ویستا توربین تهران بردی بزرگ را در مقابل تیم شناخته شده ماشین سازی رقم زد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، این نماینده تازه لیگ یکی شده تهران در ورزشگاه شهر قدس میزبان تیم بحران زده ماشین سازی تبریز بود. در این بازی ویستایی ها هجومی آغاز کردند و خیلی زود از روی نقطه پنالتی و توسط مرتضی حسینی به گل رسیدند که این تازه شروع کار بود.

دقایقی پس از گل او ویستا توربین آیدین قهرمانی بازیکن بومی تیم ماشین سازی یک گل برای ماشینی ها به ثمر رساند تا این تیم فرصت کسب نتیجه تساوی را داشته باشد.

پس از این گل ویستا توربین بر حملاتش افزود و در دقیقه ۲۷ ارسال علی محمدی به صورت مستقیم در درون دروزاه ماشین سازی قرار گرفت و نیمه اول یا همین نتیجه ۲-۱ به پایان رسید‌.

در نیمه دوم ویستا توربین بر حملاتش افزود و در حالی که ماشین سازی کم رمق و ناهماهنگ به نظر می‌رسید، دو گل دیگر هم دریافت کرد. مرتضی حسینی در دقیقه ۴۸ موفق به گلزنی شد و محمد پاپی هافبک سابق سپاهان هم گل بعدی را زد.

بازی در نهایت با نتیجه ۴-۱ به پایان رسید تا این نماینده تهران بالاتر از سایپا، استقلال خوزستان، شاهین و... در رتبه دهم قرار بگیرد.

ماشین سازی هم همچنان قعرنشین است و تنها یک امتیاز از شش بازی گرفته است.

پس از این گل ویستاتوربین بر حملاتش افزودوارسال ضربه ایستگاهی برای ویستا توربین در دهانه دروازه ماشین سازی بادخالت عارف صیفی مدافع پیش تاخته این تیم همراه شدتاگل دوم شکل گیرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر