قیمت سکه | قیمت سکه الان

قیمت سکه امروز تغییر مسیر داد و افزایشی شد. به این ترتیب سکه امامی دوباره به کانال ۲۸ میلیونی بازگشت. فعالان بازار، دلیل افزایش قیمت امروز انواع سکه را رشد نسبی قیمت دلار در پی مبهم‌شدن توافق ایران و آمریکا می‌دانند.

سایت شماره یک:

قیمت سکه امامی که معاملات آن در روز پنجشنبه روی قیمت ۲۷ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان بسته شده بود، امروز با افزایش مواجه شده و به کانال ۲۸ میلیون تومانی بازگشته است. در حال حاضر قیمت سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان رسیده و هنوز از سیگنال‌های کاهشی در این بازار خبری نیست.

اگرچه قیمت دلار طی هفته گذشته کاهشی بود و به کانال ۴۹ هزار تومان رسید اما با تکذیب خبر توافق کوتاه‌مدت ایران و آمریکا، خوش‌بینی نسبت به گشایش جدی روابط سیاسی کاهش یافت تا امروز قیمت دلار افزایش نسبی را تجربه کند یا دست کم روند کاهشی آن متوقف شود. به تبع این شرایط در بازار دلار، امروز بازار سکه با رشد قیمت‌ها مواجه شد.

سکه بهار آزادی، تنها قطعه از انواع سکه‌هاست که امروز نیز روند کاهشی را تجربه می‌کند. سکه بهار آزادی که روز پنجشنبه روی قیمت ۲۴ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان بسته شده بود، امروز به ۲۴ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان افت کرده است.

نیم‌سکه امروز افزایشی است و به ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در همین حال قیمت ربع سکه نیز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شده و سکه گرمی نیز ۶ میلیون و پنج هزار تومان است. همان طور که گفته شد امروز همه قطعات سکه غیر از بهار روند صعودی را تجربه می‌کنند.

با وجود افزایش قیمت سکه در معاملات امروز، قیمت طلای ۱۸ عیار کاهشی است. قیمت طلا امروز به گرمی دو میلیون و ۳۳۲ هزار تومان رسیده است. امروز همچنین هر مثقال طلا ۱۰ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان قیمت خورده است. قیمت انس جهانی طلا نیز امروز ۱۹۶۰ دلار است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر