مهران رجبی

تهیه‌کننده ویژه برنامه یلدایی شبکه سه در حالی خبرِ اجرای مهران رجبی را اعلام کرد که خبر از حضورِ میهمانانی ویژه در این برنامه تلویزیونی به گوش می‌رسد.

سایت شماره یک:

ماراتنِ یلدایی تلویزیون فعلاً میدان دارانش را به طور کامل مشخص نکرده اما آنچه به رسانه ها آمده حضور حسین رفیعی و اجرایش در ویژه برنامه «شبکه پنج سیما» و همان «پنج ستاره» است که فصل جدید آن را او اجرا می کند. حالا نامِ مهران رجبی هم مطرح می شود که با «خودمونی» پای به این کارزارِ مهم می گذارد.

یکی از کنداکتورهای مهم و پرطرفدارِ تلویزیون در کنارِ نوروز و رمضان، یلدا است که تلویزیون در ادوار مختلف برای آن برنامه های مختلفی را تدارک می دید. این روزها هم شبکه ها، ویژه هایشان را مهیای این میدان می کنند. حامد خانی که بعد از «زوجی نو» با «خودمونی» به شبکه سه آمده و مهران رجبی را به عنوان مجری انتخاب کرده، بارِ دیگر ویژه برنامه یلدایی شبکه سه را به او واگذار کرده اند.

او در جریانِ گفت وگوی کوتاه از حضورِ میهمانان ویژه، تجربه اجرای مهران رجبی و کنداکتور دو روزه شان گفت. ویژه ای که از ساعتی دیگر ضبط آن آغاز می شود و دو روز از ساعت 21 تا 30 دقیقه بامداد روی آنتن خواهد بود. خانی می گوید: هنرمندان و میهمانان ویژه ای در این برنامه حضور خواهند داشت؛ خوانندگانی که می آیند تا دو شبِ پرشور برای مخاطبان داشته باشیم. از آیتم های جذاب تا حضور خود آقای رجبی که در قالبِ پدربزرگی است که میزبانِ همکاران و دوستانِ خودش و یکسری مردم عادی خواهد بود.

در این ویژه برنامه یلدایی همه اتفاقات مرسوم و معمول طولانی ترین شبِ سال تدارک دیده شده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر