ریحانه پارسا | رابطه جدید ریحانه پارسا |

فیلمی از ریحانه پارسا منتشر شده که شایعه رابطه او با مردی سن بالا را قوت می دهد.

سایت شماره یک:

ریحانه پارسا از بازیگران جوان کشور که پس از بازی در یک سریال و بلاگری در ایران به ترکیه مهاجرت کرد، همیشه حواشی زیادی داشته است. انتشار خبر قتل یا خودکشی از اصلی ترین حاشیه های او بود. ریحانه پارسا اصولا با حاشیه سازی به دنبال جذب فالوئر است. ریحانه پارسا که در ایران همسر مهدی کوشکی بود، بعد از مهاجرت به ترکیه ازدواج خود را غیر قانونی اعلام کرد. به تازگی فیلمی از ریحانه پارسا در استانبول منتشر شده است که با مردی بزرگ تر از سن خود در حال قدم زدن است که عده ای او را شوگرددی ریحانه معرفی کرده اند.

ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بود. پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است و تنها دو خواهر کوچکتر از خود دارد.علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت.

ریحانه پارسا

شهرت ریحانه پارسا با سریال پدر

اولین بار سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید.او در ای مجموعه کنار مهدی سلطانی بازی کرد و با سینا مهراد بسیار دیده شد

ریحانه پارسا

بازیگری ریحانه پارسا

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم.خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد و برای این نقش انتخاب شدم.تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود.

ریحانه پارسا

بلند پروازی ریحانه پارسا

همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود و دیر یا زود به این موقعیت می رسیدم.با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه ، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد

ریحانه پارسا
شایعه ازدواج  ریحانه پارسا با روزبه حصاری

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه کرد اما کمتر از 24 ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود .حتی بسیار از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند که بعدا متوجه سرکار رفتن خود شدند.

ریحانه پارسا

ازدواج  ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند.ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی بعنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در نمایش «اولئانا» در دی ماه 1398 شروع شد.

ریحانه پارسا

عکس ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ریحانه پارسا متولد سال 1377 با آقای مهدی کوشکی متولد 1359 یه اختلاف سنی 18 ساله دارند ، همچنین آقای کوشکی دو ازدواج نیز سابقه داشته است. از همسر اول صاحب یک فرزند پسر نوجوان بوده و همسرش دومشان نیز خانم صحرا فتحی از بازیگران عرصه تئاتر می باشد.

ریحانه پارسا

بشدت تو زندگی عادی ام آدم تنها و خونه نشینی هستم و در طول روز کار خواصی ام نمی کنم و سعی می کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم.بیشتر اوقات می نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد.مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، خانم پارسا با انتشار عکس هایی با آرایش و استایل نامتعارف به شدن جنجالی و حاشیه های جدی ایجاد کرد.

ریحانه پارسا

حامد عنقا تهیه کننده می گوید : بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد.ریحانه بچه بود و بچگی کرد، دختر 18 ساله و شهرتی که ظرف کمتر از یک‌ ماه برایش به وجود آمد، هر کسی این ظرفیت را ندارد.

ریحانه پارسا

جدایی ریحانه پارسا

کمتر از هفت ما زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دوام آورد و این دو شهریور 99 با حذف عکس های مشترکشان تلویحا طلاق خود را رسانه ای کردند.در نهایت 28 مهر ماه 1399 ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از  همکاران وی تایید شده است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر