مائورو ایکاردی، گلزن آرژانتینی و پرحاشیه می خواهد در ژانویه پیش رو از باشگاه پاری سن ژرمن جدا شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در سومین فصل حضور در پاری سن ژرمن، شرایط چندان باب میل مائورو ایکاردی نیست و این بازیکن قصد دارد در فصل زمستان پیش رو فوتبال فرانسه رو ترک کند. با اضافه شدن لیونل مسی به ترکیب و حضور ستاره های مشهوری مانند نیمار و کیلیان امباپه، مائورو ایکاردی می داند که جایی در ترکیب ثابت این تیم ندارد و به همین دلیل تصمیم دارد لیگ فرانسه را ترک کرده و راهی تیمش شود که آنجا در بین بازیکنان اصلی جای داشته باشد.

اخباری در مورد احتمال بازگشت مائوریتو به سری آ منتشر شده و البته از نیوکاسل به عنوان جدیدترین مشتری این بازیکن نام برده شده است. این باشگاه انگلیسی که اخیرا توسط صندوق ملی عربستان خریداری شده، به دنبال جذب ستاره های نامدار در فصل زمستان است و مائورو ایکاردی در کنار فیلیپ کوتینیو، ادن هازارد و گرت بیل، تبدیل به یکی از گزینه های مهم این تیم شده است.

 

مائورو ایکاردی این هفته مقطع برگزاری بازی های ملی را در میلان گذرانده و در حال ارزیابی شرایط برای تصمیمی جدید در خصوص آینده خود است. این مهاجم آرژانتینی در این فصل تنها پنج بار برای پاری سن ژرمن به میدان رفته و بخشی از فصل را به علت مصدومیت و البته حواشی اختلاف با همسر خود واندا نارا از دست داده است. چندی قبل اخباری در مورد احتمال جدایی مائورو ایکاردی از همسرش منتشر شد، اما در روزهای اخیر صفحه اینستاگرام این مهاجم آرژانتینی دوباره پر از تصاویر واندا نارا شده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر