

به گزارش سایت شماره یک، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به بازرسی این مجموعه در خصوص بررسی موضوع مجروحیت منجر به فوت راننده خودروی سوخت‌بر در زاهدان دستور ورود ویژه داد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رحیمی اظهار داشت: در پی اقدام واحد گشتی انتظامی زاهدان جهت متوقف کردن خودروی حامل سوخت و مجروح شدن منجر به فوت راننده خودروی سوخت‌بر، بازرسی انتظامی استان با دستور ویژه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و هماهنگی دادستان نظامی مرکز استان به موضوع ورود کرد و مأمور به رسیدگی و بررسی دقیق این حادثه شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از وقوع این حادثه در همین ارتباط تعدادی از جوانان و سوخت‌بران با تجمع غیرقانونی مقابل پاسگاه و ستاد انتظامی زاهدان در بلوار "شهید طباطبایی" نسبت به اختلال در تردد خودرو های شهروندان اقدام کردند.

وی با اشاره به سعه صدر و عدم برخورد پلیس با تجمع‌کنندگان، خاطرنشان کرد: با حضور معتمدین، ریش‌سفیدان و اولیای دم و همچنین دادستان محترم نظامی و جانشین انتظامی استان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در خصوص فوت راننده خودرو سوخت‌بر، افراد پس از در جریان گرفتن رسیدگی‌ها متفرق شدند.

سرهنگ رحیمی ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده با اشاره به اینکه حفظ امنیت خط قرمز پلیس است، بیان کرد: افراد باید خواسته‌های خود را از طریق قانون و مراجع قضایی پیگیری کنند و قطعاً اگر قصوری از مامورین سر زده باشد دادگاه نظامی برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر