همیشه فضایی متفاوت برای ایجاد یک حس خوب کمک میکند و کافه های خوب تهران با دیزاین و منوی با کیفیت و متنوع این امکان را برای همه بوجود آورده است.

سایت شماره یک:

بعضی اوقات ما دوست داریم که فضایی متفاوت از کافه و ها و رستوران هایی که تا به حال رفته ایم را تجربه کنیم و از محیط آنجا لذت ببریم. کافه های خوب تهران بهترین گزینه برای ایجاد تنوع و انتخابی مطمعن است.در کافه های خوب تهران علاوه بر پخش موسیقی ،دیزاین متفاوتی نسبت به بقیه ی کافه ها میبینیم و این امر باعث می شود که کافه های خوب تهران را متمایز از بقیه ی کافه ها ببینید و اگر یکبار به کافه های خوب تهران بروید جز مشتریان ثابت آنجا می شوید.

در اینجا  قصد داریم با چند کافه ی معروف رو باز تهران شمارا آشنا کنیم تا بتوانید به آنجا سر بزنید و از فضای دلچسب کافه لذت ببرید.

معرفی کافه عمارت روشنان

در بین کافه های رو باز تهران می توان نام کافه روشنان را با اطمینان آورد و برای کسانیکه علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی هستند کافه روشنان بهترین انتخاب است.

کافه روشنان در ساختمانی قدیمی قرار دارد که با توجه به شواهد معماری باقی‌مانده می‌توان قدمت آن را به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی اول نسبت داد. دو حیاط زیبای این کافه به نام‌های حیاط سایه و حیاط آفتاب، محلی ایدئال برای استراحت هستند؛ به‌خصوص حیاط آفتاب که سه حوض قدیمی با محیطی چشم‌نواز دارد.

کافه های خوب تهران

اگر در طول زمستان گذرتان به این کافه بیفتد، به‌دلیل وجود وسایل گرمایشی مناسب امکان استفاده از آن فراهم است؛ هرچند در فصل بهار و پاییز بهتر می‌توانید از فضای دلنشین آن بهره‌مند شوید. در داخل عمارت نیز یک کتاب‌فروشی وجود دارد که عاشقان کتاب را به خود جذب می‌کند.منوی کافه شامل میان‌وعده، صبحانه، نوشیدنی گرم و سرد و بستنی می‌شود که از آن جمله می‌توان به لاته، دمنوش پرتقال رزماری، چای ماسالا، چیزکیک با سیب و دارچین و گردو و غیره اشاره کرد که قیمت‌های آن نسبتا بالا است. برپایی کارگاه‌های ادبی، فلسفی و تربیتی، هنری و نشست‌های مختلف از جمله رویدادهای جالب در این کافه هستند.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه درسا

کافه درسا کافه ای در فضای رو باز است که با نوشیدنی های متنوع گرم و سرد و غذاها و پیش غذاهای لذیذ مخاطبان خاص خود را دارد و. بسیاری از سخت پسندان جز مشتری های داِمی این کافه هستند.

کافی شاپ درسا، یک کافه تراسه است که در طبقه بالای خانه درسا قرار دارد و با اینکه فضای آن بزرگ نیست، دکوراسیون و محیط دنج آن برای مشتریان جذابیت دارد. از آنجا که این کافه روباز است، سقف متحرکی برای هوای گرم و سرد در آن تعبیه شده است.

کافه های خوب تهران

منوی این کافه شامل انواع قهوه، انواع شیک و نوشیدنی‌های سرد، چای و دمنوش، ساندویچ‌های سرد (کراسان بوقلمون، مرغ و کرفس)، سالادها (سالاد تابستان، سالاد سزار) و شیرینی و دسر (چیزکیک، تارت سیب، براونی با بستنی) می‌شود.یکی از مزایای کافی شاپ درسا، پارکینگ اختصاصی است که به این ترتیب دیگری نیازی نیست نگران جای پارک باشید.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه ریبار

اگر دوست دارید به تونل زمان بروید حتما به کافه ریبار سر بزنید و از محیط خاص و لاکچری این کافه لذت ببرید.کافه ریبار در موزه زمان قرار دارد و با چیدمان و طراحی زیبا و دلنشین، فضای مناسبی برای استراحت و گپ‌وگفت به حساب می‌آید. ضمن اینکه هنگام نوشیدن قهوه خود می‌توانید از فضای باغ و نمای موزه زمان لذت ببرید.

کافه های خوب تهران

منوی این کافه رستوران یکی از کامل‌ترین منوها محسوب می‌شود که گل سرسبد آن، منوی صبحانه است.در منوی سرد و گرم صبحانه می‌توانید از انواع آب‌میوه طبیعی، املت، حلیم، عدسی، مربا و غیره دست به انتخاب بزنید. پنه آلفردو و سالاد سزار این کافه نیز معروف است که نباید از دست بدهید. پیش‌غذا (سالاد گاردن، سالاد یونانی، رول پپرونی، سوپ)، غذای اصلی (استیک، کباب یونانی مرغ)، پیتزا، برگر، شیک‌، اسموتی، دسر (سالاد میوه، انواع کیک)، قهوه، یخ‌نوش، کوکتل و آب‌میوه، چای و دمنوش و فریسکافی از جمله موارد منوی کافه ریبار هستند.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه گراند حیات

کافه گراند حیات همینطور که از نامش پیداست دارای حیاط دلباز و خاصی است که می توانیم ساعاتها در آن بنشینیم و به گپ و گفت با دوستانمان بپردازیم و زمان را متوجه نشویم.

کافه گراند حیات از کافه‌‌‌های خوب و باکیفیت پاسداران است که در کنار فضای سالن می‌توانید از فضای باز و دلنشین آن حسابی لذت ببرید. وجود این تراس دنج با گلدان‌های زیبا، کارکنان خوش‌برخورد و حرفه‌ای، غذاهای باکیفیت، ارائه قلیان و... همگی از مزایای کافه گراند حیات هستند.

کافه های خوب تهران

انواع پاستا (پنه با سس آلفردو، پنه ناپولی)، ساندویچ (برگر، پنینی مرغ با سس پستو) و سالاد (سالاد سبز، سزار، کرنبری) در منوی کافه در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی سرد (شربت زعفران، شربت خیار سکنجبین)، نوشیدنی گرم (کن لچه، چای ماسالا، دبل اسپرسو)، قهوه، اسموتی و کوکتل (تروپیکال انبه، موهیتو، سامرتایم)، کریسپی شیک (نوتلا بستنی، تافی موز)، کیک، آب‌میوه طبیعی، چای و دمنوش را سفارش دهید و از آن‌ها لذت ببرید.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه باغ کاریز

اگر در منطقه ی غرب تهران سکونت دارید و بدنبال کافه ای خاص با منو و فضای عالی میگردید پیشنهاد من به شما کافه باغ کاریز است.

کافه باغ کاریز یکی از بهترین کافه‌های روباز غرب تهران است که به‌دلیل داشتن محیطی آرام و دنج، تجربه متفاوتی را برایتان رقم می‌زند. اینترنت رایگان، فضای باز و منوی متنوع از جمله مزایای این کافه هستند. علاوه بر فضای داخلی دو طبقه می‌توانید از فضای باز بیرون نیز استفاده کنید که به‌لطف چیدمان صندلی‌ها دور حوض آب، لذت صرف غذا مضاعف می‌شود.

کافه های خوب تهران

منوی کافه باغ ریز شامل غذای اصلی نظیر پنینی سبزیجات، بیف استراگانف، اسپاگتی سبزیجات، اسکندر کباب، پیتزا، پاستا و غیره می‌شود. سالاد (سالاد کرنبری و سالاد سزار)، صبحانه، کریسپی شیک (تیرامیسو، بادام زمینی کارامل، نوتلا)، کیک و دسر (برانیز، کیک روز)، نوشیدنی سرد و گرم (آب‌میوه فصل، آیس لاته و...)، اسپرسو (آمریکانو، موکا، کارامل ماکیاتو)، چای و دمنوش نیز سایر بخش‌های منوی این کافه را تشکیل می‌دهند.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه رستوران نگیما

یکی از کافه های خاص تهران کافه رستوران نگیما است که در دو طبقه مجزای ایرانی و فرنگی فضایی را برای تمام سلیقه ها ایجاد کرده و با منوی بی نظیر و طراحی و دیزاین کافه مشتری های ویژه خود را دارد.

کافه رستوران نگیما در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و علاوه بر فضای کاملا کلاسیک طبقه‌ اول که به رستوران ایرانی اختصاص دارد، در کافه و رستوران فرنگی طبقه بالا پذیرای مهمانان است. روف گاردن طبقه دوم از بخش‌های پرطرفدار آن به حساب می‌آید که بسته به شرایط هوا، سقف آن باز و بسته می‌شود.

کافه های خوب تهران

اینجا یکی از بهترین کافه تهران برای برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های مختلف مثل دیدن مسابقه‌ فوتبال محسوب می‌شود.منوی کافه رستوران نگیما، کامل و همه‌پسند است و از همین رو افرادی با سن‌وسال مختلف، مشتری‌ پروپاقرص آن هستند. همبرگرهای لذیذ حرف اول را در منوی کافه می‌زنند و سالادها با سس‌های خاص و ترکیبی فیل سرآشپز نیز در رده بعدی قرار می‌گیرند. منوی صبحانه با انواع بشقاب‌ها نیز جذابیت خاص خود را دارد و از صبحانه‌ ایرانی تا صبحانه‌ فرانسوی و قهوه‌های برند «alba» در آن یافت می‌شود. اسموتی و نوشیدنی‌های سافت، فراپه و شیک‌ها، چای و دمنوش و غذای اصلی (پاستا چیکن، لقمه وج، لقمه بیف، سالاد کینوا، بشقاب رست بیف) سایر بخش‌های منوی این کافه را تشکیل می‌دهند.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه رستوران روف سنتر

یکی دیگر از کافه های رو باز شهر در منطقه غرب تهران کافه روف سنتر است با کیفیت عالی غذایی و محیط روف گاردنی که دارد برای خیلی ها جذاب است.

کافه های خوب تهران

یکی دیگر از کافه‌های روباز غرب تهران است که علاوه بر فضای داخلی، تراس بسیار دنج و زیبایی برای صرف یک وعده غذای لذیذ یا نوشیدنی گوارا دارد.این کافه با انواع پیش غذا (فرنچ فرایز، گارلیک برد)، سالاد (سزار کاردینی، سالاد مخصوص روف)، پیتزا (پیتزا استیک، چیکن باربیکیو)، برگر (برگر مخصوص روف، ماشروم برگر)، استیک (چیکن استیک، بیف استروگانوف‌) و پاستا پذیرای مشتریان است. از منوی نوشیدنی‌ها نیز می‌توانید انواع شیک، کیک، دمنوش، قهوه، ماکتیل و قهوه‌های سرد را سفارش دهید.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه رستوران ایتالیایی رنسانس

غذاهای ایتالیایی سالهاست که در کشور ما طرفداران پر و پا قرصی دارد و چه چیزی از این بهتر که این غذاها را در یک کافه رستوران ایتالیایی میل کنید که با روش طبخ و ادویه های مخصوص ایتالیایی درست شده و  پیشنهاد ویژه ی ما به شما کافه رستوران ایتالیایی رنسانس است.

کافه رستوران رنسانس دارای سه فضا برای پذیرایی است که شامل حیاط و طبقه همکف‌ و اول می‌شود. در منوی کافه می‌توانید شاهد انواع سالاد و پیش غذا (بروسکتا بادمجان، سزار سوخاری، سالاد یونانی)، اسموتی (سامبا، فلورانس، استوایی)، غذای اصلی (استیک مخصوص، شاتوبریان، چیکن تندوری، میکس گریل)، پیتزا، پاستا، میلک شیک، کیک و دسر، نوشیدنی گرم و سرد، چای و دمنوش و آب‌میوه طبیعی باشید.

کافه های خوب تهران

صبحانه نیز از بخش‌های پرطرفدار است که از املت ایرانی تا املت قارچ و سبزیجات، پنکیک آمریکایی، بشقاب سرد و وافل در آن پیدا می‌شود. قیمت غذاها متوسط رو به بالا است.از امکانات این کافه می‌توان به تحویل رایگان در محل، کارت‌خوان و رزرو تلفنی اشاره کرد. ضمن اینکه در اغلب موارد به‌راحتی می‌توانید خودروی خود را در اطراف کافه پارک کنید.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه شمرون

یکی از جذابیت های گردشگری در شهر تهران دریاچه ی چیتگر است که با هوای خنک و فضایی متفاوت مکان خوبی برای تفریحات آخر هفته بشمار می آید و کافه شمرون یکی دیگر از جذابیت دریاچه ی چیتگر است که با فضای ویژه میزبان و خاطره ساز ایام هفته برای مهمانان خود می باشد.تصور کنید که چای داغ را در کنار دریاچه نوش جان می کنید.کافه شمرون از کافه‌های معروف تهران است که شعبه‌های زیادی در پایتخت دارد و یکی از آن‌ها در بام لند فعالیت می‌کند. این کافه که بزرگ‌ترین کافه باملند محسوب می‌شود، در دو فضای سرپوشیده و روباز پذیرای به مشتریان خدمات می‌دهد.

کافه های خوب تهران

بسیاری از افراد، محیط بیرونی کافه را انتخاب می‌کنند؛ زیرا طراحی زیبایی دارد و می‌توانید از چشم‌انداز جذاب دریاچه و اطراف آن لذت ببرید. از صبحانه و میان‌وعده تا نوشیدنی سرد و بستنی، صبحانه، پیتزا و نوشیدنی گرم در منوی این کافه به چشم می‌خورد.ساندویچ مرغ و بادمجان، ساندویچ مرغ پستو و پیتزا پپرونی جزو پرطرفدارترین‌ها هستند و برای صبحانه می‌توانید اسکرامبل اِگ با بیکن، بشقاب ایرانی، املت قارچ اسفناج و پنکیک سفارش دهید. از غذاهای فرنگی نیز می‌توان به پاستا پنه آلفردو با مرغ، اسپاگتی کربونارا با بیکن و استیک مرغ اشاره کرد.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه روحی

یکی از کافه های معروف تهران که دارای چندین شعبه است کافه روحی  است که با وجود تعدد شعب اما چیزی از کیفیت و امکانات این کافه ی زیبا کم نکرده است.

کافه روحی شعبه‌های مختلفی در شهر تهران دارد که یک از معروف‌ترین آن‌ها را می‌توان شعبه کافه روحی در باغ نگارستان دانست. برای استفاده از این کافه باید مبلغی را به‌عنوان ورودی باغ بپردازید و ضمن گشت‌وگذار در محیط جذاب آن، برای صرف میان وعده یا غذا به این کافه بروید که نه‌تنها کیفیت غذایش خوب است، بلکه قیمت‌های نسبتا مناسبی دارد.

کافه های خوب تهران

چیدمان میز و صندلی‌ها در فضای باغ، این کافه را از کافه‌های دیگر متمایز کرده است. همچنین کافه روحی، منوی متنوعی دارد که شامل نوشیدنی‌های ایرانی، قهوه، دمنوش، بستنی، سالاد (سالاد سزار و سالاد اسفناج)، صبحانه (سینی املت، عدسی، صبحانه سرد) و چند نوع کیک می‌شود. غذاهایی همچون املت، نیمرو، کشک و بادمجان، کوکو سیب‌زمینی، کوکو سبزی و آش جو نیز در منوی آن به چشم می‌خورد.دستری به کافه روحی با مترو امکان‌ دارد و از ایستگاه بهارستان تا آن، به‌اندازه پنج دقیقه پیاده‌روی فاصله است.

کافه های خوب تهران

معرفی کافه باکارا

یکی از کافه های مرکز تهران کافه باکارا است که پاتوق مناسبی برای دانشجویان خیابان انقلاب و اطراف آن است .

کافه باکارا یکی از کافه‌های باصفا و قشنگ در حوالی خیابان انقلاب است که در ساختمان قدیمی قرار دارد و با دکوراسیون و فضای نوستالژی خود، جای خود را بین تهرانی‌ها باز کرده است. حوض آبی‌رنگ، تلویزیون قدیمی کنار حوض، توپ‌های پلاستیکی راه‌راه، تلفن‌های قدیمی روی دیوار و غیره همگی جذابیت مضائفی به این کافه بخشیده‌اند.

کافه های خوب تهران

روزهایی که هوا گرم می‌شود، در فضای باز کافه مه‌پاش وجود دارد که محیط را خنک می‌کند. تعبیه وسایل گرمایشی نیز  استفاده از این کافه در فصول سرد را امکان‌پذیر کرده است. محیط دلپذیر، کارکنان خوش‌برخورد، منوی عالی و... باعث شده‌اند که کافه باکارا همیشه شلوغ باشد؛ به‌طوری که حتی برخی اوقات باید منتظر بمانید تا میز خالی شود.منوی کافه شامل برگر (ماشروم برگر، جوسی برگر، دبل چیزبرگر)، پیش غذا و سالاد (سالاد سزار، سیب‌زمینی آلفردو)، غذای اصلی (کته شامی کباب، چیکن پنینی، استیک مرغ، پنه پستو، بشقاب سوخاری) و... می‌شود که قیمت‌ها کمی بالا است. نوشیدنی‌های سرد اعم از شیک موکا، شیک نوتلا، آیس موکا، عرق بهارنارنج زعفران، اسپرایت، آیس لاته و غیره نیز ارزش امتحان دارند.

کافه های خوب تهران

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر