تازه‌ترین بررسی‌ها از بازار مسکن منطقه ۲۲ شهر تهران، به عنوان جوان‌ترین و غربی‌ترین منطقه پایتخت نشان می‌دهد، کاهش قیمت مسکن که از تابستان امسال در کل مناطق شهر تهران آغاز شد همچنان در این منطقه ادامه دارد.

سایت شماره یک:

موج کاهش قیمت‌های پیشنهادی و قطعی فروش آپارتمان در بازار معاملات مسکن جوان‌ترین منطقه شهر تهران، کماکان ادامه دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد؛ تازه‌ترین بررسی‌ها از بازار مسکن منطقه ۲۲ شهر تهران، به عنوان جوان‌ترین و غربی‌ترین منطقه پایتخت نشان می‌دهد، کاهش قیمت مسکن که از تابستان امسال در کل مناطق شهر تهران آغاز شد همچنان در این منطقه ادامه دارد.

روز گذشته بخش عمده فایل‌هایی که به بازار فروش مسکن در این منطقه عرضه شد فایل‌های «سبز» یا آپارتمان‌هایی بود که با قیمتی مناسب و پایین‌تر از عرف قیمتی منطقه به متقاضیان ارائه شده بود. فعالان و واسطه‌های بازار مسکن در این منطقه نیز با اشاره به رکود سنگین معاملاتی در منطقه ۲۲ می‌گویند کماکان کاهش قیمت در این منطقه ادامه دارد.

در جدول زیر تازه‌ترین فایل‌هایی که روز گذشته به بازار معاملات مسکن منطقه ۲۲ تهران عرضه شد درج شده است. متقاضیان در این منطقه می‌توانند یک واحد مسکونی معمولی چند‌ساله را به طور متوسط با میانگین قیمت هر مترمربع ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان خریداری کنند. بسته به موقعیت و مشخصات واحد این قیمت می‌تواند کمتر یا بیشتر شود:

قیمت آپارتمان

تگ های مرتبط

ارسال نظر