اریک تن هاگ، سرمربی مورد نظر منچستریونایتد و نیوکاسل، موضع خود را در مورد آینده در آژاکس را فاش کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، موفقیت های آژاکس در سال های اخیر و سبک درخشان بازی این تیم باعث شده تیم های بزرگی در اروپا خواهان همکاری با اینم سرمربی باشند. بارسلونا پیش از توافق با ژاوی به دنبال اریک تن هاگ بود و حالا از منچستریونایتد و نیوکاسل به عنوان دو مشتری جدی این سرمربی نام برده شده است. اما به نظر می رسد اریک تن هاگ از شرایط خود در هلند رضایت داشته و قصد دارد در صورت امکان به کار خود در باشگاه آژاکس ادامه دهد.

اریک تن هاگ گفت: "من در زمان حال زندگی می کنم، بنابراین پاسخ دادن به این سوال برایم سخت است. من همیشه می‌خواهم شرایط تیم را بهبود بخشم و تا زمانی که این انگیزه را داشته باشم، می‌خواهم به این مسیر ادامه دهم. البته این هدف مستلزم آن است که آژاکس هم خواهان ادامه این همکاری باشد. من در آژاکس خوشحال هستم و می توانم در این باشگاه به خوبی کار کنم. اینجا شرایط و آب و هوایی خوب است و مدیریت خوب و کادر باکیفیت با من کار می کنند. همچنین نباید فراموش کنیم که من گروه بسیار خوبی از بازیکنان در اختیار که بسیار انعطاف پذیر هم هستند.

 

تمایل آندره اونانا به جدایی و عدم تمدید قرارداد؟ ما هرگز از این تصمیم راضی نیستیم، اما آژاکس برای تمدید با اونانا دیگر تلاش نخواهد کرد. بعید است اونانا در ژانویه جدا شود و در تابستان او راهی تیم دیگری خواهد شد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر