تیم ملی امارات اولین پیروزی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را به دست آورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لبنان در حالی دور برگشت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را با 5 امتیاز به پشت سر گذاشت که فرصتی طلایی را برای نزدیک شدن به دو تیم بالای جدول از دست داد. این تیم تا دقیقه 90 با یک گل از ایران پیش افتاده بود اما شاگردان اسکوچیچ در وقت های تلف شده دو گل زده و پیروز شدند.

بعد از این نتیجه، لبنان با 5 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفت و امروز برای زنده نگه داشتن شانس حضور در پلی آف در دیداری حساس به مصاف امارات رفت؛ تیمی که دور رفت را با شکست مقابل کره جنوبی به پایان رساند و با 3 امتیاز و بدون برد در مکان پنجم جدول قرار داشت.

 

تیم های لبنان و امارات در اولین بازی دور برگشت مسابقات از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه صیدای بیروت به مصاف هم رفتند؛ حاصل کار دو تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید؛ کیفیت پایین چمن که در بازی ایران – لبنان هم اجازه انجام کارهای تاکتیکی روی زمین را به تیم ها نمی داد، در بازی امروز هم مانع بزرگی برای زیبایی ظاهری و فنی بازی بود.

در نیمه دوم هر دو تیم با حالتی تهاجمی تر به میدان رفتند چون می دانستند که در صورت کسب هر سه امتیاز بازی می توانند بعد از ایران و کره، در این گروه امید سوم را به خود اختصاص دهند؛ همین موضوع باعث شد تا 15 دقیقه نخست نیمه دوم با افت و خیز زیادی همراه باشد؛ البته این شرایط هم تاثیری در نتیجه نداشت و دروازه ها کماکان بسته بود.

در شرایطی که تلاش دو تیم می رفت بدون گل به پایان برسد، امارات در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی شد که علی مبخوط پشت این ضربه ایستاده و آن را در دقیقه 85 برخلاف جهت حرکت دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد. به این ترتیب لبنان مثل بازی با ایران در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دید تا با قبول شکست یک بر صفر از امارات، رتبه سوم را تحویل این تیم بدهد.

امارات با کسب پیروزی خارج از خانه امروز 6 امتیازی شده و با دو پله صعود، در مکان سوم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفت. لبنان هم با متحمل شدن دومین شکست متوالی خود، 5 امتیازی ماند تا فعلا یک پله در جدول سقوط کرده و در مکان چهارم قرار بگیرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر