قیمت طلا و سکه | قیمت طلا و سکه الان | قیمت طلا و سکه امروز

قیمت طلا و سکه روز گذشته افزایش داشت. بازار طلا در روزهای اخیر با چالش‌هایی نظیر ثبت اطلاعات در سامانه مودیان و شایعاتی در خصوص مالیات ۲۵ درصدی فروش طلا مواجه بود؛ اما به نظر می‌رسد فعلا آرامش به این بازار برگشته است.

سایت شماره یک:

قیمت طلا و سکه مدام در نوسان است. قیمت طلا و سکه ارزان نمی شود. قیمت طلا و سکه مدتی است بسیار گران شده. قیمت طلا و سکه با قیمت دلار هم سو است. برای اطلاع بیشتر از قیمت طلا و سکه مطلب زیر را بخوانید. 

روز گذشته روند افزایشی قیمت در بازار طلا با نوسانات ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی همراه بود. دیروز قیمت طلا و سکه روند یکدستی داشت و قیمت ثابت ۲۰۵۳ دلاری طلای جهانی، بازیگر فعالی در بازار طلا نبود.

در جدول زیر قیمت طلا و انواع قطعات سکه در لحظه گشایش بازار امروز قابل مشاهده است. 

در روزهای اخیر مساله ثبت اطلاعات خرید و فروش طلا در سامانه مودیان و وایرال شدن دریافت مالیات ۲۵ درصدی از فروش طلا در فضای مجازی، از موضوعاتی بود که مورد توجه معامله‌گران بازار طلا قرار گرفت. هر چند این اخبار نتوانست روند قیمت در بازار طلا را تحت تاثیر قرار دهد اما به نظر می‌رسد آرامش به این بازار برگشته است.

فعالان بازار طلا می‌گویند در حال حاضر بازار طلا و ارز با آرامش همراه است؛ عرضه و تقاضا در تعادل قراردارد و نوسانات قیمتی در بازار طبیعی است.

افزایش قیمت در تمام قطعات سکه

روز گذشته چهارم دی ۱۴۰۲ سکه امامی افزایش ۱۰۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۹ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان، معامله شد. سکه‌ بهار با رشد ۱۱۸هزار تومانی با قیمت ۲۵ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان معامله شد. 

در سومین روز هفته قیمت نیم‌سکه با رقم ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد و رشد ۱۰۰ هزار تومانی داشت. ربع سکه نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش با رقم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی روی رقم پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی ایستاد و افزایش محدود دو هزار تومانی داشت.

روند نامتوازن حباب سکه

روز گذشته قیمت طلا نیز افزایشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۰ هزار تومانی با رقم ۱۰ میلیون ۶۹۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار رشد ۶ تومانی داشت و با رقم دو میلیون و ۴۶۹ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای دست دوم نیز به دو میلیون و ۴۳۶ هزار تومان رسید.

دیروز حباب برخلاف قیمت سکه، روند یکدستی نداشت. حباب سکه‌‌ امامی ۷۶ هزار تومان، نیم‌سکه ۸۷ هزار تومان و ربع‌ سکه ۹۴ هزار تومان رشد داشت. حباب سکه بهار ۴۹ هزار تومان و سکه گرمی چهار هزار تومان کاهش داشت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر