سیدجواد رضویان در اینستاگرام خود با انتشار عکسی قول داد از این به بعد سر سفره هرکسی ننشیند.

سایت شماره یک:

جواد رضویان  عصبانیتش را با انتشار یک پست نشان داد.  جواد رضویان  به طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد.  جواد رضویان  در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بود و به کمک آن ها وارد این رشته شده است.  جواد رضویان  از سال 1373 در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است.در این مطلب با همه راز های زندگی سید  جواد رضویان  آشنا شوید.

سیدجواد رضویان ،بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون کشورمان در جدیدترین پست اینستاگرامی خود اینطور نوشت:

سلام دوستان عزیزم

از این به بعد به خودم قول میدهم سر سفره هر کسى ننشینم، چرا که در این سالها به من ثابت شد ، به حرمت آن نمک مجبورم بى حرمتى هاى صاحب سفره را ببینم و به حرمت آن لقمه دم نزنم. و چه حیف که دنیاى زیباى ما به این روز افتاد .... حیف

تنتون از بلا دور ، دلتون به امید پر نور

زندگی سید جواد رضویان

سید جواد رضویان در تاریخ ۶ مرداد ۱۳۵۳ در شهر قم به دنیا آمد.

پدرش قمی و مادرش یزدی است. تا زمان دانشگاه هیچ علاقه ای به تئاتر و بازیگری نداشت ولی همزمان با تحصیل در دانشگاه در رشته نقاشی اولین جرقه های علاقه به تئاتر و بازیگری زده شد.

در دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه هم کلاس بود.

اولین حضورش در تلویزیون با سریال سیب خنده به کارگردانی رضا عطاران رقم خورد که شروع بسیار خوبی برای این بازیگر بود. پس از سیب خنده در سریال های زیادی بازی کرد که نقش های خوبی بود اما بازی در مجوعه طنز پاورچین ساخته مهران مدیری شاه نقشی بود که باز هم باعث دیده شدن بیش از پیش او شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر