وام فوری| وام فوری بدون ضامن| وام فوری زنان خانه دار

اگرچه شرایط پرداخت وام‌های خرد در سیستم بانکی سخت است، اما همچنان برخی از بانک‌ها طرح‌های خاصی برای پرداخت وام دارند. مانند وام زنان خانه‌دار.

سایت شماره یک:

وام فوری برای خرید های ضروری داده می شود وام فوری به همه تعلق نمیگیرد وام فوری فقط برای کارمندان دولت است برای دریافت وام فوری باید حتما ضامن داشته باشی. این بار دولت برای خانم های خانه دار که دارای شغل نیستند وام فوری با شرایط خاص در نظر گرفته است.

 پرداخت وام به زنان خانه‌دار ایده‌ای است که از چند سال گذشته بسیاری از بانک‌ها به استقبال آن رفتند و به زنان خانه‌دار وام خرد دادند.

اگرچه این طرح در بسیاری از بانک‌ها متوقف شده است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز برخی از بانک‌ها هستند که به زنان خانوار وام فوری می‌دهند.

یکی از این بانک‌ها، بانک دی است که به زنان خانه‌دار وام ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد. آنگونه که در وب‌سایت رسمی این بانک آمده است این وام به همه زنان -چه شاغل و چه غیرشاغل- پرداخت می‌شود.

اگر افتتاح‌کننده حساب شاغل باشد خودش می‌تواند از وام استفاده کند اما اگر شاغل نباشد، می‌تواند امتیاز این وام را به فرزند و یا همسر خود واگذار کند.

شرایط دریافت وام فوری زنان خانه‌دار

حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب و دریافت این وام، مبلغ دو میلیون تومان است. متقاضیان باید با سپرده‌گذاری دو میلیونی کار دریافت وام را آغاز کنند.

حداقل مدت سپرده‌گذاری ۳ ماه است و متقاضیان می‌توانند  معادل ۱۰۰ درصد مبلغی که سپرده‌گذاری کرده‌اند وام دریافت کنند.

سود این وام ۱۸ درصد است و ظرف ۳۶ ماه باید اقساط آن پرداخت شود. این وام فوری زنان، سقف پرداخت دارد و نهایت مبلغ پرداختی بانک ۵۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود.

نوع دیگری از وام بانک دی برای زنان، پرداخت وام با توثیق سپرده است. در این شیوه فرد می‌تواند معادل کل سپرده‌ای که در بانک دارد، وام فوری دریافت کند. اما بانک کل مبلغ سپرده فرد را به‌عنوان وثیقه نزد خود نگه می‌دارد و فرد اجازه برداشت سپرده خود از بانک را ندارد. یعنی فرد می‌تواند ۱۰۰ میلیون در بانک سپرده کند و معادل ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرد اما تا زمان بازپرداخت کامل اقساط، اجازه برداشت پول خود را ندارد.

وام ۵۰ میلیونی زنان خانه‌دار به دو تا سه ضامن معتبر نیاز دارد، شرطی که دریافت این وام برای زنان را کمی دشوار می‌کند.

شرایط وام ۴۰ میلیونی بانک مهر ایران

وام ازدواج بانک مهر ایران که با نام طرح پیوند مهر ایران پرداخت می‌شود، مانند بانک سامان بدون سود است و متقاضیان، تنها چهار درصد کارمزد وام را می‌پردازند. البته سقف این وام ۴۰میلیون تومان و نوع ضمانت آن، ضامن رسمی است.

این وام نیاز به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه در بانک مهر ایران دارد و وام‌گیرنده با ایجاد میانگین حساب و واریز مستمری مبلغ به حساب خود، پس از ۲۴ ماه می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند.

حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۳۶ماهه است و هر قسط آن، یک میلیون و ۱۱۱هزار تومان خواهد بود. به علاوه، هزینه‌های جانبی این وام به یک میلیون و ۶۶۰هزار تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است که در این طرح، وام‌گیرنده می‌تواند همزمان از وام‌های دیگر بانک مهر ایران هم استفاده کند.

وام ارزان ۲۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد

متقاضی دریافت وام فرزندآوری پس از تعیین شعبه باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (شامل اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه پدر و فرزند، اصل و کپی کارت ملی پدر، کد پستی ۱۰ رقمی و آدرس کامل محل سکونت، کد رهگیری ۱۰ رقمی دریافتی از سامانه (پس از انجام ثبت نام) ظرف حداکثر ۱۲ روز کاری، به شعبه مربوطه مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند.

متقاضیان واجد شرایط، برای فرزندان متولد مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ به بعد و حداکثر تا ۲ سال پس از تاریخ تولد فرزند می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام نمایند.

روش دریافت تسهیلات

ارائه درخواست استفاده از تسهیلات توسط سرپرست خانوار در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری

متقاضی می‌تواند تا قبل از تعیین شعبه نسبت به ویرایش اطلاعات خود در سامانه از طریق گزینه «ویرایش ثبت نام قبلی» اقدام کند.

متقاضی تا قبل از تعیین شعبه می‌تواند نسبت به تغییر بانک عامل اقدام کند.

پس از تعیین شعبه متقاضیان بر اساس اولویت ثبت نام و میزان سهمیه ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، موضوع از طریق پیامک به ایشان اعلام شده و متقاضی می‌بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (شامل اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه پدر و فرزند، اصل و کپی کارت ملی پدر، کد پستی ۱۰ رقمی و آدرس کامل محل سکونت، کد رهگیری ۱۰ رقمی دریافتی از سامانه (پس از انجام ثبت نام) ظرف حداکثر ۱۲ روز کاری، به شعبه مربوطه مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند.

پس از تعیین شعبه و مراجعه متقاضی به شعبه تعیین شده، پذیرش متقاضی از سوی شعبه انجام می‌شود. متقاضی ۴۵ روز کاری مهلت دارد تا نسبت به تکمیل مدارک و ارائه ضمانت مورد پذیرش بانک اقدام کند.

سقف فردی تسهیلات

برای تولد فرزند اول، ۲۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه

برای تولد فرزند دوم، ۴۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه

برای تولد فرزند سوم، 600 میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه

برای تولد فرزند چهارم، ۸۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۷۲ ماهه

برای تولد فرزند پنجم و بالاتر، هزار میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۸۴ ماه

نرخ کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری ۴ درصد به صورت سالانه است.

شرایط پرداخت تسهیلات

با توجه به تنفس ۶ ماهه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، سررسید اولین قسط ۶ ماه بعد از تاریخ عقد قرارداد است.

ارائه اصل شناسنامه فرزند و پدر وی در زمان تشکیل پرونده الزامی است.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به پدر، یک بار برای هر فرزند متولد شده امکان‌پذیر است.

در صورتی که حین دوره بازپرداخت تسهیلات فرزندآوری، فرزند دیگری از متقاضی به دنیا بیاید، پرداخت تسهیلات مذکور مطابق ضوابط ذیربط برای فرزند بعدی امکان‌پذیر خواهد بود.

در صورت تولد فرزندان دوقلو و بیشتر، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به پدر، یک بار به ازای هر فرزند متولد شده امکان‌پذیر است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر