سایت شماره یک:

 

گهواره، تخت خواب، کمد، پتو و لحاف، دراور و … از سری کالا های یک سرویس خواب برای نوزاد میباشد. همچنین میتوان ست لحاف، تشک و بالش را برای سرویس خواب نوزاد قرار داد. مهم‌ ترین نکته‌ برای سرویس خواب نوزاد انتخاب وسایلی است که از الیاف ضد حساسیت و با لطافت بوده تا راحتی و آسایش را برای شما و فرزند دلبندتان فراهم کند. زیرا پوست نوزادان لطیف و حساس است و براحتی در معرض آسیب قرار میگیرد.

در رابطه با خرید محصول مورد نظر در سرویس خواب نوزاد باید دوام و کیفیت را هم مدنظر قراردهید تا بتوانید راحتی و امنیت را برای نوزاد خود فراهم کنید. ابتدا برای انتخاب سرویس خواب نوزاد باید یک بررسی کلی بکنید تا از خرید خود مطمئن شوید.

 چه نوع تخت و کمد‌ی مد نظر دارید؟

آیا تنها زیبایی معیار انتخاب شماست؟

 یا فقط کیفیت و دوام آن برایتان مهم است؟

 طبق اطلاعاتی که گفته شد باید بتوانید سرویس خواب نوزاد خود را بر اساس معیارهایی مانند اندازه، ابعاد، ارتفاع، قابلیت تنظیم شدن، ست و رنگبندی آن با سایر دکوراسیون اتاق نوزادتان دوام و کیفیت و … انتخاب نمایید.

لوازم مورد نیاز در یک سرویس خواب نوزاد

  • تخت نوزاد
  • کمد نوزاد
  • دراور نوزاد
  • ویترین و جا عروسکی
  • شلف دیواری

تخت نوزاد

معمولاً می‌توان گفت که استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتدای تولد فرزند شما تا ماه‌های اول آن چندان به کار نمی‌آید و شما می‌توانید فرزند خود را تا دو یا سه‌ماهگی خود بر روی گهواره و یا در کنار خود قرار دهید. به همین دلیل هم می‌توان تخت خواب نوزاد را در ماه‌های بعد مورداستفاده قرار داد.

انتخاب یک تخت نوزاد استاندارد و با کیفیت  برای اتاق نوزاد یکی از دغدغه هاییست که والدین را سردرگم میکند. از آنجاییکه نوزاد بیشتر وقت خود را در خواب بسر میبرد بنابراین خرید یک تخت نوزاد استاندارد می تواند به خواب راحت نوزاد کمک کند.

تخت های نوزاد در انواع مختلف

1- تخت نوزاد استاندارد

تخت نوزاد استاندارد تختی است که ازتمامی جهات چه بالا، پایین، چپ و راست دارای میله است و شکل ساده ‌ای دارد. همچنین در اشکال‌ و طرح‌ های متنوع عرضه میگردد.

2- تخت نوزاد قابل تغییر

همانطور که از نام این مدل پیداست این تخت با طراحی فوق العاده اش متناسب با رشد کودک به تخت معمولی و یا مبل قابلیت تغییر دارد. تخت نوزاد قابل تغییر معمولاً دارای طراحی ساده‌ هستند.

3- تخت نوزاد چرخ دار

تخت نوزاد چرخ دار قابلیت حمل تخت را به هر جایی از اتاق یا منزل دارد. هرچند باید اندازه ایی مناسب برای عبور از چهارچوب در داشته باشد. این تخت براحتی با هل دادن منتقل میشود. با قفل ‌کردن چرخ‌ها، آن را در جای انتخابی ثابت نگه دارید.

  • هنگام خرید تخت نوزاد چرخ دار به کیفیت چرخ‌ های تخت توجه کنید تا به سطوح زمین و فرش و … آسیب نزند.

4- تخت نوزاد مسافرتی

این مدل تخت براحتی در صندوق ماشین یا کیف کوچک جای می‌گیرد. این تخت سبک‌ بوده و از الیاف تور و آلومینیوم تولید می ‌شود. هرچند احتمال آسیب و پارگی آن زیاد است. برای استفاده دائمی مناسب نمیباشد.

5- تخت نوزاد چند منظوره

تخت چند منظوره تختی است که در طراحی آن میز تعویض پوشک و کمدها از بخش‌ هایی که به تخت متصل می‌شوند.

6- تخت نوزاد دایره ای شکل

تخت نوزاد دایره شکل با طراحی و شکل دایره ای، آن را نسب به سایر تخت ها متفاوت تبدیل کرده است. این تخت به تشک و پتوی دایره احتیاج دارد. این سرویس خواب، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌ های استاندارد دارد.

نکات خرید تخت نوزاد

  • سایز و اندازه تخت خواب
  • ارتفاع و قابلیت تنظیم
  • پایداری
  • لوازم تزئیناتی
  • ست ملحفه و تشک
  • چرخ‌ های متحرک

سرویس خواب بچه

رنگ

برای سرویس خواب بچه سایز استانداردی را باید در نظر بگیرید. رنگ سرویس خواب بچه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین انتخاب رنگ برای هر جنسی می تواند متفاوت باشد.

از بهترین و زیباترین رنگها برای  انتخاب سرویس خواب بچه رنگ سفید یا استخوانی می باشد. باتوجه به رنگ های مکمل برای انتخاب اتاق کودک میتوانید از رنگ های زرد و صورتی و سبز و … برای کودکان دختر و ابی و طوسی و قرمز و … برای کودکان پسر مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه انتخاب دورنگ مکمل هم از جمله رنگ های پرطرفدار در سرویس خواب بچه محسوب می شوند.

کیفیت و دوام

از آنجاییکه که سرویس خواب بچه  را ظریف و فانتزی میسازند نباید ظاهر زیبا و فانتزی آن شما را گول بزند. پیچ و بست های سرویس خواب  بچه نیز باید بررسی شوند. از این رو دوام و استحکام جنس آن ها نیز بسیار اهمیت دارد.

چرخ دار بودن

قابلیت جا به جایی از بهترین مزییت های یک سرویس خواب بچه است. چرخدار بودن و قابلیت جابجایی وسایل سرویس آسایش و راحتی را برای کودک و مادر به ارمغان می آورد.

ارتفاع

قابلیت تنظیم ارتفاع آسایش و راحتی را برای مادر به ارمغان می آورد. زیرا زمانی که لازم به کم کردن ارتفاع تختخواب هست، یا با گذشت زمان ارتفاع تخت را کم میکنید، در نتیجه امنیت و ایمنی را برای کودک فراهم میکند.

  • جنس پارچه ها

هنگام خرید سرویس خواب نوزاد جنس پارچه ها را در نظر بگیرید بلکه پارچه ها باید ضد حساسیت باشند. ملحفه ها رویه ها و تشک ها و بالشت های نوزاد باید نرم و لطیف باشند.

برند های شناخته شده

 از سری شرکت های خارجی که در تولید سرویس خواب نوزاد که بهترین و بادوام ترین و باکیفیت ترین سرویس خواب را عرضه می کنند می توان به Eden Baby، Million Dollar Baby Classic، Baby Appleseed و شرکت های کشور خودمان به ساحل چوب، سرویس خواب نوزاد چیلک، سرویس خواب نوزاد مادرلند، سرویس خواب نوزاد بامبینو، سرویس خواب نوزاد یاسمین، سرویس خواب نوزاد نوجوان قطار و … اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه سیسمونی نی نی بابا مراجعه کنید.

سرویس خواب دختر

در انتخاب  سرویس  خواب نوزاد دختر بهتر است از رنگ‌هایی مثل صورتی، سرخ ابی، بنفش، قرمز و … همراه با رنگ سفید انتخاب کرد. سرویس خواب دختران اکثرا توناژ سفید دارند که با رنگ‌های گرم و شاد ترکیب می ‌شوند.

سرویس خواب پسر

 در انتخاب سرویس خواب پسران هم بیشتر از رنگ های سفید و آبی استفاده میشود. ترکیب رنگ هایی از جمله سفید و سبز، سفید و قهوه ‌ای تیره، سفید و قهوه‌ ای روشن و … هم میتواند مناسب انتخاب سرویس خواب پسران باشد.

قیمت سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد به صرفه ترین نوع خرید برای لوازم اتاق سیسمونی است. اکثر برندها، ست کامل و زیبایی در سبد فروش خود دارند که از لحاظ کارایی و کیفیت و قیمت به بازار عرضه کرده است. در این میان محصولات نی نی بابا، رنگ بندی زیبا و طراحی مناسب و استاندارد از ویژگی های برجسته و چشم گیر سرویس خواب های نوزاد است. می توان طرح و رنگ و قیمت انواع سرویس خواب های نوزاد را از سایت های اینترنتی معتبر قیاس کرد و اقدام به خرید نمود.

جمع بندی

در این مقاله شما با مهم ‌ترین ویژگی‌های لازم برای انتخاب یک سرویس خواب نوزاد آشنا شدید. در ادامه ی مطلب هم اموختیم که وسایل سرویس خواب نوزاد شامل مواردی از جمله دراور و کمد، پا تختی، آیینه ویترین و … نیز میباشد. از آنجایی که سرویس خواب نوزاد تنوع بالایی دارد هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید نکات مهم  انتخاب خرید را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین سیسمونی را داشته باشید.

تختخواب نوزاد همانند تخت بزرگسالان با این تفاوت که ابعاد کوچکتری نسبت به آن دارد. همچنین دارای  میله هایی در دورتا دور تخت سبب امنیت و محافظت از کودک را دارد. تخت نوزاد معمولا تا دو سالگی نوزاد قابل استفاده است.

منبع: آژانس سئو مهام

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر