دیک ادووکات می گوید که حساب ایران و کره جنوبی به دلیل داشتن بازیکنان با کیفیت از سایر تیم های گروه نخست جداست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی عراق پس از پایان دیدار برابر کره جنوبی که با شکست 3 بر صفر تیم او همراه بود گفت که هیچ بهانه ای برای شکست با 3 گل در تقابل با کره جنوبی نداریم.

این مربی در نشست خبری پس از بازی گفت: تیم کره جنوبی تفاوت های واضحی با ما داشت و چه از لحاظ فنی و چه فیزیکی تیم بهتری بود. آنها پاس های زیادی بین همدیگر رد و بدل می کردند که کنترل آنها سخت بود. در نیمه اول با اینکه با یک گل عقب بودیم اوضاع تا حدودی عادی بود اما در نیمه دوم کار سخت تر شد.

ادووکات در مورد شانس تیم ملی عراق برای راهیابی به جام جهانی در چهار بازی باقی مانده گفت: همانطور که قبلا توضیح دادم، وضعیت تیم های ایران و کره به دلیل کیفیت بالایی که دارند، مشخص است. آنها در بهترین شرایط برای صعود مستقیم به جام جهانی قرار دارند. ایران و کره بازیکنانی دارند که اکثراً در اروپا مشغول بازی هستند اما ما برای مقام سوم خواهیم جنگید، چرا که همه تیم ها (امارات، لبنان، سوریه) در کنار عراق در سطح یکسانی هستند و همه ما با همدیگر دیدار مستقیم داریم.

ادووکات در پایان کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما نمی توانیم بازیکنان را مقصر بدانیم، آنها تمام تلاش خود را انجام می دهند، اما این میزان از سخت کوشی برای رقابت با تیم های با کیفیت تر از ما کافی نیست. بیایید به آینده نگاه کنیم، بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم. امیدواریم در مسابقات بعدی خود در جام عرب در سطح بهتری ظاهر شویم.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر