جدیدترین گوشی برند ویوو رم هم‌ظرفیت با آیفون ۱۵ و باتری پرظرفیت‌تر دارد، اما قیمتش بسیار کمتر است.​

سایت شماره یک:

یک گوشی ویوو با شماره‌مدل V۲۳۱۷A وارد دیتابیس TENAA شد تا مشخصات کامل گوشی فاش شود. زمان زیادی نگذشته بود که محصول مورد بحث به صورت رسمی با نام ویوو Y۱۲ رونمایی شد.

ویوو Y۱۲ ۴G دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی LCD با بریدگی (ناچ) است که وضوح اچ‌دی پلاس (معادل ۷۲۰ × ۱۶۱۲ پیکسل) را ارائه می‌کند.

ویوو Y۱۲ به پردازنده هلیو G۸۵ مدیاتک و ۶ گیگابایت رم LPDDR۴x مجهز است (هم‌ظرفیت رم آیفون ۱۵). این دستگاه حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی eMMC ۵.۱ دارد که از طریق جایگاه کارت حافظه قابل ارتقا است.​

آیفون

از نظر قابلیت‌های تصویربرداری، Vivo Y۱۲ دارای دوربین دوگانه در پشت است که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراه با فلش LED است. گوشی اقتصادی جدید ویوو دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای ثبت سلفی‌های پرجزئیات دارد. از ویژگی‌های امنیتی آن می‌توان به اسکنر اثر انگشت و قفل چهره اشاره کرد.

ویوو Y۱۲ ۴G به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که از شارژ ۱۵ واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا است.

ویوو Y۱۲ ۴G، اندروید ۱۳ را در قالب رابط کاربری Origin OS ۳ اجرا می‌کند. ابعاد دستگاه ۱۶۳٫۷۴ × ۷۵٫۴۳ × ۸٫۰۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است. قیمت گوشی مذکور ۱۴۰ دلار است و در دو رنگ سبز و ارغوانی عرضه می‌شود.

در اخبار مرتبط، ویوو به تازگی سری گوشی‌های هوشمند ویوو X۱۰۰ را در بازار چین عرضه کرده است. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر رونمایی از سری گوشی‌های هوشمند ویوو S۱۸ در ماه دسامبر (آذر و دی) در چین وجود دارد. انتظار می‌رود S۱۸ دارای اسنپدراگون ۷ نسل ۳ باشد، در حالی که S۱۸ Pro ممکن است با پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس وارد بازار شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر