پنکیک سیب یک صبحانه بسیار خوشمزه و خاص است که در مدت زمان کوتاهی آماده می‌شود و برای کودکان یک وعده غذایی مقوی است.

سایت شماره یک:

صبحانه یکی از مهمترین وعده‌های غذایی است که متخصصان تغذیه همواره بر آن تاکید دارند و وعده‌ای است که هرگز نباید از آن صرف نظر کرد.

صبحانه به خصوص برای کودکان و بچه‌های مدرسه‌ای بسیار وعده مهمی است و نقش پررنگی در فرآیند یادگیری و آموزش دارد. دغدغه بسیاری از پدر و مادر‌ها همیشه همین صبحانه خوردن بچه‌ها است.

کودکان معمولا غذا‌های هیجان انگیز با ظاهر زیبا را بیشتر دوست دارند و بچه‌های مدرسه‌ای هنگام صبح اشتهایی برای خوردن نان و پنیر و مربا و یا انواع املت و صبحانه‌های گرم را ندارند.

شما می‌توانید با یک عدد سیب و چند قاشق آرد و تخم مرغ یک صبحانه خوشمزه و مقوی را در مدت زمان خیلی کوتاهی برای بچه‌ها درست کنید.

مطمئن باشید بچه‌ها از طعم‌های جدید استقبال می‌کنند و عاشق این صبحانه می‌شوند. اگر دوست دارید این صبحانه خوشمزه را همراه با ما در منزل تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما باشید.

مواد لازم

تخم مرغ: ۲ عدد

سیب: ۱ عدد

آرد سفید قنادی: ۳ قاشق غذاخوری

وانیل: یک چهارم قاشق چای‌خوری

پودر کاکائو: ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه

برای درست کردن این صبحانه خوشمزه و خیلی راحت ابتدا سیب را به صورت مکعبی خرد کنید و داخل یک کاسه مناسب بریزید. تخم مرغ‌ها و وانیل را به سیب‌های خرد شده اضافه کنید و با چنگال هم بزنید تا تخم مرغ باز شود.

حالا آرد و پودر کاکائو را اضافه کنید و دوباره با چنگال هم بزنید تا همه مواد با صورت یکنواخت با هم مخلوط شوند. حالا کف یک ماهی تابه نچسب را با فرچه چرب کنید و روی اجاق گاز بگذارید تا داغ شود.

مایه آماده را داخل ماهی تابه بریزید و درب ماهی تابه را ببندید تا مواد با حرارت کم بپزد. ۲۰ دقیقه بعد صبحانه خوشمزه شما آماده سرو است. این صبحانه را می‌توانید داخل هواپز هم بپزید.

به این صورت که کاغذ مخصوص هواپز را داخل دستگاه بگذارید و مواد را داخل آن بریزید و با دمای ۱۷۰ درجه سانتیگراد به مدت نیم ساعت بگذارید تا بپزد. نوش جان.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر