بازیگر « سریال ستایش» درباره احتمال ساخته شدن قسمت بعدی این سریال صحبت کرد.

سایت شماره یک:

مهدی سلوکی بازیگر سریال «ستایش» مهمان برنامه «فرمول یک» بود. سلوکی درباره احتمال ساخته شدن قسمت بعدی سریال ستایش صحبت کرد و گفت: “قبلا بعضی دوستان حرف زده بودن در مورد ستایش ۳ و دعوا شده بودن، من حرفی نمی زنم.”

بازیگر سریال «ستایش» گفت: بعد سریال «نرگس» در حالی که علتش را نمی‌دانم، صلاح دانستند من فعالیتی نداشته باشم! آن زمان مدام قرارداد می‌بستم و به دفاتر می‌رفتم، اما می گفتند شما بروید منزل استراحت کنید!

سلوکی درباره استقبالی که از «ستایش» شده اظهار کرد: ما ایرانی ها کلا خواسته یا ناخواسته سنتی هستیم. حتی نوجوان های به روزمان هم رگه هایی از سنت مثل احترام به بزرگترها، حرف زشت نزدن و… در وجودشان است. به اعتقاد من اینکه ستایش خیلی پربیننده شد این بود که این روابط را خیلی زیاد داشت. این احترام قشنگ بود.

گاهی مجبوریم سرتیترهایی را به مخاطب دیکته کنیم

وی تصریح کرد: یک جایی هم خواسته یا ناخواسته مجبوری. به هر حال سریال ساخته می شود که حرفی برای گفتن داشته باشد و ما سرتیترهایی مثل احترام را به مخاطب دیکته کنیم. برای همین هم مخاطب زیاد دارد.

همه جا حتی در شهرهایی که تلویزیون آنجا به سختی پیدا می شد از من درباره ستایش می پرسیدند

این بازیگر در خصوص آمارهایی که درباره مخاطب بالای «ستایش» مطرح می شود، گفت: دروغ و راستش را کار ندارم اما قبل از اینکه کار را شروع کنیم هر جا می رفتم از من می پرسیدند ستایش چه می شود؟ حتی در شهرهایی که تلویزیون به سختی پیدا می شود کار را دیده بودند. پیش داوری نمی کنم و دخالتی در این مسئله ندارم اما به نظرم مسائلی در سریال هست که ایرانی ها دوست دارند.

سلوکی یادآور شد: پدربزرگ خود من وقتی در قید حیات بود و به خانه اش می رفتیم پدرم از قبل می گفت آنجا رفتیم پدربزرگ چیزی گفت جواب ندهی ها. روابط نوه و پدربزرگ را در سریال ستایش هم میدیدیم و نوه حتی اجازه اظهارنظر جلوی پدربزرگ را نداشت.

مهدی سلوکی

نمی‌دانم چرا ممنوع الکار شدم

بازیگر «تب سرد» در پاسخ به این سوال ضیا که چطور بعد از سریال «نرگس» که همه بازیگران آن جوان اول تلویزیون و سینما شدند، شما ممنوع الکار و از کشور خارج شدید، توضیح داد: بعد از آن سریال بود که در تایمی در حالی که علتش را نمی‌دانم، صلاح دانستند من فعالیتی نداشته باشم! آن زمان مدام قرارداد می بستم و به دفاتر می رفتم اما می گفتند شما بروید منزل استراحت کنید!

همه به سروسامان رسیدند و دلیلی ندارد ستایش ادامه داشته باشد

سلوکی در پاسخ به اینکه آیا «ستایش ۴» ساخته می شود، تاکید کرد: فکر نمی کنم. چون همه چیز به سرو سامان رسید و همه به مرادشان رسیدند و دیگر دلیلی ندارد که ادامه داشته باشد. قبلا برخی دوستان حرف زده بودند درباره فصل ۳ و دعوایشان کرده بودند ما حرفی نزنیم بهتر است. گفته بودند در فصل سه هستند و فلانی هست و نیست و…

مهدی سلوکی

بیوگرافی مهدی سلوکی

مهدی سلوکی، بازیگر تلویزیون و سینما سال ۱۳۶۱ در اصفهان متولد شد. وی در هنرستان رشته‌ی گرافیک را برگزید ودر همین مقطع بود کـه جذب کار تلویزیونی شد. درسال ۱۳۷۹ دیپلم خودرا از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد. وی برادر کوچک تر محمد سلوکی مجری تلویزیون است.

مهدی سلوکی اولین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در ۱۹ سالگی در سریال چراغ‌های خاموش بـه کارگردانی کاظم بلوچی بازی کرده اسـت. اگرچه موفقیت این اثر نسبت بـه آثار شاخص بعدیش مانند سریال پنج کیلومتر تا بهشت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهدی سلوکی محسوب میشود.

همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز صدیقی، رحیم نوروزی، محمد مهدی فقیه و محمد‌باقر صحرارودی را تجربه کرد. مهدی سلوکی درسال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر آثار مهمی بازی کرده اسـت. او دراین سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود رابه مردم معرفی کرد.

آثار مهم مهدی سلوکی دراین سال، بازیگری در فیلم پروانگی بـه کارگردانی قاسم جعفری، سریال پنج کیلومتر تا بهشت بـه کارگردانی علیرضا افخمی و سریال سایه روشن بـه کارگردانی آرش معیریان محسوب می شود. شاید یکی از مهم ترین فعالیت های هنری مهدی سلوکی بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت بوده است.

مهدی سلوکی سال ۱۳۹۰ در ۲۹ سالگی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت نقش مهمی بازی کرده اسـت کـه توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او دراین سریال با علیرضا افخمی همکاری داشته اسـت. مهدی سلوکی توانست با بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند.

بازی دراین مجموعه همکاری درکنار بازیگرانی نظیر پردیس افکاری، داریوش فرهنگ، پریناز ایزدیار و شبنم قلی‌خانی بر تجربیات او افزود. مهدی سلوکی علاوه‌بر سریال پنج کیلومتر تا بهشت، سال ۱۳۸۲ در ۲۱ سالگی در سریال تب سرد نیز بازی کرده اسـت. مهدی سلوکی این‌بار با علیرضا افخمی کارگردان سریال تب سرد و هنرمندانی چون: سید شهاب حسینی همکاری داشت.

دراین سالها مهدی سلوکی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته اسـت اما جالب اسـت بدانید کـه در بین بازیگران صدیقه کیانفر با ۴ مرتبه، آتیلا پسیانی با ۴ مرتبه، سیما تیرانداز با ۴ مرتبه، محمدعلی دشتی با ۴ مرتبه و مختار سائقی با ۴ مرتبه بیشترین همکاری رابا مهدی سلوکی داشته‌اند. یکی از ویژگی‌های مهدی سلوکی آن اسـت کـه در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده اسـت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر