ستاره برزیلی یک بار دیگر همه را سورپرایز کرد و با کت و شلوار مشکی و دمپایی در مراسم معارفه خود در نوکمپ حاضر شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز هفته گذشته بود که در انتقالی عجیب به بارسلونا برگشت و اکنون در 38 سالگی چالشی جدید در بارسا را شروع خواهد کرد. او دو روز پیش در تمرینات بارسا هم حاضر شد و بدون مشکل به کار پرداخت.

طبق برنامه از پیش تعیین شده امروز مراسم معارفه دنی آلوز در نوکمپ و با حضور هواداران برگزار خواهد شد و او پیش از شروع، با ظاهری عجیب مقابل دوربین بارسا تی وی قرار گرفت.

ظاهر متفاوت آلوز و پوشیدن دمپایی به سرعت تبدیل به سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد:

آلوز در شروع صحبت هایش گفت:« هنوز باور نمی کنم به بارسا برگشته ام و این رویایی بود که به حقیقت پیوست. دقیقا در روزهایی که تصور می شد بازگشت غیرممکن است، همه چیز درست شد و حالا اینجا هستم. می دانم که به خاطر سن و سال قضاوت خواهم شد ولی مطمئنم که می توانم به این بارسلونا کمک کنم.

تصور می کردم که دیگر دیر شده و با عنوان دیگری به بارسا باز خواهم گشت ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. مردم و هواداران مرا می شناسند و می دانند که تمام نشده ام. کادر فنی و سران بارسا هم این را می دانستند و با من تماس گرفتند.»

آلوز ادامه داد:« برای توصیف حس و حالم، کلمات درست پیدا نمی کنم. همه چیز غیر قابل توضیح است و این برایم مثل یک زندگی دوباره است. بسیار پیشرفت کرده ام و مثل یک بچه 38 ساله ام. هیچ باشگاهی برایم مثل بارسلونا نیست و می دانم که یک دنیا را با برگشتنم شگفت زده کردم. 23 جام از 46 جامی که فتح کرده ام مربوط به دوران حضورم در بارسلوناست و چالش جدید حتی بزرگتر از دوره اول است. دوست دارم خاطرات خوش گذشته تکرار شوند و دوست ندارم مردم به توانایی هایم تردید کنند.»

پس از اتمام مصاحبه دنی آلوز همراه با خوان لاپورتا رئیس بارسا در میان استقبال هواداران(10378 نفر) و با پخش سرود رسمی باشگاه وارد نوکمپ شد و در ادامه، قراردادش را مقابل خبرنگاران و عکاسان امضا کرد. او ثانیه هایی نیز برای هواداران صحبت کرد و گفت که بازگشت به بارسا رویایی بوده که محقق شده و هر کاری برای موفقیت تیم خواهد کرد.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر