ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد و اعلام نمود: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس، وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم و اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.

سایت شماره یک:

ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد و اعلام نمود: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس، وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم و اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.

 ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی انجام عملیات «طوفان الاقصی» و پیروزی‌های جبهه مقاومت فلسطین، بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِم بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ. (سوره حج -۴۰)

همانان که به ناحق از خانه‌هایشان اخراج شدند [و گناه و جرمی نداشتند] جز اینکه می‌گفتند: پروردگار ما خداست و اگر خدا برخی از مردم را به وسیله برخی دیگر دفع نمی‌کرد، همانا صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مسجدهایی که در آنها بسیار نام خدا ذکر می‌شود به شدت ویران می‌شدند؛ و قطعاً خدا به کسانی که [دین] او را یاری می‌دهند یاری می‌رساند؛ مسلماً خدا نیرومند و توانای شکست ناپذیر است.

عملیات شجاعانه و غافلگیرکننده نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به ۷۵ سال ظلم و ستم اشغالگران صهیونیست، بهت و حیرت سازمان‌های اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی و پشتیبانان غربی آنان را به همراه داشت.

این اقدام فداکارانه و هوشمندانه پاسخی به جنایت دشمن غاصب در هتک حرمت مسجدالاقصی، قتل عام مردم بی دفاع و ادامه شهرک سازی های ظالمانه است که سال‌ها تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین را به همراه داشته است.

شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس، وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم و اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است. رژیم صهیونیستی که تا دیروز از هیچ جنایتی علیه ملت مظلوم فلسطین کوتاهی ننموده، در پی شکست خفت بار، امروز به مظلوم نمایی روی آورده است.

انصارالله برای شرکت در جنگ علیه اسرائیل اعلام آمادگی کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران هرگونه تعرض و جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی نسبت به غیرنظامیان و مردم بی دفاع غزه را محکوم و از عموم هموطنان آزادی خواه و غیور جهت شرکت در راهپیمایی شکرانه پیروزی مقاومت فلسطین در روز جمعه دعوت می‌نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی

تگ های مرتبط

ارسال نظر