در ادامه بیوگرافی صادق بوقی را مشاهده فرمایید.

سایت شماره یک:

در ادامه بیوگرافی صادق بنا متجدد ملقب به صادق بوقی کیست و اهل کجاست و همسرش و فرزندان با عکس و ناگفته های زندگی و پیج اینستاگرام و ماجرا و حواشی پیرمرد بازار ماهی فروشان از ساعدنیوز می خوانید

صادق بنا متجدد ملقب به صادق بوقی متولد سال 1332 در رشت پیرمرد بازار ماهی فروشان و بوقچی تیم های ملوان و دامادش و باشگاه سپیدرود می باشد. صادق بوقچی چهره اینستاگرامی و لیدر تیم های ملوان و دامادش و باشگاه سپیدرود است که نامش با شادی در بازار ماهی فروشان رشت بر سر زبان ها افتاد و در بین مردم شناخته شد.

صادق بوقی کیست و اهل کجاست؟

صادق بنا متجدد یک مغازه در بازارماهی فروشان رشت دارد و سابقه زیادی در فوتبال شمال کشور هم دارد و سال ها تبلیغاتچی و لیدر تیم های شمالی بوده است. او ویدئوهایی کوتاه از ترانه خوانی و شادی خود را در بازار رشت به همراه عده ای از کسبه و رهگذران منتشر می کرد و باعث شادی مردم می شد.

سوابق

صادق بوقچی اهل رشت و ماهی فروش است. او در کنار شغل آزاد سال هاست در استادیوم ها به عنوان لیدر و بوقچی حضور دارد. او 50 سال است که بوقچی و لیدر تیم های شمالی مانند ملوان و دامادش و باشگاه سپیدرود است و در نزد اهالی فوتبال چهره ای شناخته می باشد

فعالیت در اینستاگرام

آقای صادق بنا متجدد که اینروزها به نام بوقی در بین مردم شناخته میشود، چند سالی است که پیج اینستاگرام را راه اندازی کرده و در آن کلی ها و ویدئوهای شادی خود را در بازار ماهی فروشان و خیابان های رشت به اشتراک می گذارد.

زندگی شخصی صادق بوقی و همسر و فرزندان

از زندگی شخصی و همسر و فرزندان صادق بنا متجدد اطلاعاتی در دست نیست

ماجرای صادق بوقی

ایشان چندی است در صفحه اینستاگرامش کلی های رقص خود را با ترانه ها و آهنگ ها شاد قدیمی در صفحه شخصی خود به اشتراک می گذارد. صادق بوقچی بعد از بسته شدن پیج اینستاگرمش در مصاحبه ای گفته: قصد من از رقصیدن شاد کردن مردم است و من فقط شادی مردم را می‌خواهم و می‌خواهم با کارهایم روحیه‌شان عوض شود. 70 سال سن دارم و ایران را هم دوست دارم.

منبع: ساعدنیوز

تگ های مرتبط

ارسال نظر