تعطیلی مدارس تهران برای روز چهارشنبه ۱۸ بهمن هنوز اعلام نشده است.

سایت شماره یک:

با توجه به بارش باران و برف، شاخص کیفیت هوای شهر تهران روی عدد ۵۹ است تا در آستانه وضعیت پاک قرار گیرد.

همزمان با بارش باران شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران امروز/ سه‌شنبه/ بر روی عدد ۵۹ قرار دارد و وضعیت در شرایط قابل قبول یا همان سالم است در حالیکه کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۰۴ (ناسالم برای گروه‌های حساس) قرار داشت.

بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا، هم اکنون هیچ منطقه‌ای از تهران در وضعیت قرمز (ناسالم برای همه افراد) نیست و تنها شهرداری منطقه ۱۹ در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس) قرار دارد و سایر مناطق در وضعیت سالم هستند.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری تا ابری، وزش باد شدید در برخی ساعت‌ها همراه با بارش پراکنده پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۲ و کمینه دما ۳ درجه خواهد بود.

از ابتدای سال جاری تا امروز ۹ روز هوای پاک، ۲۰۹ روز هوای قابل قبول، ۹۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر