مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت:توانسته ایم در قالب تسهیلاتی، ضمانت نامه‌های بانکی را برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کنیم تا بتوانند از بانک‌ها وام بگیرند.

سایت شماره یک:

 علی عاشوری با اشاره به اقدامات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، اظهار کرد: توانسته ایم در قالب تسهیلاتی، ضمانت نامه‌های بانکی را برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کنیم تا بتوانند از بانک‌ها وام بگیرند، در همین باره ۴۶۲۰ فقره ضمانت نامه صادر و توانسته ایم ۲۱۰ میلیارد تومان به مددجویان خدمت ارائه کنیم.

وی ادامه داد: ما در ششمین سال تاسیس قرض الحسنه امداد ولایت قرار داریم و تلاش همکاران باعث شده است که رشد این صندوق روز به روز افزایش پیدا کند و این افتخار را مدیون همکاران هستیم.

عاشوری افزود: در شرایط دشوار کرونایی یک روز شعبات بانکی خود را تعطیل نکردیم و در همین ایام کرونا جان چند تن از همکاران ما را گرفت.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: ما در حوزه درمان ۱۱ هزار تسهیلات در قالب ۹۸ میلیارد تومان به مددجویان ارائه دادیم که این رقم بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۳۴ هزار اشتغال را در بین مددجویان ایجاد کرده ایم که ۷۲۲ میلیارد تومان در همین زمینه به مددجویان پرداخت شده است.

عاشوری گفت: در موضوعات فرهنگی هم ۹۸۰۰ تسهیلات در قالب ۹۶ میلیون تومان به مددجویان این نهاد حمایتی کمک شده است.

وی همچنین به خدمات صندوق امداد ولایت در حوزه خرید، احداث و تعمیر مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: در این باره ۳۹هزار تسهیلات را به مددجویان ارائه دادیم که ۴۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تاکید کرد: در مجموع ۳۱۴ هزار تسهیلات به مددجویان کمیته امداد ارائه شده که در این راستا ۳۲۰۰ میلیارد تومان نیز به مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به خوش حساب بودن مددجویان کمیته امداد در پرداخت اقساط وام‌ها گفت: پیش‌بینی ما این بود که ۱۴۰۰ میلیارد تومان از محل دریافت اقساط از وام‌های مددجویان دریافت کنیم که به سبب خوش حساب بودن مددجویان کمیته امداد رقم ۱۵۸۲ میلیارد تومان پرداخت شد و ما نسبت به زمان قبلی ۱۳ درصد پیشرفت داشتیم.

وی به یکی از خدمات دیگر صندوق امداد اشاره کرد و گفت: شعبه مجازی صندوق آغاز به کار نموده که از طریق همین شعبه مجازی ۲۶۰۰۰ افتتاح حساب صورت گرفته است که نزدیک به ۶۰ درصد از این افتتاح حساب‌ها از طریق استان سیستان و سیستان و بلوچستان است.

عاشوری به یکی دیگر اقدامات این صندوق اشاره کرد و گفت: ما توانسته ایم در قالب تسهیلاتی، ضمانت نامه‌های بانکی را برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کنیم تا بتوانند از بانک‌ها وام بگیرند، در همین باره ۴۶۲۰ فقره ضمانت نامه صادر و توانسته ایم ۲۱۰ میلیارد تومان به مددجویان خدمت ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری تلاش می‌کنیم تا فعالیت‌های خود را به سمت الکترونیکی شدن سوق دهیم این کار موجب می‌شود که به محیط زیست کمک کند و صرفه جویی کنیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر