شوخی جالب فرزاد فرزین را در این بخش مشاهده فرمائید.

سایت شماره یک:

 فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران) خوانندهٔ موسیقی پاپ و بازیگر ایرانی است.فرزاد فرزین به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم هم کرده‌است. فرزاد فرزین کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. فرزاد فرزین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه و مانکن را فرزاد فرزین بازی کرده است.

این داستان

یک رفیقم نداریم وقتی مریض میشیم بیاد عیادتمون!

صرفا جهت خنده

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، بازیگر و ترانه نویس اهل ایران است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ های پوشالی و در سال های اخیر در مجموعه های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و آهنگ دو نفره را داشته است. فرزاد فرزین تصویری که در ساعدنیوز میبینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی «شب بخیر تهران» (۱۳۸۲)، «کوله پشتی» (۱۳۸۶)، «صبح آمد» (۱۳۸۷)، «با ما اینجا» (۱۳۸۹) سریال «راز پنهان» (۱۳۹۱)، برنامه تلویزیونی «ماه عسل» (۱۳۹۲) سریال «آخرین بازی» (۱۳۹۳)، سریال نمایش خانگی «عاشقانه» (۱۳۹۵) و سریال نمایش خانگی «مانکن» (۱۳۹۷ و ۱۳۹۸) را اجرا کرده‌است.

فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، در پاسخ به خبرنگاری که صدای او را شبیه فریدون فروغی می‌دانست واین سؤال که آیا علاقه‌ای به آثار فروغی دارد، گفت: سبک هنری ایشان مورد علاقهٔ من نیست اما برای موسیقی ترانه‌هایشان احترام قائل هستم. او در مراسم رونمایی از آلبوم شخصی گفت تلاشش بر این بوده که در این آلبوم پتانسیل‌های صدایش را که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت به‌کار گیرد.

فرزاد فرزین

سال‌های ابتدایی فعالیت

فرزاد فرزین موسیقی حرفه‌ای را در سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» آغاز کرد. اما به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اول خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» ۳ سال به طول انجامید و در نهایت آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. آهنگسازی قطعه‌های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود. پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را آغاز کرد و با «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس»، «رضا صادقی» و «امید آمری» در قطعات پشت صحنه و هموطن هم آواز شد و قطعاتی را برای دیگر خوانندگان تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» به خوانندگی «محسن چاوشی» حضور افتخاری داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت.

پس از شراره فرزاد کار بر آلبوم دوم خود، «تعقیب» را با تنظیم دوبارهٔ آهنگ‌های غیررسمی خود آغاز کرد که متأسفانه توسط شخص یا اشخاصی که هویت آن‌ها ناشناس ماند، به‌طور غیررسمی منتشر شد. پس از این مسئله، فرزاد سراغ تیم جدیدی از آهنگساز و تنظیم‌کننده‌ها رفت تا روی آلبوم دیگری که «شوک» نام گرفت کار کند (او در این فاصله آلبوم تعقیب و شوک یک آلبوم اینترنتی و غیررسمی بنام تهدید منتشر کرد). دومین آلبوم رسمی او با نام شوک در سال ۱۳۸۷ به بازار عرضه شد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. بیشتر قطعات آلبوم با آهنگسازی فرزاد صورت گرفته بود و آهنگسازانی مثل «فرزاد فتاحی» آن‌ها را تنظیم کرده بودند. این آلبوم مورد توجه زیادی واقع شد و در جدول فروش، با فروش بیش از ۱۴۰٬۰۰۰ نسخه، در رتبهٔ پنجم قرار گرفت.

پس از موفقیت آلبوم شوک، فرزاد فرزین آغاز به اجرای کنسرت‌هایی در سراسر کشور کرد که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به تهران، کرج (به همراهی محسن یگانه) و کیش اشاره کرد. آلبومی که فرزاد پس از «شوک» به سراغ آن رفت، «شانس» نام داشت و او دوباره تیم کاری خود را تغییر داد. او در این آلبوم با تنظیم‌کنندگان سرشناسی چون «پدرام کشتکار» و «کوشان حداد» کار کرده و «حامد هاکان» نیز با او همکاری کرده‌است. «شانس»، سومین آلبوم رسمی فرزاد فرزین اسفند ماه ۱۳۸۸ عرضه شد و در هفته اول با فروش خوبی مواجه شد. پس از موفقیت این آلبوم فرزاد فرزین در برنامهٔ نوروزی شبکهٔ سوم سیما حضور پیدا کرد و با همکاری «علی اصحابی» و «بهنام صفوی» قطعه‌ای مخصوص برنامه به نام «تو نزدیکی» را آماده کرد.

فرزاد فرزین

شروع  موسیقی  حرفه ایی

موسیقی حرفه ای را در سال 1377 با «گروه کروز» شروع کرد. امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال 1383 منتشر شد. آهنگسازی قطعه های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود .

پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» را آغاز کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده ، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم وی حضور داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت .

تگ های مرتبط

ارسال نظر