قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه تحت تاثیر خبر توافق ایران و عربستان که قیمت دلار را ریزشی کرده است، امروز با افت محسوسی روبرو شد؛ به گونه‌ای که انواع سکه چند پله کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند.

سایت شماره یک:

قیمت طلا و سکه امروز 21 اسفند 1401 باز هم در مسیری نزولی قرار گرفته و چند پله کاهش قیمت را تجربه کرده است. قیمت طلا (18 عیار) اکنون دو میلیون و 78 هزار تومان قیمت دارد در حالی که نرخ روز گذشته آن نیز حدود دو میلیون و 289 هزار و 900 تومان بوده است.

قیمت سکه امامی

بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی ارز و طلا، در حالی قیمت سکه امامی امروز 24 میلیون و 984 هزار تومان اعلام شده که آخرین نرخ روز گذشته آن روی قیمت 27 میلیون و 686 هزار تومان بسته شده بود.

 

نرخ بازگشایی این فلز ارزشمند 25 میلیون و 980 تومان ثبت شده است و حباب آن نیز چهار میلیون و 679 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی که روز گذشته در کانال 26 میلیون تومان نوسان داشت حالا چند پله کاهش قیمت داشته و به 22 میلیون و 501 هزار تومان رسیده است. حباب این سکه طرح قدیم نیز دو میلیون و 152 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه با حدود 900 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته حالا 15 میلیون و تومان قیمت دارد. حباب این نوع سکه نیز چهار میلیون و 693 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه که روز گذشته نوسانات خود با قیمت 9 میلیون و 900 هزار تومان به اتمام رساند، در لحظه تنظیم این گزارش هشت میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد. حباب آن نیز سه میلیون و 844 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی در جایگاه کم‌نوسان‌ترین نوع سکه اکنون چهار میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد و حباب آن نیز دو میلیون و 320 هزار تومان ثبت شده است.

در هفته گذشته این اخبار سفر رئیس آژانس بین‌المللی انرژی به تهران بود که قیمت دلار و به تبع آن طلا و سکه را در مسیری کاهشی قرار داد؛ پیش از آن سکه تا کانال 37 میلیون تومانی نیز رشد کرده بود.

حالا هم از روز گذشته با خبر توافق ایران و عربستان قیمت دلار در فاز دوم کاهشی خود قرار گرفته و سکه را نیز با خود تا کانال 24 میلیون تومان پایین کشیده است.

کارشناسان معتقدند باید منتظر بود تا نتایج قطعی توافق با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و عربستان و زوایای آن مشخص شود؛ در صورتی که این اتفاقات در حد خبردرمانی باقی بمانند قیمت‌ها دوباره مسیر افزایشی خود را در پیش می‌گیرند و ممکن است به سقف قبلی نیز برسند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر