محصولات سایپا | ثبت نام محصولات سایپا

فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی آغاز شد.​

سایت شماره یک:

محصولات سایپا تنوع زیادی دارد . محصولات سایپا خدمات پس از فروش خوبی دارد. محصولات سایپا قیمت مناسبی نسبت به خودرو های دیگر دارد. محصولات سایپا هر چند وقت یکبار به صورت فروش فوق العاده ارائه می شود. برای اطلاع از فروش فوق العاده محصولات سایپا مطلب زیر را بخوانید.

 

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا امروز ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد. طبق اطلاعیه این طرح مربوط به فروش اقساطی سایپا با بازپرداخت ۴ ماهه است. در ادامه شرایط جدیدترین ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی را بخوانید.

شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مربوط به وانت زامیاد است. بر اساس اطلاعیه با ۶ فقره چک ۴ماهه می‌توانید در جدیدترین طرح ثبت نام سایپا در آبان ماه شرکت کنید. همچنین این خودروسازی امکان فروش نقدی را فراهم کرده است که مربوط به طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا است. در تصویر زیر جزییات را با دقت بخوانید.

محصولات سایپا

شرایط فروش اقساطی سایپا 1402

 محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه زامیاد اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

سایر محدودیت های الزم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال گردیده است.

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافیی یبر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و ...( تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه‌های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

 شرایط فروش شماره ۱ و ۲ این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سایپا سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

 در شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه شماره ۱ و ۲ این بخشنامه علاوه بر بسته های خدمت تعریف شده امکان انتخاب سایر بسته های خدمات فعال در شرایط فروش تا قبل از زمان واریز وجه میسر است. مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت org.saipayadak.www مراجعه نمایند. 

مهلت ثبت نام سایپا

ثبت نام سایپا آبان ۱۴۰۲ از امروز ساعت ۹ صبح ۱۷ آبان ماه آغاز می شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

لینک سایت ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام زامیاد

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا ویژه وانت  زامیاد تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

مرحله اول: نحوه ثبت‌نام سایپا: انتخاب گزینه «ورود/ثبت‌نام»

متقاضیان جهت ثبت اطلاعات (ثبت‌نام اینترنتی سایپا) خود در سامانه فروش اینترنتی محصولات سایپا، با انتخاب گزینه «ورود/ثبت‌نام» (از منوی اصلی سامانه) وارد صفحه ورود و ثبت‌نام خواهند شد.

مرحله دوم: انتخاب گزینه «تا کنون ثبت‌نام نکرده‌اید؟»

در این صفحه با ثبت کد ملی و انتخاب گزینه «تا کنون ثبت‌نام نکرده‌اید؟»، اقدام اولیه جهت ورود به صفحه ثبت اطلاعات مشتری انجام خواهد شد. (جهت اطمینان از عدم وجود مشخصات کاربران در سامانه، کد ملی وارد می‌شود. در صورتی که پیش از این ثبت‌نام کرده باشید، باید بازیابی کلمه عبور را انجام دهید.)

در صورتی که کد ملی درج شده قبلا در سایپا ثبت نشده باشد، کاربر به صفحه اطلاعات مشتری هدایت شده و با تکمیل این فرم، اطلاعات خود را جهت خرید خودرو از سامانه فروش اینترنتی سایپا ثبت می‌کند. در این مرحله، احراز هویت سایپا و تکمیل اطلاعات صورت می‌گیرد.

پس از ثبت اطلاعات و ورود به سامانه، نام و نام خانوادگی کاربر در قسمت مربوط به کاربران (بالا سمت چپ) نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که کد ملی درج شده در سایپا ثبت شده باشد، کاربر به صفحه بازیابی کلمه عبور هدایت خواهد شد و می‌تواند برای دریافت کلمه عبور ثبت‌نام سایپا اقدام کند. کاربر در این صفحه با درج شماره تلفن همراه و دریافت و ثبت کد تایید (ارسال‌شده به تلفن همراه)، می‌تواند نسبت به ثبت کلمه عبور یا تغییر آن اقدام کند.  این مراحل که از مراحل الزامی فروش اینترنتی سامانه شرکت سایپا است، پیش از انتخاب خودرو و همچنین طی فرآیند ثبت درخواست خرید خودرو قابل انجام است.

 پس از آن امکان ورود به سایت سایپا با نام کاربری و رمز عبور وجود خواهد داشت. به هر ترتیب، دریافت رمز عبور برای ثبت‌نام سایپا الزامی است.

مراحل خرید خودرو در سامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا پس از دریافت کد کاربری (شرکت در قرعه‌کشی سایپا)

با اعلام شرایط فروش، فعال‌سازی بخشنامه‌ها و به دنبال آن آغاز مرحله ثبت درخواست خرید خودرو (شرکت در قرعه‌کشی محصولات)، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه saipa.iranecar.com و مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه، درخواست خود را ثبت کنند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر