دیمیتار برباتوف، ستاره سابق تاتنهام بازگشت دوباره گرت بیل به این تیم را محتمل نمی داند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل فصل گذشته و بعد از چند سال دوباره لباس تاتنهام را به تن کرده و علیرغم شروعی نه چندان خوب، در مجموع کارنامه قابل قبولی را به ثبت رساند. قرارداد گرت بیل با رئال مادرید در پایان این فصل تمام می شود و دیمیتار برباتوف، مهاجم بلغاری و سابق اسپرز علیرغم شایعات اخیر مبنی بر بازگشت این بازیکن به لندن، معتقد است گرت بیل تا پایان فصل برای تصمیم گیری صبر خواهد کرد.

دیمیتار برباتوف گفت: "من در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال بازگشت گرت بیل به تاتنهام شنیده ام. این بازیکن در دومین مقطع حضور خود در اسپرز شروعی آرام و تدریجی داشت. همه هواداران از بازگشت گرت بیل به لندن هیجان زده بودند، اما او به آرامی کارش را در این باشگاه شروع کرد.

البته در ادامه شاهد پیشرفت گرت بیل در ترکیب تاتنهام و ارائه نمایش های بهتر از او در فصل گذشته بودیم. در مجموع باید بگویم که من انتظار بیشتری از گرت بیل در ترکیب تاتنهام داشتم، اما در مجموع تماشای عملکرد او هنگام بازگشت و بازی پیراهن تاتنهام راضی کننده بود.

آیا گرت بیل دوباره به لندن باز خواهد گشت؟ راستش را بخواهید من فکر نمی کنم که او دوست داشته باشد دوباره چنین اتفاقی رخ داد. من تصور می کنم گرت بیل ابتدا در انتظار تمام شدن قرارداد خود با باشگاه رئال مادرید در پایان این فصل است و در ادامه او برای آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد، اما در این مقطع فکر نمی کنم او علاقمند به حضور دوباره در ترکیب تاتنهام باشد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر