ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از عرضه و حضور خودروی هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها در سامانه تخصیص یکپارچه خبر داد و تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصول هایما در این مرحله فروش خودروهای داخلی در کنار سایر محصولات این شرکت که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد.

سایت شماره یک:

ایران خودرو شرکتی است که در ایران فعالیت می‌کند و به عنوان بزرگترین تولید کننده خودرو در این کشور شناخته می‌شود. ایران خودرو با هدف تولید خودرو در ایران تأسیس شد و از آن زمان تاکنون، محصولات متنوعی را تولید کرده است.بعضی از خودروهای تولید شده توسط ایران خودرو شامل پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، سمند، دنا، سورن، تیبا و... هستند. ایران خودرو با تلاش برای ارتقای کیفیت و نوآوری محصولات، ایران خودرو توانسته است جایگاه قابل توجهی در بازار خودروسازی ایران داشته باشد.

 

ایران‌خودرو در این اطلاعیه متعهد شد که اولویت‌بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ اما با توجه به استقبال مشتریان از محصولات این گروه صنعتی، این شرکت نسبت به اختصاص ظرفیت عرضه براساس برنامه تولید اقدام کند تا امکان ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر و سررسید فراهم شود.

به گزارش اقتصاد100، این گروه خودروسازی در اطلاعیه"‌ای اعلام کرده است که امکان حضور در مرحله دوم را نداشته، اما تلاش خود را می‌کند که با افزایش ظرفیت عرضه خود را به مراحل بعدی برساند.

در اطلاعیه ایران‌خودرو آمده است: ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی بهتر به مشتریان و ایفای تعهدات ایجاد شده در موعد مقرر، امکان حضور در مرحله دوم فروش یکپارچه را نداشته و ضمن قدردانی از مشتریان برای انتخاب محصولات این شرکت و پوزش بابت عدم عرضه خودرو در مرحله دوم، اطمینان می‌دهد با برنامه‌ریزی انجام شده برای افزایش ظرفیت تولید، محصولات خود را در مراحل بعدی فروش سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد.

همچنین با توجه به اینکه شیوه فروش در سامانه یکپارچه بصورت اولویت‌بندی و بدون قرعه‌کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بالاتر از ظرفیت تولید سال جاری بوده و به همین دلیل در صورت عرضه در مرحله دوم، بسیاری از متقاضیان برای مدت طولانی در صف انتظار می‌ماندند و قطعا تحویل خودروی آنان به سال آینده موکول می‌شد.

براین اساس ایران‌خودرو "تاکید و تایید" خود را هم نقض کرده و محصول هایما را هم عرضه نخواهد کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر