قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز هم روندی نوسانی را آغاز کرده است. مسیر نزولی قیمت طلا و سکه تحت تاثیر نوسانات قیمت دلار شروع و موجب شده بود طی دو روز گذشته سکه امامی بیش از سه میلیون تومان ارزان شود. حالا اما قیمت‌ها در این بازار دچار نوسان شده و تمایل بیشتری به رشد نشان می‌دهد.

سایت شماره یک:

البته قیمت طلا و سکه در بازار همواره در حال تغییر است قیمت طلا و سکه عوامل مختلفی از جمله عرضه و تقاضا، شرایط بازار، نرخ ارز و سیاست‌های دولت و بانک مرکزی بستگی دارد. در حال حاضر، قیمت طلا و سکه در ایران بسیار بالاست و تحت تأثیر فشارهای اقتصادی و تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تراز قیمت طلا و سکه به منابع خبری معتبر و سایت‌های مربوط به بازار سکه و طلا مراجعه کنید.درباره قیمت طلا و سکه در مطلب زیر بخوانید.

قیمت طلا و سکه امروز 21 اسفند 1401 روندی نوسانی را در پیش گرفته است. قیمت سکه امامی که در ابتدای معاملات، آماده ورود به کانال 23 میلیون تومانی بود حالا به سمت بالا میل کرده و افزایشی شده است. طلا نیز همین مسیر را اما با شتابی کمتر می‌پیماید.

در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا (18 عیار) دو میلیون و 100 هزار تومان است در حالی که طلا معاملات را روی قیمت دو میلیون و  78 هزار تومان آغاز کرده بود. با این حال قیمت طلا نسبت به روز گذشته همچنان بازدهی منفی دارد. نرخ روز گذشته آن حدود دو میلیون و 289 هزار و 900 تومان بوده است.

قیمت سکه امامی

بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی ارز و طلا، در حال حاضر قیمت سکه امامی به 24 میلیون و 792 هزار تومان رسیده است. این در حالی است که سکه امامی معاملات را روی قیمت دو میلیون و 438 هزار تومان آغاز کرده بود. حباب سکه امامی هم امروز به پنج میلیون و 461 هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی هم امروز در تلاش برای افزایش قیمت، دوباره به کانال 23 میلیون تومانی بازگشته است. قیمت سکه بهار آزادی در زمان بازگشایی معاملات امروز، 22 میلیون و 990 هزار تومان بوده است. حباب این سکه هم اکنون دو میلیون و 825 هزار تومان است.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه هم اکنون در سطح 15 میلیون تومانی قرار گرفته است. نیم‌سکه معاملاتت امروز را روی قیمت 14 میلیون و 300 هزار تومان آغاز کرده بود. حباب نیم‌سکه هم امروز به چهار میلیون و 930 تومان رسیده است.

قیمت ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه هم به 9 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است. این در حالی است که معاملات این نوع سکه در سطح هشت میلیون و 700 هزار تومان آغاز شده بود. حباب ربع سکه امروز به چهار میلیون و 64 هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی در جایگاه کم‌نوسان‌ترین نوع سکه اکنون به چهار میلیون و 900 هزار تومان رسیده است. قیمت سکه گرمی امروز روی چهار میلیون و 700 هزار تومان آغاز شده بود. حباب این نوع سکه اکنون دو میلیون و 421 هزار تومان است.

از هفته گذشته بازار دلار تحت تاثیر اخبار مربوط به مذاکرات ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کاهشی شده و قیمت ها در بازار طلا و سکه را هم نزولی کرده بود. این روند با توافق ایران و عربستان تشدید شد و قیمت  سکه امامی را تا سه میلیون تومان کاهش داد.

امروز اما با توجه به افزایش نسبی قیمت دلار، قیمت طلا و سکه هم افزایشی شده و در مرز کانال‌های بالاتر نوسان می‌کند. در صورتی که قیمت دلار دوباره در مسیر افزایشی پایدار شود، قیمت طلا و سکه نیز در همین مسیر حرکت خواهند کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر