یکی از جذاب‌ترین روزهایی که به‌تازگی از غرب وارد فرهنگ ایرانیان شده است، روز ولنتاین یا روز عشق است. اگرچه در فرهنگ ایرانیان روز سِپَندارمَذگان، مصادف با 5 اسفند ماه، روز عشق در نظر گرفته شده است، اما می‌توانیم هر دوی این روزها را برای کسانی که به آن‌ها عشق می‌ورزیم جشن بگیریم و به پاسداشت علاقه‌مان به آنان، برایشان هدیه‌ای بخریم.

سایت شماره یک:

یکی از جذاب‌ترین روزهایی که به‌تازگی از غرب وارد فرهنگ ایرانیان شده است، روز ولنتاین یا روز عشق است. اگرچه در فرهنگ ایرانیان روز سِپَندارمَذگان، مصادف با 5 اسفند ماه، روز عشق در نظر گرفته شده است، اما می‌توانیم هر دوی این روزها را برای کسانی که به آن‌ها عشق می‌ورزیم جشن بگیریم و به پاسداشت علاقه‌مان به آنان، برایشان هدیه‌ای بخریم. نکته اینجاست که با نزدیک شدن به روز ولنتاین در روز 29 بهمن ماه و روز سِپَندارمَذگان قیمت بسیاری از اجناس که مربوط به روز عشاق می‌شوند چند برابر می‌شود. اما، کافی است با راهنماتو همراه شوید و از همین حالا به بازارهایی در تهران بروید که لوازم ولنتاین می‌فروشند، در این صورت می‌توانید بسیاری از اجناس را با قیمتی مناسب‌تر بخرید. در ادامه بهترین بازارهای ولنتاینی تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. پله شیرازی؛ بازار لوازم ولنتاین تهران ارزان

به گزارش راهنماتو، برای خرید انواع عروسک‌ها و لوازم تزئینی ولنتاین بهتر است به پله شیرازی واقع در بازار بزرگ تهران برویم. در فرهنگ غرب برای روز ولنتاین به معشوق خود لوازمی را هدیه می‌دهند که اکثرا قرمز رنگ باشد. در میان این لوازم، یک عروسک، ترجیحا خرس، به چشم می‌خورد که نماد روز ولنتاین است. پله شیرازی یکی از بهترین بازار‌ها برای خرید انواع عروسک‌ها و لوازم تزئینی است که دوست داریم در روز ولنتاین به عزیزانمان هدیه دهیم. برای رفتن به پله شیرازی و خرید بهترین لوازم ولنتاین با ارزان‌ترین قیمت که واقع در بازار بزرگ تهران است، بهتر است ابتدا از درب شرقی ایستگاه مترو 15 خرداد پیاده شده و به سمت پله‌های نوروزگان برویم.

2. پاساژ صلحی؛ بازار لوازم ولنتاین تهران ارزان

پاساژ صلحی واقع در بازار بزرگ تهران، یکی از پاساژهایی است که خاص‌ترین لوازم ولنتاین را به صورت عمده و تکی می‌فروشد. اگر به دنبال لوازم ولنتاینی می‌گردید که کمی متفاوت بوده و یا از چشم‌ها دور مانده باشد، بهتر است به پاساژ صلحی در بازار بزرگ تهران بروید. قیمت‌ها در این پاساژ بسیار مناسب هستند و کیفیت لوازم ولنتاین نسبت به سایر بازارها بهتر است. برای رفتن به پاساژ صلحی و خرید وسایل ولنتاین با قیمت مناسب می‌توانید به ایستگاه مترو 15 خرداد واقع در خط 1 مترو تهران بروید.

3. سرای سعادت؛ بازار لوازم ولنتاین ارزان

یکی از بهترین بازارها برای خوراکی‌های ولنتاینی سرای سعادت واقع در بازار بزرگ تهران است. روز ولنتاین بدون شکلات، شیرینی، پاستیل و انواع خوراکی‌های جذاب هیچ معنایی ندارد. اما، از کجا می‌توانیم خاص‌ترین خوراکی‌های ولنتاین را پیدا کنیم؟ سرای سعادت با فروش جذاب‌ترین خوراکی‌های ولنتاینی با قیمتی بسیار مناسب‌تر از فروشگاه‌های ولنتاینی به شما و جیبتان کمک بزرگی خواهد کرد. شما در سرای سعادت با شکلات‌ها پاستیل‌ها و شیرینی‌هایی روبه‌رو می‌شوید که ممکن است آن‌ها را تنها از پشت ویترین مغازه‌هایی اعیانی و گران‌فروش دیده باشید. اما در سرای سعادت همه چیز با قیمت مناسب ارائه می‌شود. برای رفتن به سرای سعادت و خرید لوازم ولنتاینی ارزان واقع در بازار بزرگ تهران بهتر است از درب شرقی ایستگاه مترو 15 خرداد خارج شده و به سمت پله شیرازی که پیش‌تر آدرسش را بررسی کردیم، برویم.

4. کوچه مروی؛ بازار لوازم ولنتاین ارزان

کوچه مروی یکی از بازارهای جذاب تهران است که انواع شکلات‌ها و خوراکی‌های خارجی را با قیمتی بسیار مناسب‌تر از فروشگاه‌ها عرضه می‌کند. بنابراین، یکی از بهترین بازارهایی که برای خرید خوراکی‌های ولنتاینی می‌توانیم به آن مراجعه کنیم، کوچه مروی است. این کوچه که بافتی بسیار زیبا و تاریخی دارد می‌تواند برای عکاسی هم جذاب باشد. بعلاوه، شما در کوچه مروی می‌توانید لوازم آرایش‌های جذاب را نیز به قیمت مناسب تهیه کنید که در مقاله « بهترین بازارهای تهران که لوازم آرایش ارزان ولی باکیفیت می‌فروشند» به آن پرداخته‌ایم. همانطور که می‌دانید در میان لوازم تزئینی، خوراکی‌ها و سایر اقلام ولنتاینی، کادوی اصلی نباید فراموش شود! کوچه مروی بهترین بازار برای یک خرید کلی و جذاب برای ولنتاین است چراکه در کنار خوراکی‌های ولنتاینی لوازم آرایشی و بهداشتی بی‌نظیری می‌فروشد که می‌تواند هدیه مناسبی برای خانم‌ها و آقان باشد. برای رفتن به کوچه مروی و خرید لوازم ارزان ولنتاین می‌توانید به ایستگاه مترو امام‌ خمینی واقع در تهران بروید.

5. بازار صالح آباد؛ بازار لوازم ولنتاین ارزان

بازار صالح آباد یکی از بازارهای جذاب تهران است که در آن می‌توانیم برای کادو کردن لوازم ولنتاین و خرید آن‌ها به آن مراجعه کنیم. بازار صالح آباد پر است از لوازمی مثل جعبه کادویی، کاغذ کادوهای جذاب و کمیاب، ربان، پوشال و هر لوازم کادو دیگری که فکرش را بکنید. جدیدترین لوازم کادویی مربوط به ولنتاین با قیمتی ارزان در بازار صالح آباد تهران وجود دارد و برخی از آن‌ها را ممکن است تا کنون نه دیده باشید و نه درباره‌اش شنیده باشید. برای رفتن به بازار صالح آباد و خرید لوازم ولنتاین ارزان، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، مترو علی آباد است. اما، اگر بتوانید با خودرو شخصی به بازار صالح آباد بروید بهتر است به بعد از پل صنیع‌ خانی سفر کنید.

6. بازار گل شهید محلاتی؛ بازار لوازم ولنتاین ارزان

روز ولنتاین که بدون گل نمی‌شه! تازه یکی دو تا گل هم که فایده نداره! بازار گل شهید محلاتی یکی از بهترین بازارهایی است که شما می‌توانید برای خرید گل ولنتاین به آن مراجعه کنید. شاید شما بتوانید سایر لوازم ولنتاین را از چند روز قبل بخرید، اما برای خرید گل مجبورید همان روز یا یک روز قبل گل‌هایتان را سفارش دهید. شاید باور نکنید ولی خرید یک دسته گل از بازا گل شهید محلاتی برای ولنتاین می‌تواند هم قیمت با یکی دو شاخه گل از گل‌فروشی‌های اطراف شهر باشد. برای رفتن به بازار گل شهید محلاتی بهتر است به ایستگاه مترو زمزم واقع در تهران بروید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر