الهام حمیدی

تصاویری از استایل شیک الهام حمیدی در فضای مجازی پربازدید شده است.

سایت شماره یک:

الهام حمیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ است .الهام حمیدی بازیگر ایرانی است. الهام حمیدی ابتدا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند شناخته‌ شد. الهام حمیدی مدتی بعد با ایفای نقش در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک و مجموعهٔ یوسف پیامبر به شهرت رسید.تصاویری از استایل شیک الهام حمیدی در فضای مجازی پربازدید شده است. 

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی  متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. الهام حمیدی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

الهام حمیدی

ازدواج اول الهام حمیدی در 20 سالگی

الهام حمیدی بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی زمانی که 20 سال بیشتر سن نداشت با این آقای جوان ازدواج کرد که به جدایی ختم شد.این خانم بازیگر در سال 97 برای بار دوم با فردی به نام علیرضا صادقی ازدواج کرد. الهام حمیدی در ازدواج دومش صاحب دو فرزند دختر و پسر شد.

این خانم بازیگر در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی دارد و به عنوان مدل در سالن های زیبایی و مزون ها دیده می شود.حضور پر رنگ او در عرصه تبلیغات بسیار در فضای مجازی به چشم می خورد.الهام حمیدی از جمله بازیگرانی است که خود را درگیر حواشی نمی کند و زندگی آرامی را در پیش گرفته است.

الهام حمیدی از یک جواهرفروشی شکایت کرد . فیلم برداری یواشکی از الهام حمیدی و شوهرش در حال خرید طلا و سوء استفاده از آن در یک صفحه اینستاگرام که مربوط به یک جواهر فروشی بوده است در تبلیغاتش از الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون سوء استفاده کرد و نوشت:پیج اصلی الهام حمیدی را فالو کنید و دایرکت بدهید تا در قرعه کشی 100 سکه تمام بهار و 200 سکه نیم بهار شرکت داده شوید. همچنین برای فالوورهای عزیز الهام حمیدی تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده حتما فالو کنید پیج شون رو و کلی جایزه ببرید.

همان طور که گفته شد این بازیگر سینما و تلویزیون از این جواهر فروشی شکایت کرده و پیگیر این کار غیر اخلاقی این جواهر فروشی است و گفته این ورود به حریم خصوصی اش بوده است!

الهام حمیدی مدتی است که فعالیتش در شبکه های اجتماعی کم شده و فیلم و سریالی بازی نکرده است و آنچه در تلویزیون پخش می شود آثار گذشته او است که البته او مدتی قبل این اتفاق را به دلیل مافیا و باند بازی در سینما و تلویزیون دانست و عنوان کرد که تا وقتی یک نقش درست و در شان من و بدور از هرگونه مافیا بازی بهم پیشنهاد نشود صبر می کنم و از کمبود مالی نمی ترسم !

الهام حمیدی

ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

 در ضیافت افطار رییس جمهور، وزیر ارشاد این بازیگر را بعنوان ایفاگر نقش‌های ارزشی و ماندگار معرفی کرده است.الهام حمیدی در واکنش به این رخداد، این متن را منتشر کرده است.

همینطور دراین خبرگزاری صحبت‌های حمیدی درمورد ازدواج، در برنامه دورهمی، اینگونه نقل شده است: «حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمیآید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا همین حالا قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.»

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از درود و احوالپرسی با تماشاگران و همینطور بینندگان پای تلویزیون درمورد مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا ستمدیده نیستم و شما ازآن طرف ماجرا خبر ندارید.شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم.متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده میشود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای خنده دار هستم و خیلی دوست دارم کاری خنده دار بازیکنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آنرا بازی کنم.مهران مدیری در راستای صحبتهای حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر میکند برای سهولت کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند کهبرای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند.

الهام حمیدی

متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

مهران مدیری با دقت به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش خنده دار به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم باابراز خوشحالی پذیرفت.حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمی‌آید، از دلایل مجرد بودنش گفت:

تا هم اکنون قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر